måndag 6 oktober 2014

Hoppsan!

Det blev ett långt stopp här. Inte så att 
jag planerat det utan mer av tidsbrist.


Vi har haft en fantastisk sommar som
jag återkommer till framöver.


Trädgården höll sig grön och 
fin under värmeperioden.


Datorn blev utbytt i april men 
den nya blev reklamerad och 
nu väntar jag på ännu en som 
jag hoppas ska räcka i 
många år framöver.
Den nuvarande är inte 
längre pålitlig vad gäller foton
så jag tror att det kan vara en 
av anledningarna till att det
är segt här på bloggen.

Ska tänka att jag ska göra 
kortare inlägg men fler.

15 kommentarer:

  1. Visst har vi haft en helt underbar sommar.
    Tiden räcker ibland inte till, man får prioritera vad som känns viktigast. Även jag gör långa uppehåll i mitt bloggande, väljer bort allt som har med datorer att göra.
    Njuter verkligen av alla dina fina bilder.
    Ha det gott.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Men hej... kul att höra av dig! Har tänkt på dig och undrat om du tröttnat på bloggvärlden? Har märkt att flera har lagt av, kanske mest av just det du nämner, tidsbrist. Hoppas du snart får en pålitlig dator. Det underlättar ju;)

    Ha det så gott under tiden!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Ja du, tidsbrist är något som är allom givet nu tror jag, känns inte riktigt bra, man måste ha tid för det man mår bra av .... och det hoppas jag du har. Datorn får väl sin tid så småningom - när den funkar.
    Ha det så bra till du dyker upp igen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Men hej där... så kul att se att du är på G igen :)
    Sommaren har varit fantastisk... åtminstone för dem som älskar sommar, sol och värme.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka!! Men...ingen fungerande dator än...? Ingen bra reklam för den datafirman, vill minnas att den har två M i namnet...
    En riktigt skön sommar, och höst, har vi haft. Idag är det väl egentligen den första riktiga höstdagen, blåst...regn i luften...
    Ha det gott vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Denna Chris har gästat oss allesammans. Välkommen tillbaka, det är alltid roligt när man hör av varandra.
    ha det så bra önskar Hajan

    SvaraRadera
  7. Annika is back. Synd att det inte var sommaren också. Kram Bosse

    SvaraRadera
  8. Hoppas att den nya datorn fungerar klockrent!
    Ha det så bra i höstrusket!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Tråkigt med datastrul men jag håller tummarna att den nya kommer fungera bättre. Det där med tidsbrist känner jag väl igen och här blir det inte alls lika mycket bloggande nu som jag gjort tidigare.
    Ha nu en fortsatt skön höst, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Hej! Känner igen det där med tidsbrist och bloggtorka! Kul att du är tillbaka igen! Må så gott/kram Marie

    SvaraRadera
  11. Ja detta med datorer och teknik du! Hoppas den nya sen fungerar perfekt...
    Önskar dig en skön och mysig fredag,
    Titti

    SvaraRadera
  12. Tänkte faktiskt på dig häromdagen och undrade om jag tappat bort dig. Jag har också haft tidsbrist så jag har inte hunnit blogga runt så mycket.
    Kärleksörten är underbar särskilt just nu.
    Kort inlägg och oftare är perfekt.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  13. Tror att det är den sköna sommaren som påverkat oss så de flesta saktat farten med bloggandet. I de kommande mörka dystra tiderna får vi ju mera tid vid datorn. Ha det alldeles gott.

    SvaraRadera
  14. Hej där :) Ja du sommaren har vart härlig. Extra guldkant blev det på vår när ni kom hit :) Förstår dejatt det inte blir mycket bloggat en sån här fin somar. Men nu kommer hösten och du får en fungerande dator. Då ser vi fram mot somriga bloggar nu :)
    Kram på dej och hälsa andra halvan <3 från oss på Jupiter

    SvaraRadera
  15. Hej igen!
    Utställningen är 17 april till den 18 maj.
    Hade ju varit kul och ses.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~