torsdag 15 augusti 2013

Loppat


i lördags for jag till Agneta,
 Vita små hjärtan. Hon och dottern
hade loppis i dagarna två.
Karbidlampan kom med hem.


En fint liten träask/skrin... 

och en barnläst från Örebro lästfabrik
var något av det jag hade med mig hem.
Kan väl säga att bilen var välfylld
med mina fina fynd.


***~~~~~***

Nu är jag igång med mina två olika 
jobbuppdrag. Att komma i säng i tid
är något som jag har svårt för och 
får träna på. Därför kommer fler 
bilder i nästa inlägg.


14 kommentarer:

  1. Riktigt trevliga fynd - Grattis!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att gå på loppis där det finns roliga saker är ett nöje! Du har gjort fina fynd och träasken är jag lite avis på!
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Så fint du fyndat :)
    Spännande att få se mer!
    Önskar dig en fin helg vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Jättefina fynd, gillar asken jättemycket.
    Att komma i säng är svårt, mycket svårt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Härliga fynd, verkligen! Förstår att du gillar dem! Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  6. Tycker ditt skrin är jättefint! Det andra också men skrinet... oj! Undrar vad det har varit till för?
    Det tar ett tag men snart är det rutin igen, det där med läggtider;)

    Kram från Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Att komma isäng som folk och inte för sent.
    Det har blivit svårt för mig med, tyvärr sover jag inte längre, utan vaknar som vanligt
    vid fyra-tiden. Då kommer ju morgontidningen
    så då blir tur för den.
    Vilka ovanor och vanor vi har.
    trevliga fynd Du gjort.
    kram HajaN

    SvaraRadera
  8. Hej vännen
    Roligt med loppisar
    Särskilt när man fyndar...
    Huset vi ska flytta till ligger 25min från Helsingborg. Man kör E4 mot Stockholm. Det heter Östra Ljungby där man kör av & byn heter Källna Finns massor med loppisar på vägen utanför mig & om man kör mot Ängelholm. Farligt...
    Önska dig en mysig helg vännen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  9. Kul med loppisfynd!

    Vad har du för spännande på gång nu i arbetsväg? Två uppdrag?

    Kram
    Nyfiken
    Caroline

    SvaraRadera
  10. Vilka fina loppisfynd! Gillar verkligen lampan!!!
    Ha nu en riktigt skön helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Alltså du har så go smak så jag smälter..du presenterar dina fynd så elegant o fint så det är en fröjd att se o läsa.

    Skrinet där med plättar i luften bredvid blir till en installation a la Grande.

    Vilka fina saker du burit hem.

    SvaraRadera
  12. vilka härliga fynd, riktigt fina. Kram

    SvaraRadera
  13. Vad kul att få gå på loppis hos en vän! Vilka finfina saker du fick med dig hem! :)

    Att gå och lägga sig i tid kan vara en utmaning. Vad spännande att du har två jobb... kanske berättar du mer vid något tillfälle?!

    Fin söndagkväll till dig!
    Kram♥

    SvaraRadera
  14. fina fynd.
    Ha en fin vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~