tisdag 3 juli 2012

Lite somrigt


Är inne i Photo Scape 
och grejar lite ibland.
Kul att göra på olika sätt.
Det är ett gratisprogram med 
många funktioner.


I lördags på Lekebergsrundan
fann jag detta fat...två stycken
som följde med hem.


Passar bra där på hyllan 
med de blå kopparna.


Vårt röda hus har utlottning.
19 juli presenteras vinnarna 
hälsar Eva-Mari.

Jag kan inte lägga detta i 
sidmarginalen för det är 
fullt i kvoten...
fastän jag har plockat 
bort flera bilder!
Får ni också det 
meddelandet då ni 
ska ha in bilder 
på sidan?

Nu är det sol så då 
blir det lite gräva 
ute i trädgården.

17 kommentarer:

  1. Åh den rundan hade jag gärna åkt på. Syrran ringde och frågade om jag ville med men tyvärr jobbade jag. Fina fat du hittade.
    Visst är det härligt att vi äntligen ser ut att kunna få ett par dagar med sol. Gäller att passa på och njuta :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart fat!!!!!! :)

    Jag har också fyllt min kvot och kan inte byta header och oftast inte lägga in några nya bilder i sidomenyn. Men, betalar jag 5 dollar får jag mer utrymme. Antar att det gäller dig med. Som jag har förstått det spelar det ingen roll om man tar bort bilder från bloggen för det är uppladdningen som räknas (jag har även provat att ta bort bilder från mitt googlekonto, men det var otroligt tidskrävande, så jag struntade i det).

    Ha en finfin dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder!
    Jo, precis det har ju jag oxå råkat ut för nu.
    Jag visste inte att det är skilda kvoter för sidospalten och själva bloggen. Jag har ju inte alls mycket bilder där på kanten??
    Men jag ska köpa mig lite extra utrymme nästa gång varningen dyker upp har jag tänkt.
    Ha en bra dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket vackert fat med en underbar ros i mitten!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Dina bigarråer norpar jag direkt, älskar såna! Och rosen... och loppisfaten! Har varit på Rosengården idag och bedårats:) Ändå blommade "bara" 186 rosor nu, av 1000! Måste dit om 14 dagar för då måste det vara helt magnifikt!

    Kul att du vill vara med på min utlottning... tur att du fortfarande kan lägga in huvudbilder!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Även jag åkte Lekebergsrundan i lördags=) Tallrikarna du fyndat är jätterara! Vilket härligt väder det har varit idag, jag blir så glad när solen skiner...

    Önskar dig en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Vilka fina tallrikar du fick tag på! Älskar blått! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra tallrikar!!!
    Vad skönt med solen idag!!
    Kram!
    Lena

    SvaraRadera
  9. Härligt somriga bilder! Och vilka fina fat du hittade på Lekebergsrundan!

    Aj då, kan man få fullt i sidospalten? Har inte råkat ut för det... än.

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  10. Hade Photo scape innan min dator havererade....nu blir jag påmind om hur roligt det är. Måste kanske leta upp det igen. Snygga tallrikar, längesedan jag var på loppis och fyndade ;-) Äntligen har vi fått lite sommar, bara nu det varar....ser lite halvskumt ut här!

    Kram//

    SvaraRadera
  11. Åh helt underbara bilder som alltid!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  12. Var du på stranddagarna i lördags? Så synd att jag jobbade då :(.
    Ha en bra dag i Nora. Jag tänkte försöka hinna dit imorgon på storloppisen.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. Vilka vackra bilder. Nej jag har inte fått något sånt meddelande ännu.
    Sköt om dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  14. Känns väldigt somrigt hos dig:) Annars kan jag inte påstå att den känsla finns riktigt trots att vi är inne i juli.
    Mitt konto är tydligen också fullt. Förstår inte ett jota av hur man ska fixa till det. Skulle byta headern och plötsligt hade jag bara bloggnamnet kvar. Känns tråkigt.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  15. Så fina bilder du har igen.. Oj nej fy, kan man få för fullt i sidospalten oxå..inget jag har råkat ut för ännu..Men "Bloggintresserade" där finns det nu bara en tom ruta..o så är det på mångas bloggar som jag tittar på..är det bara från min blogg som det ser så ut el är det hos andra oxå??Ha en bra dag i solen..+26,5 har vi nu.

    SvaraRadera
  16. Så mycket fint du visar
    Kan man få fullt....
    Så är det bäst man gör som du gjort nu
    Kika in för & önska en fin helg vännen
    Kramizar
    Sus

    SvaraRadera
  17. Nu har jag läst alla inläggen tills hit.
    Så mycket vackert och så mycket mysigt.
    Du är fantastisk med ditt skrivande och fotande.
    Jag sitter här och njuter i fulla drag.
    Kramizzz på dig ha det gott resten av veckan.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~