onsdag 28 mars 2012

Inspirationsresan


...bjöd verkligen på massor av 
inspiration och drömmar.

Ingela och Petra var initiativtagare
till denna andra resan till Danmark.
Under färden ner var det lotteri 
med över etthundra vinster.
Det ordnades även med auktion.

 Första stoppet var utanför Helsingör
vid Röde ladan.


Roliga grejer,


...gamla möbler


snygga speglar...


superfin bur...



Åååhhh...
alla dessa vackra hyllor 
som jag såg många av.
Det fanns mycket att välja på
 så många lastade in en hel del
 i bussen.


Därefter styrde vi kosan 
mot Köpenhamn.
The Square var vårt hotell,
det låg väldigt centralt.

Vi var ett stort gäng som åt
 tillsammans senare på kvällen.

Rätt trötta efter första dagen
somnade vi gott i de mjuka sängarna.

Här finns fler bloggar 
där du kan läsa om resan:

inspirationivitt.blogspot.com
roomofkarma.blogspot.com
vitthusmedvitaknutar.blogspot.com
noll54interior.blogspot.com
vackrahemochinterior.blogspot.com
lindaslycka.se 
(facebook Förr och Nu)
blonderogperler.blogspot.com
vitasmahjartan.blogspot.com
ettvitarehem.blogspot.com
vintageregreening.blogspot.com
annika-dittenochdatten.blogspot.com 
vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
kladdilin.blogspot.com 
tre-nyanseravvitt.blogspot.com 
nicepresenter.blogspot.com 
blabarochsmultronstallet.blogspot.com 
drommaroting.se 
osterledochvastbris.blogspot.com
komlustofrojd.se sök Yvonne Edmark på fb
mittljuvligalantliv.blogspot.com 






26 kommentarer:

  1. Åh, nu har ni varit iväg, hoppas vi andra får höra och se mycket från resan! Barnstolen på en av de övre bilderna gillar jag skarpt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var det en härlig resa!
    Synd bara att det går så fort...
    Det är tur man kan titta på de fina bilderna
    hos alla som var med, och inspireras på nytt!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. så härlig resa du varit på ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig resa til mitt hemland ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  5. låter så roligt. massor fint ni sett och upplevt.
    ~marita~

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint och vilken härlig resa det måste ha varit.
    Tack för din grattishälsning och jag tror nog att en kamera ligger nära till hands men de är ju lite dyrare..
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Såå kul det var, och så snabbt dagarna gick... när man ser bilderna så önskar man att man fick gå ett varv till... eller ja, det kanske var tur att vi inte hade mer tid... och att de inte tog kort... hyllan på en av bilderna från Röde lade var så snygg... Hoppas du haft en bra vecka so far! Känner att jag fick lite extra-energi av resan, vilket jag behövde...
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  8. Vad kul, att göra en sådan resa..fina saker du visar..komma hem med ny idéer det är alltid bra..Skönt att koppla av och bo på hotell..sånt behöver man..Kram Karina

    SvaraRadera
  9. Visst var det en härlig resa, så glad att jag följde med. Det tog några dagar hemma att smälta alla fina intryck. Det ska bli kul att kika runt och se alla bilder från resan. Jag har visst skrivit fel bloggadress den rätta är så här:
    tre-nyanseravvitt.blogspot.se
    Det var kul att träffa trevliga dig i verkligheten :)
    Ha de gott
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder du fick till i Röde Lade! Det fanns verkligen mycket fint där!

    I morgon blir det hårdkörning igen, likaså på fredag, längtar till fredag kväll för jag har varit lite trött efter resan=) Gick det bra med påskpysslet?

    Ha en fin torsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Hej !

    Kul at träffa dig !

    - tacksam att jeg fik fölga med er...

    Hej hej
    fra
    Loppe
    ( Charlotte )

    SvaraRadera
  12. Å det där var alltså bara början...suck. Tur att jag inte var med...det hade inte slutat bra för varken busschaffis eller medresenärer...Väntar spänt på fortsättningen med bilder...
    Ingen husbil ute än?? Här kom det av sej lite när det inte är fullt lika varmt, men snart är den färdigstädad och startklar!!
    Ha det så gott vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Hej! Å vad mycket fint du visade, det hade blivit en dyr resa för mig om jag varit med *ler*! Väntar på mera bilder;)! Kram Iréne

    SvaraRadera
  14. Oh vad mycket fint ni fick se. Härligt att ni är så nöjda allihop. Inspirationsresor ger så mycket. Detta lever länge kvar kan jag tänka Kram Lena

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig känsla att resa iväg med människor som har samma intresse. Även om man inte handlar så mycket så måste det ge bra med inspiration för att inreda hemma
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  16. Vilken söt barnstol.
    Ha en fin eftermiddag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Oj, så mycket fint. Det måste ha varit en trevlig resa. Fick du med dig något hem då?
    Kram

    SvaraRadera
  18. Är det slut i sparbössan nu? ;o)
    Kan tänka mig att så trevliga människor hade det trevligt tillsammans. :o) Och vädret var väl riktigt bra också...?
    Har du någon tid över i planeringen för läsning? Jag vet att det gått lite över tiden. Du får säga vad du tycker.
    Hälsningar från en snorbubbla. (trevligt värre) ;o))
    Kraaam

    SvaraRadera
  19. Hej hej!

    Ååå va avis jag är!
    Förstår att det var en underbar resa..
    Inte bara för shoppingen utan för att få prata inredning i flera dagar...;)
    Såg en massa vill-ha-saker...
    Nu är man ju bra nyfiken att få se om du köpte något.

    Kram katarina

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Vad kul att du kikade in och lämnade en kommentar hos mig och vilken fin blogg du har.
    Ja tänk vilken underbar resa vi fick :)Och vilka fina bilder du tagit.
    Gjorde du några bra fynd?

    Ja tänk vilken tur jag hade med boken och notstället blev jag så otroligt nöjd med.
    Väntar med spänning på att träffa Linda (min medresenär) så vi kan gå igenom alla bilder som vi tog med hennes kamera, eftersom min slutade fungera :(
    Men snart så hoppas jag att det kommer in bilder från Danmark även på min blogg.

    Önskar dig en underbar helg.
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  21. Hejsan!

    Ja det var en härlig resa vi fick vara med om....Härliga bilder du fotat...massa inspiration...

    HA det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  22. Oj,oj,oj, vilken resa, härligas bilder! Dendär buren var inte alls dum...Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  23. Vilken resa du varit på. Jag förstår att den var inspirerande! Trevligt att träffa så många bloggare på en och samma gång.
    Ha en fin helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  24. Avis ???? Näää inte alls .
    Röde lade ska absolut få ett besök nästa gång vi e i Danmark . tack för tipset å ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  25. Vilken resa vi hade och kul i bussen också:-)
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~