lördag 4 juni 2011

I dag såg det ut så här


på gräsmattan hos Kicki.


Bord och stolar som väntar
på alla fikasugna.

Bloggmarknad på gång!
Både nytt och nött
fanns det att välja på.
Det fanns en hel del
annat än det jag visar här.


Här pågår förberedelserna. 


Mycket plockades upp på borden.

I Kalaskiosken var det full fart.
Att träffa flera bloggare som man
skrivit till är alltid kul.
Jag mötte minst tre som jag
träffade för första gången.
Tog en fika ihop med
såååå mysigt.

Inne i butiken var
utbudet stort.


Utanför butiken spelades
härlig musik.

Vilket väder det var!
Sol från tidigt till sent.


Två prylar är mina och en
är Lenas Ett Vitare Hem


En myshörna på vår altan.
Här ska de stora korgstolarna
få sällskap av den lilla.

Våra korgstolar fick vi i
förra veckan av ett par
kompisar som tröttnat på dem.
Jag skurade dem med klorin
i går kväll så nu
står de och torkar.

14 kommentarer:

  1. Åååå som sagt var långt att åka från Sundsvall men ser så mysigt ut
    Blir nog kanon med korgstolen. Ska till att spraymåla en som jag har hemma. Ändå mer sugen att sätta fart när jag ser din

    SvaraRadera
  2. Å, vad härligt det ser ut i solen... och loppis med - underbart!
    Synd att det är så långt att flyga ;)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  3. Men så roligt det var att träffa dig och se den riktiga Annika bakom bloggen. Och precis som jag trodde, öppenhjärtlig, mysig och med glimten i ögat! Tack för pratstunden, hoppas det blir fler träffar!
    Och korgstolarna är så fina, hur i all världen kan någon vilja göra sig av med dem??

    Skön söndag.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Oj, vad mycket fint på marknaden!
    Och din lilla korgstol var ju för söt!
    Förstår att ni hade det mysigt där!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Hade också velat vara där men har just nu lite för mkt studentfix för att ge mig iväg hemifrån några längre stunder. Vad bra det är med kompisar som tröttnar och ska slänga grejor. Jag försöker alltid påminna folk i min närhet att deras skråp kan vara min skatt!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag ni hade, och fina saker fanns det.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Blev lite ställd när du kom fram och hälsade och förstod inte derekt att det var du :). Hoppas du inte tyckte jag var allt för snorken, blir lite av en mussla bland stora folksamlingar.
    Vilka fina korgmöbler du har fått, där kommer den lilla stolen bli fin.
    Ha en fortsatt bra kväll.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Tjena. De där korgstolarna är toppensköna. Har en på kollot. Ha en bra vecka!
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  9. Men vilken mysig bloggmarknad, den hade varit roligt att gå på... om jag vetat i tid!!!

    Vilken tur att ni hade så fint väder... och vilka fina saker du fick med dig hem!!! :)

    Ha det gott du rara och tusen tack för att du lämnar så fina och goa kommentarer!!!
    ♥MÅNGA KRAMAR TILL DIG♥

    SvaraRadera
  10. Det ser ju jätte trevligt på bloggmarknaden det var ju synd att jag inte åkte dit, men jag tyckte det var så långt.

    Birgitta

    SvaraRadera
  11. Förstår du hade en jättemysig dag.Där hade jag velat varit.Men lite för långt borta. Jag har också haft förmånen att få träffa några av mina bloggvänner och det är jag så glad för.
    Ha nu en go fortsatt helg å mys på din fina altan.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Gjorde du något fynd??

    Den myshörnan hade jag inte haft något emot....det är något speciellt med korgmöbler som jag älskar.

    Ha en bra nationaldag!

    Carolina

    SvaraRadera
  13. Vilken fin dag! Och korg och rotting i trädgårn är helt rätt och mysigt!
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  14. Tjenare... Nu är jag äntligen här igen. Gud så mysigt det ser ut på altanen.
    Oj vad du fixar och donar.Du är superduktig.
    Förresten vad blev det för färg på det gamla slagbordet?
    Dags för fika. Kramizzzzzz

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~