tisdag 20 januari 2015

Håll i er nu men...


...här kommer ett inlägg!
Inte vet jag vart all tid tog 
vägen men ibland blir det inte 
som man han tänkt sig.
Nu är datorn ladda med min bilder
så nu så.....

Vi får fortsätta med 
semesterminnen en annan dag!
Lite uppdatering från nutid 
får det bli istället


I lördags var jag äntligen på 
Formexmässan. Som jag har längtat
efter att få komma dit! Tack snälla 
Kicki som gjorde det möjligt.


Tillsammans med Karina hade vi en 
riktigt trivsam dag. Sååå mycket
snyggt och intressant vi såg.


Att hinna med alla tre hallarna 
på några timmar var omöjligt.


Vi försökte att fokusera på en del saker.


Mycket att bara svepa förbi.


Kan väl säga att vi blev ganska så 
förtjusta då vi kom till denna monter.



Nu får det räcka för i dag. I morgon 
bitti väntar en dryg halvtimmes 
cykelfärd till en av mina jobbskolor. 
Under måndagen snöade det mest hela dagen
så vi har ett fint täcke med nysnö.
Förmodligen är det ett bättre underlag
 att ta sig fram på än den inlandsis
 som täckte vår stad under förra veckan.

8 kommentarer:

  1. Äntligen! Har saknat dig bland bloggarna. :-) Såg på FB att du hade skrivit här, men i blogglistan har det inte uppdaterats märkligt nog. Det händer för mig med ibland. Undrar vad det beror på?

    Ser ut att ha varit mycket spännande att titta på där på mässan.

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Kul Annika, att höra av dig igen!
    Roligt att du kom till mässan och jag ser en del godbitar på dina bilder, naturmaterial bl a som är så vackert.
    Ha det nu riktigt fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åh, så mycket vackert! Hade gärna åkt dit också, men den där tiden..... Snygga väggljusstakar på sista bilden!
    Cykla försiktigt!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Tänk att få gå på den mässan Måste vara en härlig upplevelse. Du har fångat mycket fint på bilderna. Ser att rostiga saker kommer en hel del nu. Härligt då kan vi matcha vår sotiga rabatt lite :)
    Härliga bilder. Ha det gott och cykla lugnt i snön. Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka... kul med ett inlägg från dig igen :)
    Mycket fint att titta på, där på mässan... förstår att det var trevligt att gå runt och titta på allt.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men så kul att få besöka Formex! Så inspirerande bilder du visar. Att få vara där måste ge mycket energi!
    Kul också att du är tillbaka... välkommen!

    Ha en skön fredag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Hejsan!!
    Kul att få se lite bilder från mässan! Den skulle jag gärna åka på! Verkar finnas mkt att se på! Ha en fin helg!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  8. Hej vännen visst hade vi en trevlig tur till Stockholm
    Kram Karina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~