fredag 24 februari 2012

Det trodde jag inte


...att jag skulle köpa en väst 
som denna.


Syntet så klart, men ändå...
Kul då man överraskar sig själv.


Det är andra gången på kort tid
som jag gör något som jag 
tidigare inte kunde tänka mig.

Den första var då jag började gilla 
att gå på gym. Att gympa har tidigare 
varit det som jag har gillat mest.
Har tyckt att det ser lite konstlat ut
då jag tittat in på gymmet.
Men nu går jag med glädje in där.
Jag gillar att känna att jag kan påverka 
min ork och styrka. Det gäller att 
orka åldras och överleva några år
efter pension, om man nu får någon.



17 kommentarer:

  1. Läcker väst Du har hittat! Va bra att Du tar hand om Dig och har börjat gymma. Jag önskar att jag kom igång nån gång oxå min "latmask" ;o)
    Ha en fin fredag och en riktigt skön helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du har orka att träna!!! Jag ska också börja... idag eller i morgon! :)

    Jag tycker att det låter som en toppenidé att överraska sig själv! :) Jag valde också att göra "något" på ett helt nytt sätt... utan att ha med mig den invanda erfarenheten eller tryggheten! Det är nyttigt att våga prova!!! :)

    Ha en finfin helg!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Du ser... man kan alltid ändra sej! Jättefrän väst, den får du stor glädje av!

    Kram och trevlig helg.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Underbart. jag är helt säker på att om man utvecklas och vågar nya saker så fortsätter livet att vara spännande i all evighet. Vilken härlig inställning du har.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den var ju läcker! Och man ändrar sig många gånger i livet, det har jag märkt! Och det är ju bra.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Så läcker väst!!! Jag tror också på att man ska våga utmana sig själv av och till oavsett vad andra tycker. Ha en underbar helg!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  7. Men vännen då...trodde först jag tittat in till fel blogg??!! Vilken läcker väst!! Men du förvånar mej också...du ser, spåren går inte alltid dit man trott!
    Jag får vara nöjd med mitt lilla gym här hemma...och det används ganska flitigt måste jag säga!! Å visst märker jag skillnad, orken räcker längre och jag blir piggare. Men artrosen, den sitter i...
    Hoppas på en lika vacker dag som igår, ska inte jobba förrän till kvällen så lite sol hinner jag med!!
    Ha det så gott vännen och hör av dej när ni har tid för en utflykt åt det här hållet!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Ja du vännen det är nog när vi slutar ändra på sig och inte vågar ta nya utmaningar som livet slutar vara roligt. Och att börja träna är ju aldrig för sent utan bara nyttigt för både kropp och sinne.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Hej på dig!
    Hoppas att du har haft ett skönt lov, kanske har du varit i alperna och njutit av härlig skidåkning?
    Vilken härlig väst, den kommer passa perfekt på dig!
    Vi kanske ses någon dag när vi cyklar till jobbet!
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  10. Å vilken härlig väst! Riktigt snyggt, å tur att man kan ändra sig iblant! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  11. Det var minnsann en fin väst, det bästa var ju att du överraskade dig själv! Pensionen får du väl vid 75 ungefär, om Reinfeldt får bestämma. Så det är bara att gymma på...
    Ha det gott, Marianne

    SvaraRadera
  12. wow väldigt läcker...den kommer du bli jättesnygg i...kul att förvåna sig själv...tänkte just igår, att det var länge sen man såg ifrån dig..hhihi..Gym ja..det är toppen när man kommer igång..och det verkar du ha gjort..själv kommer jag igång på måndag..då ska jag öppna mitt vilande gymkonto igen..va bra vi ä...önskar dig en fin fredda..kram

    SvaraRadera
  13. Ser ju jätteläcker ut ju :-)) Heja dej. Å heja dej att du förändrar så mycket till det bättre.
    Ha nu en jättego helg. Här går det lite upp och ner men snart upp igen.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Tuff väst, du kommer att bli jätte fin i den. Visst är det roligt att träna, heja på och håll i.
    Ha nu en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  15. Ja, visst är det härligt att vi kan förändra oss i tanken! Samma här!
    Ha en bra helg önskar jag Dig!
    Carin

    SvaraRadera
  16. Just precis, om man nu får någon pension...
    Kul att du utmanar dig själv lite! Det är ju lite spännande. Inte bara gå i samma hjulspår. Grattis!! =0)
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Läcker väst! Tror du är jättefin i den!
    Annika, för mig är du en förebild, hur du lever ditt liv och vad du gör med det, härligt att läsa. Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~