torsdag 22 december 2011

Undrar vem det kan vara som...


...skickade ett brev till mig?
I tisdags i brevlådan fanns 
en överraskning.


En anonym givare har sänt
denna till mig!


Tack du anonyma vän!
Jag blev väldigt glad och tacksam.
Förstås har jag någon/några 
jag kan tänka mig men...


Vit tulpanbukett fick jag 
igår av en omtänksam jobbarkompis.
Det värmer kan jag lova




Nu är det ett skönt och 
avkopplande jullov som startar.


Tror att jag ska ta och njuta lite extra.


I kväll kommer dottern hem
över jul. Då blir det 
lite fart i huset igen.
Vi har ett tunt täcke med snö...
hoppas att det får ligga 
kvar över helgen.

♥♥♥ ♥♥♥

17 kommentarer:

  1. Så roligt med presenter.
    Önskar dig en riktigt skön jul!
    ~Marita~

    SvaraRadera
  2. Så roligt att tomten hittat till dig=) Skönt för dig att ha jullov nu och njuta av gotter och ledighet! Ser att du börjat bra...

    Ha det gott nu och en riktigt GOD JUL!!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du har jullov, jag hoppas att du får det riktigt trivsamt och skönt!!!

    ...och vad spännande med paket som dyker upp så där!!! :)

    Jag får också glädjas över att barnen kommer hem över jul... det är nog det bästa med hela helgen tror jag! :)))

    God jul på dig!!!
    Stor kram♥ Maria

    SvaraRadera
  4. Ååååå...
    Vad spännande..
    Med paket bara sådär.
    Mmm.. Ser ut & vara en riktigt bra start på ledigheten
    Önskar dig en God Jul &
    att ni får ha kvar snön
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Vilken vänlig anonym som sänt dig en julklapp. Sånt blir man verkligen bara så glad över.
    Härligt med jullov, flickorna slutade skolan idag oxå och vi är nu lediga tillsammans ända till den 28de då jag och mannen börjar jobba.
    Så gott det ser ut med vad jag tror är en härlig cappuccino i dina nya fina koppar.
    Önskar dig en riktigt God Jul.
    Kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Det är inte illa att få en anonym gåva! Du må ha varit snäll! Härligt att få hem dottern. Sönerna anländer hemmet i morgon kväll!
    Njut av jullovet! ♥

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra tulpaner!!
    Blev lite ändrade planer nästa vecka, men hör av dej om du har någon lucka.
    Önskar dej och mannen en riktigt God Jul här istället, kom just på att jag glömt att skriva julkorten...började så snyggt i söndags, men sen så...
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. God jul till dig..visst är det skönt..NU är det jullov..fin present du fått, kul hemlig gåva sådär..Nu ska vi ha det bra och njuta av julen. det ska bli så härligt att vara ledig....kram till dig//Karina

    SvaraRadera
  9. God Jul! O tack för dina besök hos mig och dina avtryck,,,,,puss och kram!

    SvaraRadera
  10. Men så roligt! En hemlig julklapp! Nån tycker att du ska diska med en fin jultrasa:)

    Tulpanerna ger mej rysningar av välbehag... nu snart börjar den ljuvliga tulpanfrossartiden!

    Jag vill önska dej en riktigt skön och God Jul!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  11. Vilken kul grej! Jag har fått julkort från någon som jag inte vet vem det är.
    Fint arrangemang och härligt mys du har det.
    Ha en skön och God Jul.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  12. Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  13. Spännande!!!
    God Jul raring!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Det är väl kul att bli överaskad du :-) Å såna vackra vita tulpaner. Finns nog inget vackrare än vita blommor :-) Krispiga tulpaner det är ju nått extra :-)
    Njut nu av din ledighet och av att dottern kommer hem :-) Här kommer också dottern hem. Sent i kväll hämtar vi henne vid tåget :-)))
    En JÄTTEGOD JUL önskar jag dej och hela din familj.
    Kramar OM gör Tina med en bamsig JULEKRAM :-)

    SvaraRadera
  15. Åh vad vacker bukett vem var den omtänksamme ?

    God Jul

    önskar

    Birgitta

    SvaraRadera
  16. Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

    Varma kramar,
    Regina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~