lördag 31 mars 2012

Lördag i Köpenhamn


Tidig lördags morgon började 
vi gå Vesterbrogaden norrut.
Detta caféet såg lockande ut.

Men som ni ser så var 
fokus på annat än fika!

Vi hade en ganska kylig dag
till skillnad från er här hemma.


Här kanske man skulle bo!


Ett av våra mål var K & Co
De har en blogg också...


Snygga!

Så kom vi fram till Stil og Stemning...
en av favoriterna.

Randi har gjort i ordning i sin fina
 butik just för oss svenskar.

Dagen till ära så hjälper hennes 
dotter till så vi har full service.

Vem skulle inte vilja ha denna buren!


Vitt och vackert!
Randi bjöd på lite gott att 
tugga på och lite dryck till det.

Här kan du hitta fina saker
 till ganska bra pris.

Mer om lördagen i nästa inlägg.

16 kommentarer:

  1. Härliga Köpenhamn:-)
    Hade gärna gått i dessa kvarter, men det får väl bli nästa gång:-)
    Vi kom i alla fall till Honning og Flora!
    Ha en skön helg!
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket fint och vackert ni har fått uppleva! ...och vilka obeskrivligt vackra sifoner (heter det så?)... lovely! :) Ni verkar ha haft det trivsam på er resa, vad roligt! :)

    Önskar dig en skön och fin helg... solen försöker ju tränga fram, så nu hoppas vi på lite sol va?!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Det var en fin dag även om det blåste snålt. Men gissa om jag blev snopen när jag vaknade till full snöstorm idag=/

    Jag hittade också K&Co's blogg, så fina bilder de bjuder på där.

    Ha en skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Sköna bilder från er fina resa! Tack för din rara tröstande kommentar hos mej.

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Lyckost dig som fick göra en sådan resa i trevligt sällskap! Det är trevligt att få se! ♥

    SvaraRadera
  6. De blå flaskorna skulle jag inte tacka nej till. Skulle passa mycket bra som tvålpumpar hos mig. Så skönt att se dina bilder och komma iväg lite från sin vardag
    Sköt om dig

    SvaraRadera
  7. So nice to see all the beautiful stores...it is a nice city with lots of old buildings.
    I hope you have enjoyed it.

    Nice weekend,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  8. Himmel o plättar..vilken lycka..jag vill oxå åka ju..:) ja du en sådan bur..mmmmm..men så ska man ha plats ..jag får jobba på ett större hus först..

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Åh vad jag önskar att jag varit med sååå mycket snyggt. Fast det är klart vi hade ju VÅR här hemma så det var ju bättre ;).
    Ser fram mot fler fina inlägg från Dannmark.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Så fin fågelur, och allt annat på Stil & stemning, man har så bråttom så det är svårt att ta in allt fint som finns. Det är verkligen kul att se alla bilder efteråt...
    Ha en fin helg!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  11. Tack snälla att du delar med dig dessa fina bilder. På så vis känner jag pytteliten att jag var med, fniss.
    Jag önskar dig en härlig helg.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig resa det verkar ha varit.
    Flaskorna var ju så snygga. Köpte du några till dig själv?
    Hoppas att få se något inlägg vad du gjorde för fynd.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  13. Vilken helg, vilken helg....förstår att du är uppfylld av allt du sett. Hoppas vi får se vad det blev för inköp ;)

    Kram//

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga inspirations resor ni gör! Hur kul som helst att få se i bild och text...
    Och snart väntar en fin resa till Sälen, skönt för dig!
    Önskar en toppen resa till er alla,
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  15. Lite kul??...haha, ja med tanke på att den lilla knubbisen som hade som största nöje att sova...förut...nu far omkring som en tok och river i allt har kul är ingen tvekan om!

    Men vad fint allt verkar, underbara bilder...tur att jag var hemma för annars hade väl plånboken slagit frivolter och jag fått äta soppa resten av året, fniss...

    Ha en fin dag!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  16. Å vad det ser trevligt å mysigt ut! Kram Iréne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~