måndag 14 maj 2012

Söndagstrippen


...som passerade genom 
...ja var är vi?


Ett mycket trivsamt ställe
med gofika,
många, många vackra ting.
Två vackra påhittiga tjejer
äger detta ställe.


Hoppsan...har det varit party här?


Här finns ALLT...nästan.


Har du gissat att vi var 
i Kristinehamn på
Lev Vackert...
ja då har du rätt.




Vi stannade till och tog 
en lunchfika här i går.
   Petra och Ingela fanns där
båda två en stund.



Om det fanns något som jag ville ha?
Massor...men jag har så mycket redan
så inget mer än några servetter
kom med hem.


22 kommentarer:

  1. Måste vara ett underbart ställe ;0) Jag kan känna igen mig lite i det där att man redan har så mycket saker att det inte blir så mycket shoppat. Men man kan inspireras av att bara titta också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Måste ha varit svårt att bara köpa servetter? Du kanske har köpstopp som jag? Måste begränsa mina roliga-affärer-besök... åtminstone denna månad;)
    I sommar ska jag äntligen till Lev vackert!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Åh den affären är såå fin. Har inte varit där sedan de öppnade på övervåningen så det är nog snart dags för ett besök.
    Ha en bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej raring!!!
    Trevligt, där finns ju hur mycket fint som helst!
    Ha en fin tisdag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Nej jag kunde nog inte gissa var du var men sådana affärer brukar ge en hel del njutning. Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  6. Tänk vad det finns många mysiga affärer utanför storstadsområdena! Måste dit någon gång....

    SvaraRadera
  7. En så mysig affär, den får jag leta upp, passera ju titt som tätt igenom Kristinehamn! Kudden gillade jag väldigt mycke! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Så mycket vackert..och ibland är det skönt att "bara" se på det fina..Njuta med ögonen och bli mätt..fånga idéer och längta till..Borde nog ta mig en tur till Kristinehamn :-)
    Roligt i går hörrdu!!
    Kram Karina

    SvaraRadera
  9. Tänk så det var förr när man skulle dölja allt som fanns. Jag undrar om det var bekvämt? Det ser ut så eftersom de är i bomull. Lite annat än unga flickornas string nu för tiden
    ha det bra
    kram

    SvaraRadera
  10. Du är väldigt duktig på att trippa! Och det är inte vi butiksinnehavare ledsna för! :o)
    Skulle vara kul att besöka den fina butiken.
    Lilla mor och jag ska nog trippa åt ett annat håll i helgen.....
    ;o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Hi, hi jag tog det på första bilden och blev mer och mer säker för varje bild:-)
    De har mycket fint och man skulle vilja byta ut en hel del här hemma och bara shoppa loss där...
    Ha det gott, vännen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Vilken fin butik ...
    Kram karina

    SvaraRadera
  13. Ännu en mysig utflykt ser jag :-) Så mycket mysiga affärer du har i din närhet. Ser väldigt mysigt ut där och förstår det skulle kunnat vara mycket som du kunde tänkas ta med dej hem. Men som sagt man kan ju inte köpa allt man tycker om.
    Hopas du är långledig nu om några dagar och kan hitta på mera mysigt att dela med oss.
    Vi har haft en så bra dag i dag på vår tur. Men önskar ju att regnet snart ger sej och att värmen kommer.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  14. Åh men hallå vad du glassar-runt på härliga butiker..oj..man blir som lyckligare när man får en stund bland vackra saker o ting..ja men jag blir lyckligare av det du visar..och får inspiration att kanske ändra fixa lite här hemma på min leeeediga dag..vad lyxigt det är att vara ledig en vanlig vardag..:)

    SvaraRadera
  15. Jamen visst är det fint där, det är som att komma in i en annan värld!
    Meen som sagt, stora plånboken behövs, men vill ju ha allt, fniss!
    Låter som du har fullt upp, men idag njuter vi lite va...solen skiner ju och jag ska tillbringa em med "lillplutt"...myyyys!

    Kram!

    SvaraRadera
  16. Hej
    Är sugen att åka dit jag med! De hade mycket fint kan jag tänka mig...
    Ha en skön ledighet
    Kram Marie

    SvaraRadera
  17. Ibland är det bara ögat som behöver får sitt. Visst kan jag ångra något som jag sett och vill ha men .....jag kommer över det ganska fort.

    SvaraRadera
  18. Ja nog fanns det mycket vackert där alltid!
    Oj oj oj dit vill jag också gå in och kika...
    Trevlig helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  19. Trevlig helg!
    Helgens tripp går till Strömsholms slott där en bloggvän har en butik. (blogg: Vardagslycka)
    Även Engsö slott skall besökas där det ska vara ett bokloppis på söndag.
    Fint väder utlovas så en fika (eller två) vid Mälaren får det bli också!
    Vad gör ni...?
    Kram till Dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  20. Hej JA det var inte svårt att gissa... blev verkligen sugen att åka dit snart. Kanske nästa helg... Tack för inspirerande bilder...
    Kram InWhite4You /Lena

    SvaraRadera
  21. Låter härligt med en utflykt... och så mycket vackra bilder, jag förstår att det fanns massor av fint där!!!

    En sommarfika skulle vi väl kunna få till, det vore trivsamt! :)

    Ha en skön söndag du rara!
    Kram♥

    SvaraRadera
  22. så mycket fint du har sett! Den fina stolen.. såna hade vi 2 st av i mitt barndomshem.. borde va från 60 talet..(syrran har dem nu.)Va hästen ser fin ut.. hoppa det blev ett litet föl..vi väntar o ser , spännande!! Ha det bra.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~