fredag 20 maj 2011

Lev Vackert



I eftermiddags var vi i Kristinehamn...


på invignig av den vackra butiken

 har jobbat hårt för att öppna.
I dag var det äntligen dags.


Åååå...så mycket fint det fanns...


överallt... i hela butiken.



En egen hörna för de yngsta.
Kanhända att det inhandlades
något från hyllan ♥


Smarrigt...mycket smarrigt till fikat
att välja på. Det fanns Skärgårdsmackor också.

Underbara skor med plantering hade
med sig till Ingela & Petra.

Har ni vägarna förbi Kristinehamn
så åk absolut till denna underbara
butik på väg ut mot skärgården.

30 kommentarer:

  1. Ska ABSOLUT göra mig en tur ner till Kristinehamn i sommar :)
    Önskar dig en trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det verkade toppen i den nyöppnade butiken!
    Synd att man bor så långt bort.
    Ha en bra helg!
    Carin

    SvaraRadera
  3. Hade planerat hela veckan att åka dit ikväll men tyvärr sattes det käppar i hjulen så det får bli en annan gång :(.
    Hade varit så roligt att komma dit och även att träffa dig och några till.
    Ha en bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. underbara bilder.
    Ha en fantastisk helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas verkligen att jag ska få lite ledigt i sommar så att jag kan besöka butiken Lev vackert! Vad härligt det ser ut, med så mycket vackra saker och jag kan tänka mig att tjejerna är lyckliga...äntligen!

    Tack för att du ringde=) Önskar dig en fin helg, man vet asldrig vad som kan hända!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Jag vill också dit!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Jeg og vil dit. Synd det er så langt

    SvaraRadera
  8. Ja det är verkligen ögonfröjd i denna butik. Skulle gärna tittat in IRL men det är ju en bit att köra. Så bra att du delar med dig av dina bilder.
    Mvh Marie-Anne /Pensionär - jag?

    SvaraRadera
  9. Det är antecknat....dit vill man ju åka!

    Kram//

    SvaraRadera
  10. Underbart lockande bilder,ska verkligen dra dit vid närmaste passande tillfälle bor en bit bort men de får gå .
    Ha de bra kram
    Victoria

    SvaraRadera
  11. Ser ut att vara rena himmelriket ;0)
    Ha en fin lördag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Tack för ett fint tips!
    Hoppas verkligen att kunna åka dit i sommar.
    Vi och våra vänner gör på somrarna en tur till något mysigt ställe. Får hoppas att jag har friskat på mig tills dess.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  13. oh så mycket snyggt..en anledning att åka till Kristinehamn..som inte alls är långt bort.Ser ut att vara en mkt fin butik..kul tips tackar man för..kramis..och god helg

    SvaraRadera
  14. så mycket fint det finns i den butiken. trevlig helg!!
    ~Marita~

    SvaraRadera
  15. Du kära nån vilken fröjd det må ha varit för ögat. Vilken tur att jag av praktiska skäl inte fick inträde!
    Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  16. Hej min rara vän!! TACK FÖR ATT NI KOM, det värmde verkligen våra hjärtan, och vi blir så glada över det fina inlägget du gjort här, tack igen! KKRRRAAAAMMMM PETRA

    SvaraRadera
  17. Har jag det så ska jag absolut det. Det gäller att ta med stor börsen. verkar finns otroligt mycket fint att köpa med sig.
    Lite roligt med skorna. Det har jag inte sett förut
    Ha en bra morgondag

    SvaraRadera
  18. Kommer helt klart att titta in här om jag kommer i närheten. Där ser ut att vara mycket mysiga saker :-) Njuter av dina bilder så länge :-)
    Ha en go fortsatt helg.
    Kramar Om gör TINA

    SvaraRadera
  19. Himmel o plättar säger jag bara..jag måste dit :)jag ska se om jag kan ta en sväng i sommarSverige..kanske finns det en golfbana i närheten att locka mannen med :)

    Oj..så mycket vackert..du ..spets o snören på en ställning..............dunk...(jag svimmade)

    Det är himmelskt att svimma här..:)

    SvaraRadera
  20. Åh, du vilken mysig affär.
    Förstår nog att det blev något till lillstumpan! Så svårt att låta bli.
    stor kram
    Caroline

    SvaraRadera
  21. Åååå bara så himla mycket fint.Bara så himla underbar och butik.Ja Ingela och Petra har verkligen gjort ett bra jobb.Ha en skön kväll .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  22. Hej Annika, tack snälla du för att du kom, det är alltid roligt att träffa dig. Inlägget är så fint och jag blir glad, bara så att du vet.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  23. Vilken butik, så mycket fina saker... och hyllan för det minsta... ljuvliga ting!!! Jag förstår att det slank med något till den lilla sötnosan! :)

    Bilderna är rena inspirationen!!!

    Ha det gott rara du!
    KRAMAR♥ Maria

    SvaraRadera
  24. Tack för tipset! Ska verkligen ta mig en tur dit i sommar!

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  25. Hej
    Vad roligt att åka till deras fina butik. Det ska jag göra när jag får sommarlov. Så nyfiken!
    Ha de gott
    Kram Marie

    SvaraRadera
  26. Vad mycket spännande och kul du är med om!!
    Den butiken ser ut att vara väl värd ett besök! Mycket fint att titta på!
    Kanske kan det bli en tur dit i sommar?!
    Hoppas allt är bra med dig för övrigt!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  27. Kan tänka mig att det är en fantastisk butik. Helt klart i min smak. Här uppe slår alla våra sådana butiker igen eller flyttar. Verkar bara vara jag i hela denna iskalla håla som gillar vackra saker. Äsch!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  28. nu doftar det så gott i hela huset med pepparkakor. och vi har ätit massor :)
    ~marita~

    SvaraRadera
  29. Det är precis en sån affär som jag älskar. Hoppas att det kan bli en avstickare dit någon gång.
    Det skulle vara jättehäftigt.
    Du fotar som en gud.Härliga inredningsbilder.
    Kramizzz på dig sköna böna.
    Nu skall jag snart åka till frissan

    SvaraRadera
  30. Härligt! Visst hade vi en mysig eftermiddag!!!!I kväll är det hopplöst att logga in! Tröttsamt!
    Kram Agnetha Vita Små Hjärtan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~