onsdag 15 augusti 2012

Västkuskt


Solen var med oss.
Utsikt från vår balkong.
Det är hamnen i Kungshamn.


Trångt var det i Smögen
både i hamnen och på 
bryggan. Smögenfestivalen 
pågick. 


Vy från Smögenbron.
Vi gick hem.



En dag var vi i Hunnebostrand.
Då blev det mat, shopping och
bloggträff!
Gulliga Lotta med man och 
hundar mötte upp.
Vilken trevlig tjej! Vi pratade 
som om vi träffats många gånger.


Varför inte?


Nu har skolan satt igång.
Full fart med planering och
förberedelser.

18 kommentarer:

  1. Härliga bilder från en underbar plats i Sverige.

    Önskar dig en bra start på vardagen med arbete och allt som hör därtill!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bilder från sköna Bohuslän :)
    Tack för att jag fick följa med lite på din resa.
    Tack också för ditt bloggtips "Gulliga Lottas" blogg, jättetrevligt blogg.
    Ha det fint nu när vardagen drar igång.
    Ann_-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Bra avslut på ledigheten...Å tänk att vi var så nära varandra, träffade gemensamma, nybekanta...liten är världen!!
    Ja...nu är vardagen utanför dörren igen, börjar mitt första arbetspass idag, eller kväll rättare sagt. Lika för alla, men roligt är det inte...skulle ha gift mej rikt som flickan sa i affären när hon skulle välja strumpeband...eller nej, det är bra som det är, men lite lyxhustru...det gjorde inte ont!!
    Kram på dej!!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder du bjuder på från Bohuslän.Bara så mycket fint.Ha en skön dag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder från ett underbart Bohuslän. Så kul att träffa en bloggvän. Jag har träffat tre av mina, jätteroligt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ååååå... det är allt nåt allldeles speciellt med västkusten!! Där har jag tillbringat många semestrar som barn..

    Hej förresten!!..;)
    Vad mycket underbara bilder du visar!
    Svamp har vi också massor i frysen men blåbär har det inte blivit några i år fast skogen är full...
    Ja tänk nu drar höstterminen igång..så fort det går! Nu hoppas vi på en strålande fin höst...det behöver vi!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Där skulle jag gärna semestra! Ja, nu är det full fart! Eleverna kom i går och nu ska jag göra en trevlig layout av läsordningen. ♡

    SvaraRadera
  8. Åh, Kungshamn, Smögen o Hunnebostrand!!!
    Längtar tillbaka redan nu :)
    Förresten Gästis i Hunnebostrand har underbar pizza!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Åh, fins Kungshamn och Smögen. Kom inte dit denna sommar heller....
    Vackett!

    Önskar Dig en bra terminsstart!
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  10. Det är verkligen väldigt vackert i Kungshamn och Smögen och Hunnebo och överallt och vilken tur ni hade med vädret. Fast det är vackert när stormarna viner och regnet piskar, då är det mer dramatiskt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Härliga Västkusten! Önskar en fin terminstart! Kram Iréne

    SvaraRadera
  12. Ha en fin fredag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Vad härligt när det stämmer direkt så med folk. Ta vara på den kontakten. Det är ment to be.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  14. Hallå din going.Ja vi hade väldigt mycket gemensamt. Tänk att vi aldrig hade pratat eller setts och att tiden bara försvann i huj.
    Det var riktigt mysigt.Du är precis lika go du.
    Hoppas att du har fått ordning på allt nu när ungarna kommer stormande eller kanske släpande.
    En del vill säkert ha ännu längre lov.
    Bilderna är ju kalas. Jag skall baske mig besöka den där lilla affären jag också.
    Ha det toppen Kramizzzz och mysig helg

    SvaraRadera
  15. Västkusten är så otroligt vacker och dina fina bilder får mig att längta dit. Inser att det var alldeles för längesedan vi drog oss upp över Göteborg på den sidan. Kanske något för nästa sommar. :)

    Trevlig helg på dig Annika!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder från en vacker västkust!
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Ja att du hade det mysigt på vår kära kust det ser jag ju :-) Har man tur med vädret så är det ju ett stort plus också. Ni han mycket tror jag.Vi han ju inte med vår träff men den tar vi en annan gång du.Nu åter till vardagen ser jag. Ha nu en go kommande jobbvecka. Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  18. visst "äla" Bohuslän underbart.
    Du verkar vara nöjd med ditt besök,väldigt vackra bilder.
    tack

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~