söndag 25 januari 2015

Mer från januari


Snygga krukor på Formex.




Gillade också dessa glaskrukor.



 Troféer från Afrika fick
 mig att tänka på dottern
och hennes kärlek.  I hans hem 
finns många spår från naturen.



Förra helgen i värsta snöovädret 
åkte vi österut från vår stad.


Väl framme hos dotterns kära vän
bjuds vi på god mat och dryck.


Här finns mycket intressant att studera.


Räven är ganska så fin.

I dag, söndag, blir en relaxdag.
Jag och en kompis ska på relaxen på Gustavsvik.
Sköna söndag.

14 kommentarer:

  1. lycka till då och få en bra Söndag. Jag följer idrotten
    så mycket på gång. Så duktiga de är, såg förr på
    skidskytte, men nu har vi inga så bra som förr. Läste att Gunde Svans dotter skulle pröva på skidskyttet.
    Det lät ju bra . nu skall jag lägga mig ett tag till,
    klockan är bara halv 3 , natti, natti

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!

    Så mycket härlig inspiration från Formex och din dotters vän.
    Hoppas att du får en mysig dag på Gustavsvik nu! Det var så länge sedan jag var där men då var vi på relaxen och där är det ju mycket trevligt:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint! Är han jägare, dotterns kärlek? Han verkar vara inredningsintresserad. Jag anar att han bor där du skrev........Ja, du fattar.. :-)
    Ha en skön söndag nu!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. roligt med mässa.man får så mycket ide'er.
    ~M~

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Vilka härliga bilder och så kul med en tripp till dottern.
    Skönt med en kväll på gustavsvik. Vi har varit ute vid stugan idag och grillat korv, gäller att passa på så länge isen bär och vädret är fint.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Gillar också glaskrukorna. Och räven. Har sett två rävar här på ett par dagar, det är roligt.
    Roligt att du fick komma iväg och träffa dottern!
    Och jag hoppas du hade en underbar relaxdag!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  7. Vilken räv! Jättesöt!!!
    De där glaskrukorna är verkligen fina.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Kul med bilder från Formexmässan eftersom jag inte var där. Djur- och naturtemat håller i sig.

    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  9. Så kul att du har kommit igång igen med bloggandet! Och vad härligt att du bjuder på lite bilder från Formexmässan... har aldrig varit där, men skulle gärna åka dit!

    En eftermiddag på SPA låter underbart! Hoppas att den var riktigt trivsam!

    Kram♥ och hälsningar tillbaka från I
    Maria

    SvaraRadera
  10. Vilken fin räv! Kul att se bilder från Formexmässan också.

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  11. Det där med uppstoppad djur har jag lite svårt för. Men bilderna från Formex blir jag glad över:)

    Hoppas din vecka blir fin!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  12. Vilken tur du kikade in till mig och skrev igen!!!
    Åh vilken härlig söndag ni lär ska ha haft.
    Vackert med djur och troféer.
    Önskar en fin vecka,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  13. Härligt att få inspireras av bilder från Formex-mässan. Snyggt med de "vilda" inredningsdetaljerna.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  14. Trevlig helg!
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~