lördag 5 maj 2012

På Smultrongården

(Oj rosen ser lite vissen ut ju!)


...i dag var det Releaseparty.
Evas underbara bok som hon gjort 
i samarbete med bl.a
fotograf  Magdalena Björnsdotter
fanns att köpa med sig hem.




Vilka läckra recept!
Många av dem har man kunnat 
avnjuta på Smultrongården.
Jag blev sugen på att baka då 
jag läste i boken.


Dessutom är boken så vacker.
Kolla färgen!
Den passar underbart tillsammans 
med Honning og Floraboken.
Matchar varandra liksom...

Snart är det dags för 
och Kalle Moraeus, 
även det är Release fast 
för deras nya CD.

20 kommentarer:

  1. Vilken vacker bok. Hihi...jag köpte också mina Olivträd på Citygross ;o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan nog tro att du köpte med dig den vackra boken hem! Jag ska köpa den så småningom, har handlat många böcker det sista så jag får vänta lite.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jag är som du väldigt förtjust i färgsättning o framsidor på böcker o magasin..dina bilder får mig att spinna..du ser det jag vill se..du levererar så mycket vackert på din blogg ..du är simply the best.

    SvaraRadera
  4. Tänk att böcker tagit plats som prydnader idag. Förr var de oftast bara dammsamlare i en bokhylla. Kul att de kommer till användning på fler sätt
    ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bok
    Jag har varit hos Min Skattkammare och Kvarnboden i dag men ej på Smultrongården
    Hoppas du mår bra
    Kram karina

    SvaraRadera
  6. Vacker bok..och det stället, Smultrongården...där blir man mkt inspirerad..och Eva, hon är go hon...och hennes dialekt gillar jag..Sandviken är ho från..(som mig)kan tro ni haft en fin dag...ja...vi hälsar på Rigmor vid tillfälle...det vore skoj!! vi må planera..när?? Kram Karina

    SvaraRadera
  7. Snygg bok!!! Smultrongården måste jag åka till någon gång....

    SvaraRadera
  8. Kanske man skulle ta och köpa den boken. Vore en perfekt gåva till Evelin när hon slutar nian. Hon älskar ju att baka.
    Önskar dig en fin söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Hej där! Förstår att du gillade boken. Bara omslaget gör att man vill titta och drömma och baka men är inte det viktigaste.....
    Ha en bra söndag!
    Carin

    SvaraRadera
  10. Ja den boken matchar med dig!
    Så många kreativa människor det finns
    och som delar med sig av det vackra och goda!
    Ha en skön söndag! ♥

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder. De böckerna skulle göra sig jättebra i mitt kök nu för det går i vitt och lila.
    Jag tycker att lila är så fräscht.
    Ha det toppen. Hoppas att ni har sol.
    Här skiner den men går den i moln är det svinklallt.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bok härlig framsida som ger inspiration. Ha en bra söndag.
    Gilla mig på facebook så kan du vinna en spegel i Fransk Lantstil. Läs mer på min blogg Lycka till!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Hej
    Måste ta en tur till smultris snart det var så länge sedan. Jag har inte varit där sedan ombygget blivit färdigt!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Här är allt bra, njuter av värmen. Vilken vacker bok, den är jag nyfiken på. Kram

    SvaraRadera
  15. Vilken vacker bok och den matchar Honning og Flora fint:-)
    Smultrongården var länge sen jag var till, jag vill dit och till Kvarnboden, Min Skattkammare, Home Nr One, Tant Grön och Fabulös keramik....
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  16. En vacker bok med säkert många vackra sidor i också. Så nu har du varit på ännu en mysig utflykt då. Tack för du delar med dej.
    Här har vi varit i trädgården hela dagen så nu är vi trötta. Men jätteskönt att få så mycket gjort.
    Solen skiner här men lite kallt i vinden. Perfekt väder att jobba i trädgården.Nu ser vi fram mot att allt ska buska till sej lite i rabatterna.
    Ha en bra jobbvecka nu. Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  17. Man ser på utsidan av boken att det är en bra bok :) Väldigt tilltalande faktiskt!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  18. Bokens söta framsida har frestat en lilaälskande kund. :o)
    Kikar in och tackar dig igen för att du är så generös och lagt ner så mycket engagemang på min saga.
    Fredagen var den bästa dagen på mycket lääääänge! :o))) Hälsa dem det!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  19. En så vacker bok, å lila dessutom ;)! Å vem vet vi kanske har setts på någon hästtävling, troligen så har vi det skulle jag tro, hihi känns lite konstigt att man kanske har gjort det å inte veta vem du är! Å inte gott att ge sig till känna heler! Kram Iréne

    SvaraRadera
  20. Vacker bok! Ser riktigt ut att va riktigt bra. :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~