måndag 6 juni 2011

Vinsten!

Då vi var på den omskrivna Danmarksresan 
så hade jag ju turen att vinna gardiner 
av Lena Ett vitare hem.


 Nu äntligen kom de upp.
Att det dröjt beror på att jag hade 
tänkt putsa fönstren innan de kom upp.
Men...men...
Nu är de på plats i alla fall.









Här syns texten som jag valde.
Det är fastighetsbeteckningen
på vårt hus. Det är byggt 1927.


Lena fick även texta på
lådan som köptes på samma resa.



Nu är den placerad ute på altanen
så det blir lätt att duka.


20 kommentarer:

  1. Grattis igen till din fina vinst!!! Vad roligt att ha fastighetsbeteckningen på gardinerna, det blir på så sätt helt unika. Lådan blev också fin med texten på.

    Ha en fin början på veckan, fröken!;-)
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten! Så roligt med helt unika gardiner! Då vet jag i vilken ände av stan du bor... ;-) Fast jag har ju gissat att du har ganska nära till Stadsparken och att det var på den sidan stan...

    Kul att se hur ni hade det på bloggmarknaden hos Min Skattkammare! Vi hade andra planer för dagen, annars kanske vi hade träffats...

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Oh så fint det blev med dina vinstgardiner... riktigt tjusigt!!! :)

    Jag hoppas att du har haft en skön helg och att du får en bra vecka!
    Må så gott!!!
    Kram♥ Maria

    SvaraRadera
  4. Ja hon är duktig hon Lena! Väntar på att få ett par gardiner med trevlig text jag med...du hade turen på din sida med lottvinsterna...
    Helgen har varit välbehövlig med ledigheten - så mycket man fick gjort och visst han man vilat lite också. Har ett positivt sinnlag nu i jämförelse med henne som gick hem från jobbet i onsdags, ha ha. Den draken har vi utvisat nu!!!
    Tack för dina gratulationer!
    Ha det fint
    Eija

    SvaraRadera
  5. Kul grej med fastighetsbeteckningen på de fina gardinerna!

    Ha en bra dag :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul att se dem uppe Annika!!!
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Det var verkligen en speciell och värdefull vinst! Så fiffigt med fastighetsbeteckningen. Då kunde jag trycka Lyckoslanten på någon gardin här...
    Nu är det varmt! Ha en bra dag! ♥

    SvaraRadera
  8. Ååå vad härliga gardiner med din fastighetsbeteckning på .Himla söt låda.Ja idag är det varmt.Ha en skön tisdag.kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Grattis till fin vinst!
    Härliga sommarlätta gardiner!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Verkligen speciellt ,vackert ,Kramis Nette

    SvaraRadera
  11. Det var inte illa. Dom var jättesnygga så ett stort grattis till dig
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  12. Grattis till den fina vinsten! Liiiiite avis blir jag ;o) De är ju såååå himla fina! Och lådorna blev också jättefina med texten.

    Här finns ett antal fönster också, som skulle behöva putsas ;o)
    Ha en skön kväll!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  13. Men vilken fyndig text på gardinerna. Snyggt blev det också. Sitter och funderar vad det skulle stå på gardiner till landet.
    Lådan var ju och så fyndig och bra.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  14. Himmel vilken fin vinst..och kul med texten på där..lådor..jag älskar lådor..:)särskilt vita..

    SvaraRadera
  15. Men så läckert!
    Får nog se till att komma med på nästa resa tror jag!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  16. Så fina :-) Kul med den texten du valt tycker jag. Du har så go fantasi och får till allt så fint. God smak min vän :-)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Jättefina, unika... bara hos dig! Vilken tur du hade. Och vilken praktisk serveringslåda!

    Må så gott mellan åskknallarna.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. Nu kan du njuta av både nyputsat fönster och vackra nya gardiner! Fint med personlig text på gardinerna.
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  19. Mycket vackra och fräscha gardiner. Så personligt.
    Lådan är också fin med text på.

    SvaraRadera
  20. Vilka ljuvliga gardiner...

    Ha en bra skolavslutningsdag!

    Kram//Carolina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~