torsdag 4 juli 2013

Leva Vackert


I lördags var vi i Kristinehamn
på Lev Vackert hos Ingela.
Där var det Loppis.

Ankis fina alster

Kul att möta vänner och glada bloggare.


Jag tänkte på det här att leva vackert.



Hittade en sida Lyko där man kan 
hitta hur mycket som helst
som hjälper dig att bli vacker
eller behålla ditt vackra.

Hmmm... men visst kan man 
bättra på det som 
Moder Natur missade vad
gäller ens kropp.

Traskrona inne på Lev Vackert

Jag har tjockt och torrt hår.
Moroccanoil brukar jag använda
ibland för att få upp lite glans.
        Jag tar i det efter det att jag har 
tvättat håret, när det är halvtorrt.
 Några gånger har jag haft i det
 mellan tvättarna för att få lite
mer liv i håret. Det blir glansigt
och mer mjukt.

 På min altan

Blev intresserad av att testa
Moroccanoil Restorative Hair Mask.
Undrar hur den skulle fungera
på mitt hår?


Såg också att de hade ett stort
 utbud av solskyddsprodukter.
Det är något som jag alltid 
använder både sommar och
även på soliga skiddagar.



Så vill jag testa det 
som gör mönster.
Det är kul att variera lite.




Ja här kan man nog 
bättra på en hel del
vad gäller ens kropp.

Jag får nog ta lite i taget :)


16 kommentarer:

  1. Den håroljan ska jag också pröva på mitt hopplösa hår tror jag! Såg en hel del på den sidan jag skulle ha användning av.
    Fin helg på dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det där var nog säkert jättekul ,lev vackert har du ju hemma också ,Kram nette

    SvaraRadera
  3. så mycket fint.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Ja, det var mycket vackert!!!
    Det gäller nog att bättra på en bit i taget....;)
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Det var ju en trevlig bloggträff Du var på.
    Detta till håret har jag aldrig hört talas om.

    Det är väl roligt att pröva något nytt..

    kram från Hajan

    SvaraRadera
  6. Men åh så mycket vackra bilder du har här.

    Kommer gärna tillbaka igen!

    SvaraRadera
  7. Visst är det skönt att ta hand om sig och nu känner jag att jag borde bli bättre på det...hihihhh. Bra tips för glansigare o mjukare hår...tack för det.
    Så fint du har det hos dig :) vackra bilder.
    Önskar dig en fortsatt fin sommar
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  8. Jag får nog också ta lite i taget ;-) Så härligt du har det på din altan, ser riktigt skönt ut att kunna slå sig ned där en stund.
    Ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  9. Myspysare där! ;o)
    Snyggt i korgstolarna....!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  10. Va fint det är med rosa hortensia det köpte jag en till faster när hon fyllde 97 år !

    Birgitta

    SvaraRadera
  11. Skulle gjerne ha vært på loppisen i Kristinehamn, leste at det hadde vært veldig bra. Kanskje neste år..
    Mange fine tips du har,,skal teste den oljen.

    Ha en fin sommer!

    Klem.

    SvaraRadera
  12. Så mycket trevligheter du är ute på. Vackra bilder och ting, och en underbar altan har du.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh men du dina reportage i finbutiker är så inspirerande..jag tittar memorerar och njuter.

    Mmmm det är nice när man hittar produkter som man känner är rätt. Kul med nagellacken du..lycka till.

    SvaraRadera
  14. Åh så många vackra blomsterbilder du bjuder på... och din altan, den ser riktigt inbjudande ut! :)

    Önskar dig en skön och härlig tisdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  15. Hej hej!
    Men ååå så härligt! Måste ta mig en tur dit snart.. det är verkligen fint där!
    Ja det är med att vara och hålla sig vacker..det är verkligen nåt att fundera på...
    det viktigaste är ju att man MÅR bra..
    Så att träna är ju en form för att hålla sig vacker..;) Du har ju dessutom en vacker insida och det är ju ännu viktigare än att ha perfekt hår..;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  16. Kikar in igen för en liten sommarhälsning :)
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~