tisdag 24 december 2013

Julafton 2013








19 kommentarer:

  1. Tack detsamma... en lugn och skön jul önskar jag dig och familjen!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. God Jul och God fortsättning Annika!
    Stor kram

    Caroline

    SvaraRadera
  3. Så fina juletiketter!! Å adventsljusstaken...härmar nog den nästa år...Och nu är den stora dagen över, nu får man äta rester och minnas...
    Själv ska jag åka till jobbet snart, förhoppningsvis kan vi ska lite julmys där också!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Fina etiketter!
    Ha en fortsatt bra jul helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken mysig blogg du har, lägger mig som följare. Tack för din kommentar hos mig. Önskar dig en god fortsättning på julen.//Anne-Lie

    SvaraRadera

  6. Önskar dig en God Jul & Fin Fortsättning.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en god fortsättning på julen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på julhelgen! Vilka härliga ljusstakar!

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Ha en fortsatt fin jul!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. God fortsättning Annika!
    Har inte hunnit med att "finläsa" bloggarna under jultillverkningen och ser nu att du opererat bort gallblåsan.
    Minns i skrivandets stund att Regina sa det när hon var här (ni skulle ju träffas). Hoppas att allt gick bra, och att du mår bra. Vet inte hur lång tid det tar att reparera sig?
    Vad fint det måste ha varit att se dina gulliga elever lussa. Det var inga dåliga betyg de fick! :o)
    Mycket fint du hunnit tillverka också! Keramik, tröja, krans m.m.......!!
    Så skönt att det inte regnar idag. Nu spricker det upp här och solen tittar fram. Det får bli en långpromenad nu. Ingen julstämning ute, men man slipper ju halkan.
    Hoppas du kan njuta av jullovet och att magen mår bra igen. Ha det så bra!
    Kram Kicki
    (hoppas julkortet hann fram innan jul, det var i sista sekunden!!)

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en riktigt god fortsättning!
    Kram♥ maria

    SvaraRadera
  12. Kommer in så här på annandagen och hoppas ni haft en riktigt mysig jul. Önskar er en lika god fortsättningen. Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  13. Men så fint du har det..så mysigt och rent av som i ett inredningsmagasin. God fortsättning Annika kram från Anna

    SvaraRadera
  14. Hej igen! Vad skönt att du mår som vanligt igen.
    Ja, uj vad fort tiden går! Inte behöver du känna att du måste hinna med alla butiker du upptäckt. ;)
    Däremot har jag fått äran att ställa ut mina alster hos Helens Hörna i Nora, lördag 1 mars. Då är det "Noranatta" mellan kl: 15 - 24. En massa skoj som händer då. Det kunde kanske vara nåt att besöka? Vet inte hur jag ska hålla mig vaken bara...är liksom lite kvällstrött. ;)
    Hoppas ni fick en skön dag tillsammans, du och dottern. Jag såg att det var väldans trafik på R50, Alla verkade vara på väg till Marieberg. ;)))
    Kram

    SvaraRadera
  15. Så fin krans du har på dörren, och
    jättefint med ljusen i lerkrukor.
    Ha en mysig julhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Så fint med ljusen!
    Önskar en God fortsättning!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  17. Gillar dina ljus... de kommer jag nog att härma till nästa advent :)
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Tack för din gulliga kommentar! Jag har inte fått till några inlägg på en låååång stund men har tassat kring hos er och hållit mig uppdaterad ;) God fortsättning och gott nytt år!! Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~