tisdag 18 september 2012

Racerfart


...var det i helgen.
Det är mycket som ska 
göras då systern är på besök 
tycker hennes bröder.
Lite Go-kart var de sugna på.
Hm...det kanske är min kart 
som står där alldeles ensam kvar
efter det att Malva har startat
heatet. De som kör är Herr D & D,
sönerna med respektive och dottern.
Jag tog hand om kameran och Malva.

Hon håller i startflaggan i fyrhjulingen
där borta lite till höger på gräsmattan.


Här gick det undan!


I går åkte hon hem till Ystad
och vardagen tar vid igen.
Om drygt 12 veckor är det jul !

Vi har känt och klämt på kameror
men ännu inte kommit till något beslut.
Alla verkar ju lika bra :)

21 kommentarer:

  1. verkar vara fart på där. tror det är inget jag sku våga mig på.
    fick aningen julkänsla då jag tände en del ljus här hemma i kväll ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken kul familjedag, härligt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Där är det fart och fläkt minsann.
    Häftig känsla säkert att sitta i en sån och åka runt.
    Drygt 12 veckor till jul ....oj....vad det gick fort nu då helt plötsligt!
    Kanske dags att börja lägga upp ett lager med klappar.
    Ha det så gott
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Vilken fart och fläkt - och vacker blomma också!

    Jul - så snart...? Har inte hunnit vänja mig vid att sommar och semestern är slut än... ;-)

    Septemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Jag älskar fart och fläkt
    Det där vill jag gärna pröva på
    Kram Karina

    SvaraRadera
  6. Ja ännu en mysig dag hade ni ser jag :-) Ja du då är det kanske jul då innan hon kommer nästa gång. Ni kanske tar er en tur innan :-) Vi var inne hos vårt lilla hjärta i går. I morgon åker hon till Barcelona.Hon ska besöka vänner där. Det är hon väl värd. Jobbat mycket i sommar har hon gjort.
    Ha en bra jobbvecka nu.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  7. Jul???? Ojdå, det hinner jag inte tänka på än!
    Nu gäller det att klara helgens utlovade frostnätter......

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig dag med fart och fläkt ! Ha en fin onsdag !

    SvaraRadera
  9. Ja det är svårt med kameraköp ,min son har en Canon EOS 60 D och han verkar jättenöjd med denkram nette

    SvaraRadera
  10. Kul!!..Jag gillar gokart och får horn i pannan när jag kliver ner i bilen...;).
    12 veckor till jul..inte konstigt jag börjar längta. Beställde glögg häromdagen och bara väntar på att de ska komma hem :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. det verkar trevligt och kul,men jag kommer nog inte ner i en sådan,och kommer jag i en sådan
    så bliver det nog svårt att få ur den här gamla gumman.
    kram

    SvaraRadera
  12. Att ta hand om kameran och barnbarnet medan de andra roar sig med att fara runt i små och "snabba" bilar, låter som en trivsam syssla! :)

    Fin vecka!
    Kram♥

    SvaraRadera
  13. Du menar inte att det är 12 veckor till jul!!! Jisses hur ska jag hinna med allt.....

    Härliga bilder från gokartbanan och bowlinghallen, verkligen kul när alla kan vara med:)

    Önskar dig en skön fredag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  14. Gokart har jag bara kört 1 gång för länge sedan på en möhippa. Jättekul!!
    Jag har köpt mig en Canon EOS 1100D och är SUPERnöjd!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vilken trevlig och fartfylld helg, toppen!
    Så bra nu vet jag hur länge jag har på mig att julstöka... ;)
    Trevlig helg,
    Sussi

    SvaraRadera
  16. En riktigt fartfylld helg för er alla! Hihi du får bara peka ut en kamra å inte klämma på alla... de är nog bra vilken man tar!! Ha en skön helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  17. Ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  18. Hoppas att du finner vad du letar efter i fråga om kamera.
    Hon är duktig lilla Malva som fixar starten för killarna.
    Ha en riktig skön helg och så får vi hoppas att solen tittar fram.
    Här har det varit frost i natt.
    Kramizzzz på dig sköna böna.

    SvaraRadera
  19. Kul att Malva fick igång starten! Det där med gokart är nog inget för mig. Jag skulle oxå ha erbjudit mig att vara fotograf istället!
    Spännande med ny kamera. Men det är säkert en djungel när man ska välja....
    Trevlig helg, trots regnet...!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  20. Så fint att du fick ha dem samlade och till roliga aktiviteter med Malva i spetsen!
    Jag är ingen förståsigpåare när det gäller kameror, men Canon och Nikon är väl båda bra köp.
    Ha en underbar helg! ♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~