söndag 19 juni 2011

Soliga dagen...

...den var jag med om igår.
Vilken underbar dag!
Redan i februari hade några 
vänner bokat in denna 
härliga lördag för att 
fira min födelsedag (som var i februari) 

Här åt vi en god lunch.
Öby kullen för den som undrar.


Vackra vyer att låta ögonen vandra över
medan lunchen avnjuts och trevliga
 samtalsämnen avlöser varandra.


Resan fortsatte mot...



...en annan höjdare!
Ser ni konstverket 
till vänster i bilden?
Vad vi gjorde där...
...det tar vi en annan dag.



22 kommentarer:

  1. Du slår alla rekord i att fylla år! :o)
    Tur att inte åren plusar på för varje uppvaktning du får. Då skulle du vara jäääättegammal nu! ;o))
    Vad nyfiken jag blir på vad som händer där på scenen...vem som spelar...???
    Ha en skön söndag tjejen!
    Kram hemliga Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja du kan ju verkligen hålla nyfikenheten på topp...när du skrev "det tar vi en annan dag" så kände jag bara neeeeej jag ville ju veta allt idag=)

    Jag har förstått att du kommer att fira din födelsedag hela året, det är t o m värre än kungahuset, där firar man bara i dagarna tre;-)

    Hmm nu måste jag ju hålla utkik efter ditt nästa inlägg, så spännande. Ha det fint!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att få åka iväg och bli firad så där!!! Vacker natur, nära vänner och god lunch... kan det bli bättre?! ♥

    Idag lyser inte solen... men det känns rätt ok med regn... :)

    Ha det gott och var rädd om dig!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Låter supertrevligt!! Här är det regnigt och kallt idag, bäst att hålla sig inne!!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte väl att jag kände igen Öby kulle och Kvismaren redan på första bilden! Du kanske minns mitt inlägg därifrån i september när vi tittade på tranorna?

    Jag läste ju tidningen idag så jag vet vem ni lyssnade på! Förstår att det var en riktig HÖJDARkonsert!

    Jag tror att du firar din födelsedag i samma omfattning som jag... ;-) Jag fyllde i mars, firade i enkelhet rätta dagen, med släktfest ett par dagar senare, med konsert och tårtkalas för alla vänner i maj, samt blev äntligen uppvaktad på jobbet i fredags... Har dessutom varit på konsert med The Real Group i april, vilket var en födelsedagspresent. Också en riktig höjdare! Har fått pengar till ännu en upplevelse, och dessutom blid det kanske en bit mat med arbetskamraterna på höstkanten, då många tyvärr inte kunde komma i maj... Det vill till att dra ut på firandet! ;-)

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar utflykt du kom iväg på!
    Ha en fin vecka som kommer!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. vilket fint ställe att fira på... Och nyfiken på lontverket blir jag. Och så fina gardiner du vunnit, grattis. Extra kul med fastighetebeteckningen på dem.
    Njut nu av ditt sommarlov.
    Hulda

    SvaraRadera
  8. Men jag tror jag vet vart ni for sedan...och tänk att du var så nära mej...!! Å tur att det var igår du vart firad...vädret idag gör ingen människa glad, inte ens bonden med sin potatis...jag är pisslesss på det här, min sista lediga dag...gnäll...gnäll...
    Ha´det gott iallafall vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Bästa sortens present du...att få uppleva saker är ju så berikande..lyxpicknick med vin mums.. himmel så spännande ja men då får vi se vad som händer härnäst.

    SvaraRadera
  10. Du blir verkligen firad :) och med det bästa av allt, upplevelser.
    Ser fram emot att se vart det bar iväg sen

    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. En fest till hur många gånger skall du fylla år?
    Vilka var det som firade Dig nu ?

    Ja vet Ni var på Kvarntorpshögen och titta på Tommy Körberg, vilken tur med vädret Ni hade!

    Birgitta

    SvaraRadera
  12. Vad härligt!!!!!!
    Spännande..
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  13. Vad underbart, vilka vänner du har Grattis! Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Ja, vilken härlig dag det var igår! Lite annat idag.....
    Firandet tar aldrig slut!! Kul! Vad mysigt med picknick. Och sedan verkar du ha fått lyssna på någon konsert!?? Vi blir ju så nyfikna!
    Ha en härlig midsommarvecka!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  15. Nyfiken det blir man allt på det där konstverket. En mycket trevlig dag verkar ni ha haft och det är ju det viktigaste.

    SvaraRadera
  16. Så fint att finna tillfällen att fira fira fira...många många många gånger...tur med vädret är så viktigt just då man väljer att ha picknick.--fint där!! Tror jag vet var din färd vände sen!! Hehehhe...Kram Karina

    SvaraRadera
  17. Mysigt med utflykt....för att fira! Här har regnet mest öst ner hela helgen....;(

    SvaraRadera
  18. Men du har verkligen blivit hyllad! Så underbara vänner du har! Ni är verkligen äventyrliga också som har campat så långt borta! Och tack för att du vill vara med i min utlottning! ♥

    SvaraRadera
  19. Så bra med presenter som räcker längre in på året också. Du har verkligen blivit firad :)
    Ha en fin midsommarvecka ! Kram Kicki

    SvaraRadera
  20. Vad bra att ni väntade med firandet. Skulle knappast varit så mysigt i februari
    Tänk så mycket vackra vyer vi har i Sverige. Det gäller bara att lära sig uppskatta dom

    SvaraRadera
  21. Hei!
    Jeg kunne ikke "låta bli" å følge denne vakre bloggen:o)
    Ser fram imot å besøke deg igjen:o)

    Kram,
    Helene fra Norge;o)

    SvaraRadera
  22. Hahaha!!!!! Du kan verkligen konsten att hålla en på halster.Väntar med spänning på fortsättningen.
    Såna underbara kompisar fast du är så go så jag förstår dem att de vill fira dig.
    Ha det super. Sköna bilder.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~