söndag 2 mars 2014

Efter sportlovet så

.....ja då blev det lite träning.
Jisses så fort man tappar
styrka och kondition. Det
är som att börja om på 
nytt igen. 


Dottern tipsade mig om att dessa Nike Air var på
rean så jag hittade det sista paret i min storlek.
Kan vara bra att ha på promenaderna framöver



Under veckan har entréhallen fått ny färg 
och en fin tapet. Därinne vid tapeten är det 
en garderob så tapeten kommer knappt
att synas för alla jackor.

Jobbarveckan är snart igång och nu
ska jag sätta mig in i Nationella prov 
i svenska och matematik. 
Ha en fin vecka

17 kommentarer:

  1. Nej, du får nog häng kläderna någon annanstans, så att den fina tapeten syns... ;-)

    Snygg färg på skorna förresten! Påminner om min tukpanbukett... :-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Ja visst, muskler och kondition är färskvara! Upptäckte det efter veckans långpromenad i lervällingen.....
    Ha en bra start på veckan!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så är det, man gick ner sig på en gång vid uppehåll.
    Nu är man en gammal dam, så nu är man nergången i alla fall. Men huvudsaken är ju att man har kvar sitt glada humör. En stor bamsekram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Ja...inte är jag direkt förvånad över färgen på skorna heller...*skrattar*...det står Annika på dom tycker jag. Sen vart jag ju lite nyfiken på hallen, och allmänt utled på det mesta igår, så jag slog en pling framåt eftermiddag/kväll, eller närmare kvällen om jag tänker efter, och tänkte ta en kopp kaffe...Men antingen såg du mitt nummer och...eller också var ni inte hemma.
    Energin liksom rinner ur en när det bara år grått utomhus, men så kom måndagsmorgonen, med sol...och genast känns det lite bättre. Hoppas du också hunnit tanka energi, att inga tjuvar finns i närheten och att det mesta rullar på. Och du...snart tar vi ut husbilen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Så mild och vacker tapet, den tycker jag om!
    Ja, det är bra att ha lämpliga skor när man ska motionera - psst det har inte jag alltid.
    Kul att du också ska få ett litet barnbarn om några månader!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Men så fint och fräscht det blev.
    Fast det vore väl synd och gömma den fina tapeten bakom kläderna.
    Det där med motion.....ju äldre man är desstomer stelare är man, och den där färskvaran försvinner snabbare än tåget.
    Som tur är, går den rätt så snabbt att bygga upp.
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  7. Efter alla dessa år som jag har följt dig tror jag nog att din kondition är på topp i jämförelse med min ;o)
    Det är snart tio år sedan jag nosade på er läroplan etc så det kunde vara intressant med uppdatering. ❤

    SvaraRadera
  8. Vilken fin tapet!
    Det där motionerandet går lite i vågor för min del, men nu har jag fått lite bättre motivation igen :)
    Ha en fin jobbvecka!

    SvaraRadera
  9. Jag gillar Nike. Tapeten ser fin ut. Det pratas mycket om de nationella proven i min familj just nu. Lycka till med att bygga upp allt igen. Kram

    SvaraRadera
  10. Snygga skor - blir perfekt för kommande promenader... eller joggingturer kanske...
    Så jättefin tapet - inte kan du gömma den bakom en massa jackor :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken fin tapet, nästan synd att gömma bakom massa jackor. Och du dom skorna tror jag du kommer trivas som fisken i, både rätt färg och ser bekväma ut.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Hejsan Annika!
    Hur är det? Bra, hoppas jag. Vad fint det blir i er hall!
    Jag skulle också vilja göra om i hallen. Eller rättare sagt skulle jag vilja ha en helt ny hall, dubbelt så stor. Vi har såå trångt. Speciellt denna årstid med alla kläder... Skönt när våren kommer och en del kläder försvinner från hallen!
    Ha det bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  13. Vilken snygg tapet!

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  15. Roligt att hallen blev så fin nu till våren. Ja, kondis är en färskvara. Själv har jag sprungit i över 30 år men springer bara på löpband sedan några år. Det är inte detsamma men det är okej för knän och höfter.

    SvaraRadera
  16. Kikar in och lämnar en liten vårkram <3
    ~Lollo~

    SvaraRadera
  17. Vilken vacker tapet... det är lite synd att den kommer att skymmas av kläder kan jag tycka!

    Gissar att du har fullt upp med n-proven nu. Smulan har precis klarat av sina i matematik (Gymn 1C). De skrev de skriftliga proven i fredags och hade det muntliga igår.

    Ha det gott och ta hand om dig!
    Kram♥ Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~