lördag 24 december 2011

Julaftonshälsning


till er som tittar in här.

Julkramar
annika

18 kommentarer:

  1. Ha en underbar jul!

    Julkram från Australien♥

    SvaraRadera
  2. En riktigt God Jul till dig också!
    Kramar, Mona

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också en härlig JUL!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  4. Önskar dig och din familj en rikigt skön jul :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Önskar dig med en riktigt
    God Jul!

    SvaraRadera
  6. God jul till dej oxå.. va kul med en fin disktrasa till jul!

    SvaraRadera
  7. GOD JUL till Dig och alla i Din närhet.





    Kram Mi

    SvaraRadera
  8. Hej

    God Jul till dig också och hälsa till alla.

    Kram Carina

    SvaraRadera
  9. Hejsan!! jag läste på Swedish corner att du är från örebro...iaf bor där! jag kommer från en grannstad o eftersom jag bor en bit hemifrån tycker jag det är xtra kul o följa bloggar fån "området" liksom!
    Himla mysig blogg du har, så jag ska surfa vidare, kommer snart tillbax!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  10. Då var det dags vännen....nyårsutlottning hos mig. Ha en fin annandag jul.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Även en god fortsättning till dig.

    SvaraRadera
  12. Nej Annika, babytäcket du såg på min blogg är inte sydd i ett enda stycke. Det är först klippt i ca 15cm stora lappar som hjärtanen är fastsydd på. Enkelt så att sitta o sy lite var som helst.

    SvaraRadera
  13. Å jag önskar God Fortsättning!! Förstår att ni haft fullt upp, kryddat med en rejäl förkylning, alla "gäster" är inte inbjudna...!! Men hoppas att ni snart kryar på er, och hoppas också att Dagmar inte förstörde alltför mycket. Just i skrivandets stund så haglar det rejält här, det fullkomligen dånar i huset.
    Ha det så gott så hörs vi, jag är ledig 2:a o 3:e januari också upptäckte jag igår.
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. God fortsättning, Annika! Hoppas julen varit fin å mysig! Kram Iréne

    SvaraRadera
  15. Hej Annika
    Kikar in & Önskar
    en God forstättning.
    Nu såg jag att det är en ny resa på gång.
    Ska kolla med min kusin om hon vill följa med. Hon fick vara hemma & jobba i butiken förra gången.
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  16. Hej och god fortsättning på julen och det nya året som väntar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. God fortsättning, hoppas din jul varit fin!
    Kram Barbro

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~