fredag 7 oktober 2011

Äntligen kom den...


...Lantliv
...solen
och 
fredagen.

Ha det gott!

24 kommentarer:

  1. Njut av helgen, tidningen och fikat! Kram Lovisa

    SvaraRadera
  2. Alla goda ting är tre..
    Ha en skön soffa stund
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vad nyfiken jag blev och ett litet skratt fick jag fram när jag läste här:-) Härligt!!!
    Njut goa du!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Kan knappt bli bättre :)Här blev det Jeanne d´Arc
    Living som helglektyr.
    Må så fint
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Det är visst någon som fredagsmyser....;o)
    Idol får bli mitt fredagsmys. Undrar om jag också har nåt sånt där klet att smeta i mig. Ser gott ut! :o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Fredagsmys med andra ord! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Härligt!!!
    Trevlig helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. låter bra det!
    här hos oss kom regnet och stormen...brrr.
    Trevlig helg.
    ~marita~

    SvaraRadera
  9. Jaaa du, vad vi har väntat! Här blev det Jeanne d'Arc Living istället, men sol och fredag, det stämmer=)

    Ha en goooo fredag och en skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. Låter som en riktigt bra kombination!
    kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Ha en fin fredagskväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  12. Det låter som en bra dag! Ha en skön helg oxå.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  13. Så härlig dag. Läs sakta så räcker den längre
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  14. För min del har jag bara märkt av fredagen, de andra har inte riktigt kommit hem till mig ...än.
    Ha en riktigt skön helg!
    Camilla

    SvaraRadera
  15. Vilken kanonstart på helgen.
    Ha det gott.
    Kram kram Nettan

    SvaraRadera
  16. Du med..ha en go bra skön avkopplande helg..Lantliv...härlig..ligger även en här hos mig..skönt att drömma sig bort med..Kram Karina

    SvaraRadera
  17. Ja visst är det fest i brevlådan när den trillar in..en god stund att samla på..mums så gott med glass i glas..

    SvaraRadera
  18. Ha en trivsam stund med läsning och fika!
    ...och en trevlig helg också :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  19. Hoppas hela helgen blir lika njutbar!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  20. Ja visst är allt det där välkommet!
    Njut av helgen! ♥

    SvaraRadera
  21. Härligt kram på dig!
    Annica.

    SvaraRadera
  22. ...mmm det är livet, när det känns så där underbart och härligt!!! :)))

    Hoppas att du får en finfin helg!!!
    Stor kram♥ Maria

    SvaraRadera
  23. njut av dagen.. fast de e sönda idag.. vi har sol..men ingen Lantliv.. haha det har jag där ute.. kram..

    SvaraRadera
  24. Där prickades tre fina grejer in :)
    Hoppas helgen fortsatte i samma sköna stil
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~