lördag 1 februari 2014

Det var den veckan...


Fort som tusan rinner dagarna 
och veckorna undan. Jobb, träning
och sen är det helg igen.



Nu har vi fått en massa nysnö
så en skidtur stod på helglistan
men jag får ställa in den i dag.


Under veckan har många på jobbet 
varit sjuka och nu känns det som
att det är bra att ta det lite lugnt för
min del.
I kväll ska det lösas mord.
Sista föreställningen av Mordet på Falkö
på Lerbäcksteater spelas i dag.
Tillsammans med några vänner 
ska vi avnjuta en middag med mord.



18 kommentarer:

  1. Uuuups!!
    Middag med mord?! Näää, i morrn vågar jag nog inte läsa NA. Vill ju inte att det ska ha hänt nåt otäckt med fru Ditten! Testa maten och drinken på nån annan först. ;))
    Önskar dig en toppenkväll!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag låter som en utomordentligt bra helg.
    Kram och ha det gott!

    Åsa.

    SvaraRadera
  3. Jaa, ett mord i goda vänners lag, det kan man nog
    stå ut med.
    I kväll börjar ju Mellon, så det bliver väl min sysselsättning.
    Trevligt veckoslut önskar jag, kram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Mord i Lerbäck låter perfekt! Brukar alltid vara både underhållande och gott.
    Vi tar "Hundraåringen" på bio. Äntligen ska det bli av.
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken spännande kväll! Det är nog bra att du tar det lugnt innan så att du är riktigt uppmärksam på vad som händer under kvällen=)
    Jag ska jobba så länge jag orkar ikväll, men någon timmes avkoppling hoppas jag på.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig kväll ! Ha det gött .Kramar Rita

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni har fått en riktig toppenkväll, trots mord till middagen. Nu regnar det här, så snön lär sjunka ihop lite. Men det finns mycket att ta av efter de senaste dagarnas snöande...

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  8. Fina bilder och vackert armband! Hoppas ni fick reda på vem mördaren var!
    Ja, tiden går med en rasande fart, man hinner inte med riktigt!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  9. ja... tiden går fort... inte bara när man har roligt har jag upptäckt - den går alltid fort... Vackra smycken... är det ett armband? Väldigt snyggt!
    Mord till maten... hoppas det blev bra och att ni löste mordgåtan :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  10. hej hej!
    Men ååå va roligt att gå på teater!!
    det är ju en sån där anorlunda vardagslyx som man gör allt för sällan.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  11. Så fina bilder!! :)
    Guud så mysigt det låter med mord ;) och middag i Lerbäck...hiih....säkert hade ni jättetrevligt!
    Hoppas du får en fin inledning på nya veckan.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  12. Det var ett klokt val att du bestämde dig för att vila. Det är viktigt att vara rädd om sig så att kroppen har möjlighet att återhämta sig! Här har vi vilat och slappat en hel del i helgen. Välbehövligt och skönt!

    Hoppas att ni hade en härlig lördagkväll med god mat, trevligt sällskap och en spännande mordgåta! :)

    Önskar dig en fin start på den nya veckan!
    Stor kram♥ Maria

    SvaraRadera
  13. Det där sista lät lite...ja mord och middag...fast det kanske är en bra kombo...*skrattar*...!! Huvudsaken det är underhållande.
    Ja nog rinner tiden iväg, och ibland hinner man inte ens med...själv är jag inne i en sådan period, kanske märks på bloggen...ingen inspiration till att skriva, huvudet är bara fullt med jobb, plus att jag började en kurs idag...Men som någon sa, man står upp ända tills man faller...
    Hoppas vi kan spika in en liten träff också, med våra respektive...hur svårt kan det va?
    Var rädd om dej!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Gud så spännande det sista lät.
    ja det är mycket sjukdomar nu.Vattenkoppor förkylningar och magsjukor.
    Hoppas du klarar dig.
    Härliga bilder.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  15. Vad bra att du vilar när kroppen säger att den vill. Så är det. Man ska nog känna efter ibland och inte bara köra på. Härligt med en teaterkväll och god mat.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Så vackra ljusstakar på bilden! Ja det är mycket sjukdomar just nu…trist, men det är bara att hoppas du klarar dig! Gojibär ska visst vara dunder mot det mesta!!!
    Ha en fin kväll….
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  17. Så spännande de låter med middag med mord, så länge det inte blir på riktigt :)
    Hoppas att du hållit dig frisk. Ha en fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  18. Ha en fin söndag
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~