fredag 30 december 2011

Ett gott slut


på 2011 önskar jag er alla.





30 kommentarer:

  1. Halloj! Vackra bilder, tack!
    Klart du skall prova på min massage, du kommer inte bli besviken *ler*
    Ja du, antagligen i minst 3 år blir dotra kvar, det är plugg på G men vi får se man vet aldrig med henne....
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma!!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  3. Hej Annika!
    Vad kul att vi har nästan samma bild idag.
    vi gillar nog samma saker skulle jag tro.
    Ha ett gott slut och ett gott Nytt
    Annika

    SvaraRadera
  4. Hej

    Önskar dig o din familj detsamma. Det skulle vara roligt att ses någon gång i mellandagarna.

    Kramar Carina

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder.
    Önskar även dig ett gott nytt 2012.
    kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Gott nytt åt på dig Annika!
    Det är alltid något särskilt att lämna ett år för att gå in i det nya. Det är väl därför så många löften ges.....men som spricker när året knallat på ett tag. ;o)
    Ha det riktigt gott kära vän!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Önskar dig Annika ett Gott Nytt År och så ses vi 2012! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år till dej!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Tack för din snälla kommentar hos mig (jag blir alltid extra glad när någon gillar mina texter för jag tycker själv att hitta idén till och att fila på texter det är det roligaste med att blogga).

    Jag vill också önska dig ett Gott Nytt År!!

    /Frida

    SvaraRadera
  10. Detsamma till dej vännen!! Ett nytt år som vi alla ska fylla med våra egna små glädjeämnen, lagra i minnesbanken och sen ta fram och njuta av många gånger till!!
    Kram kram och hälsa C!!

    SvaraRadera
  11. Så vacker hälsning du sänder.
    Jag önskar dig detsamma
    Kram

    SvaraRadera
  12. Gott Nytt År önskar jag också dig Annika!
    Tack för det här bloggåret! ♥

    SvaraRadera
  13. GOTT NYTT ÅR !
    Kram Karina

    SvaraRadera
  14. Så vackra bilder ,gott nytt år ,Nette

    SvaraRadera
  15. Ljuvligt med vita blommor. Dom gör mej glad :-))
    Tack för i år goa du.
    Nu vill jag önska dej ett gott slut på detta år och ett riktigt gott 2012.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  16. Detsamma till dig, ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

    Kramis!

    SvaraRadera
  17. Ett gott slut och ett gott nytt år önskar jag dig!!
    Kram barbro

    SvaraRadera
  18. Gott Nytt År till dig du rara och tack för din fina bloggvänskap!!!

    Önskar dig en makalöst fin Nyårshelg och en bra start på 2012!!!
    Kram♥ Maria

    SvaraRadera
  19. Gott nytt år till dig! Christina

    SvaraRadera
  20. Gott Nytt År!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  21. Gott nytt önskar jag dig.

    Nyårskram//Carolina

    SvaraRadera
  22. Japp nytt år och nya projekt=) Fast, jag hade bestämt mig innan jul...har hört någonstans att nyårslöften är till för att brytas, så därför är mitt mål att bli friskare inget tomt nyårslöfte;-)

    Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  23. Vilka sköna stämningsfulla bilder.
    Det samma till dig och din familj ifrån oss på Neptunus i Dingle.
    Skål och kramizzzzzz

    SvaraRadera
  24. Hej Annika!
    Tack för dina gulliga ord, de värmde!

    ååå du tar så fantastiskt vackra bilder...
    Alla blommorna är ljuvliga och tårtan...mums!

    Mysigt att ha dottern hemma över jul och vad många vackra paket du visar. Sånna som man nästan inte vill öppna..;)
    Kopparna var verkligen urfina!

    Kram och GOTT NYTT ÅR!
    Katarina

    SvaraRadera
  25. Allt gott för det kommande nya året!
    ~marita~

    SvaraRadera
  26. Ett gott nytt 2012 till dig med Annika!
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  27. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  28. Jag tittar in och säger God Fortsättning till Dig!
    CARIN

    SvaraRadera
  29. Tack och detsamma till dig vännen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  30. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram! Märta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~