måndag 28 mars 2011

Inspirationen flödade...

...under Inredningsresan. Oj så mycket
 vi har sett och så kul vi har haft.
Tillsammans med Agneta,Lena,Nina,Regina
och 50 andra trevliga kvinnor har jag
varit runt i olika butiker i Skåne och
i Danmark. Vilken härlig resa!
Tack Petra för att du tog tag i
det som var drömmar i höstas då vi var i Falun.

Många nya bloggare har jag träffat på och umgåtts med.
Så kul det är med nya bekantskaper.
Nellie och Eija är två tjejer som jag
inte mött tidigare men umgåtts en hel
del med på resan. Pia från Torsby som
verkar ha en mysig butik...
Susanne och Lotta från Kristinehamn
 som är så gulliga...
Ja de var bara ett fåtal av alla
som bidrog till en väldans trevlig resa.

Ängelholm var första stoppet.
Vintage by Nina


Vackra ting fanns att köpa men de
 kostade en hel del.
Här åt vi lunch hos Nina Hartman
 i butiken.

En hel del gott att välja på vid salladsbordet.




Hos supergoá Gúa ute i
mor Ágústas garage hade vi en bubbelstund.
I påsk är det invigning av butiken men
vi fick förmånen att hälsa på innan.
Vilken härlig atmosfär.
 Tack snälla söta Gúa!




Fortsättning följer under veckan.
 Då ska jag visa mer av olika butiker
som vi besökte,vad jag vann och
 något som kom med hem.

24 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på att få höra mer! Ska nu läsa dina reskamraters berättelser! Avundsjuk!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Så härlig resa med många vänner och shoppingställen!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej Annika...
    Tack för en supet trevlig resa & roligt sällskap.
    Hoppas ni kom hem väl.
    Många kramar
    Sus

    SvaraRadera
  4. Väldigt inspirerande känns det som ,va kul ,Nette

    SvaraRadera
  5. Wow vilken resa. Förstår om inspirationen bubblar i dig :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej goaste Annika!
    Tack för trevligt sällskap!!!!! Så trevligt vi har haft!!!!! Ja så får jag väl gratulera än en gång till din fina vinst HATTASKEN...fnisss....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Ja detta måste ha varit en höjdarresa.
    Sååå gott det såg ut med salladen.
    Tänk att bara kunna åka iväg så Härligt! Spännande att se vinsten.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Verkar som du haft en trevlig och givande resa.
    Kul. Blir spännande att följa vad du fick med dig hem.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  9. Visst var det en härlig helg i ett isande
    kallt, men vackert Köpenhamn!
    Tack för trevligt res- och rumssällskap!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Nu är man fylld av intryck och inspiration=) Så mycket fint vi sett. Å lite smått och gott har vi fått med oss hem också. Det var verkligen roligt att få umgås lite extra med dig, Lena, Agnetha och Nina + alla andra goa tjejer.

    Ha nu en fin fin vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Låter som du har haft kul! ha en bra vecka!/Sophia

    SvaraRadera
  12. Grattis till dig som fick ta del av en sådan resa! ♥

    SvaraRadera
  13. Ooo..
    Lät ju inte så roligt med snö oväder.
    Kan tänka att du varit seg idag.
    Ha de så gott söta du
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  14. Visst hade vi det bra! Är fortfarande i skrivande stund upprymd och full av intryck och inspiration från resan. Nu ska det bli roligt att få fixa med nyinköpen och pyssla här hemma. Tack så mycket för trevligt sällskap, det var så kul att träffa dig och göra en ny bekantskap i bloggvärlden! Kram Nellie

    SvaraRadera
  15. Ja, du var en riktig liten turgumma vad gällde lotterna! Jätteroligt var det att träffa alla härliga duktiga bloggare. En otroligt minnesvärd resa må jag säga! Hoppas det kan bli fler i framtiden, ingen sträcka är för lång för att haka på då också!
    Lite träligt nu att landa bara, hade gärna flyttat in i Guas garage...
    Kram Eija

    SvaraRadera
  16. Eftersom det är i mina 'trakter' du varit kommer jag att följa dig i 'spåren'! Du har säkert varit på ställen jag inte har en aning om...hemmablind ;)

    Kram//

    SvaraRadera
  17. Jag är grön av avund! Och det är det enda gröna just nu för nu snööööar det här... igen!!

    Vill gärna se mer som tröst.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. Ni verkar ha haft en helg ni sent kommer att glömma. Är så kul och klicka runt och se lite av det ni upplevt. Tror det är posetift att jag inte kunde följa med, hade nog gått i personlig konkurs ;o).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  19. Ser ut att ha varit en helt underbar resa..... Man ser härliga bilder på massor av bloggar! Ser verkligen fram emot en massa kul bilder. Många av "mina" bloggvänner ser ut att ha varit med på resan. Pia i Torsby låter spännande. Vad har hon för butik? och var? Till Torsby händer det ju att jag kommer.
    Var förresten till tant Grön i Vintrosa för ett par helger sen....det är en söt liten butik.
    Vad har du för butiktips i trakten kring Örebro? Det blir väl en vår snart och då brukar det kunna vara kul med små utflykter. Butikerna härikring har jag ju besökt....man behöver lite påfyllning......då och då....

    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  20. Å vad roligt ni måste ha haft det! Ser framemot mera under veckan! Kram Iréne

    SvaraRadera
  21. Vilken mysig resa ni verkar ha haft.... jag förstår att ni är fyllda med massor av inspiration!!! :)

    Kul att få se "lite" bilder!!! :)

    Ha det gott!!!
    KRAMAR♥ Maria

    SvaraRadera
  22. Vad spännande att få fortsättningen på denna trevliga resa... Oj så roligt, gott och härliga människor du mött. Vilket påhitt att tillsammans se och uppleva, toppen kul blir lite avis på er ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  23. Åh!! man skulle varit med.. ni verkar ha haft kanon dagar, det lever man på länge.. Ha en fin fortsättning! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  24. En härlig resa har du haft ser jag :-) Ser med glädje fram mot nästa blogg med mera av din resa. Kram Tina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~