söndag 13 februari 2011

Att byta tiotal...

...på sin ålder är inte enkelt.



Någon försöker få mig att
se det positiva med det...




Den lilla godingen har
presterat sitt livs första
konstverk.
Det tog tid innan hon
slutade smaka på kritan
berättade hennes mor...
vilken god smak hon har...
med tanke på färgvalet...



Tusen

♥Tack♥

till alla er fina som
gratulerat mig här.
Jag blir så glad♥ 


Vad som fanns i de fina burkarna?

Några gissade på goda kakor...mmmm det var det.



Har firat med dem som vi
brukar fira födelsedagar med.
Kanhända att det blir en liten fest
till sommaren då det går
att var utomhus också.

17 minusgrader har vi i dag
med strålande sol.
Kanske blir det en promenad men
det är mycket fix inomhus nu.

Ska nog vänja mig med min nya tiotalssiffra!!!

33 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till födelsedagen! Förstår hur du känner... Här är det också snart nytt tiotal... och fest på gång. ;-) Känns som att det har blivit fel i folkbokföringen. Är det verkligen jag?

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Megagrattis vännen, har ganska precis två år kvar innan jag byter tiotal....
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. GRATTIS, låter som du blivit firad på ett fint sätt! kram Sophia

    SvaraRadera
  4. Grattis till de fina åren du fått uppleva hoppas det blir många fler,som sagt Det kommer inte an på hur gammal man blir ,utan på hur man blir gammal,kram,Nette

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott. Fint kort du fått :)
    Ska oxå byta tiotals siffra om nåra månader. Känns som att det har blivit fel nånstans.. Är ju inte en dag äldre än 25 ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Ja då vet vi vad det var i burkarna då :-))
    Goda kakor är ju aldrig fel. Du blev mycket uppvaktad förstår jag. Kul det du. Jag närmar mej en jämn födelsedag jag också. Funderar på att åka bort då. Ha nu många kommande härliga år.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  8. Grattis låter som du blivit firad på ett fint sätt.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott från en i bloggrymden!
    Alltid kul med födelsedagar om än man vill bromsa upp åldrar...
    Carin

    SvaraRadera
  10. Det var 30 va? Härligt att du blivit så gott firad, med kakor också=) Och lillstumpan hon vet nog vilken färg du gillar.

    Kallt ska det bli i veckan så det är bara att bylsa på sig igen. Önskar dig en härlig kommande vecka och en skön söndagskväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Grattis igen!
    Vad mycket fint du fått.
    Åldern har ingen betydelse, utan hur man själv känner sig.
    Ha det fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Grattis Annika i efterhand. Ja det är som det är med åldern. Verkars om du har haft det bra iallafall och en liten fest till sommaren låter helt underbart. Jag fyller också på vintern och förra året hade jag men 50-års fest i maj.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  13. Visst är det mysigt att få bli uppvaktad med både små paket och tankar. Jag själv kommer aldrig bli vuxen nog att växa ifrån känslan av förväntan inför sin födelsedag. Och jag ser att lillstumpan redan vet vilken färg på krita hon ska välja för att få farmor på fall.
    Hur har du det på sportlovet? Vill gärna få fira dig. Skulle även kunna nu på fredag em denna vecka. Nu måste det bli av!
    stor kram
    Caroline

    SvaraRadera
  14. Oj så pass..grattis..klart du fick en massa fint som alltid så generöst ger av dig själv..

    Tjusiga bilder som alltid..jag trivs så pass bra här..

    SvaraRadera
  15. Grattis igen! Tror att du blev ordentligt firad det glader mig. Ja i höst följer jag efter dig man får vänja sig vid det annorlunda talet och att nästa gång man firar jämt då är det ju.....oj tur att det är långt kvar till det. Jag tycker att vi båda är unga på insidan.
    Få den första teckningen av sina älskade små det är underbara presenter.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  16. Grattis till nya siffran! Njut av din ålder och sträck på dig. Det blir bara bättre och bättre kan jag tala om!

    Kram och kärliksfull måndag.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Men älskade vän, fyllde du jämt?? Usch nu skäms jag, så dålig koll hade jag!! Eller också får du ta det som ett komplimang, hade ingen aning om din ålder...
    Visst har det varit en underbar dag, liksom igår!! Har tillbringat helgen (nåja, kanske inte nätterna då...) på jobbet, och det piggade upp med lite sol genom fönsterrutorna, en hel del att fundera på inom dess väggar nämligen...
    Ha en riktigt skön söndagskväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Äsch, tiotal hit o tiotal dit! Gissar att dina tiotal inte kommit "upp i åren",(i alla fall om man ser ditt foto) jag lovar, du vänjer dig!! Jag bävar just nu för dom där tiotalen mellan 5 och 6!! Grattis
    Barbro

    SvaraRadera
  19. Härligt med födelsedag - alltid roligt med kalas och presenter! Grattis från mig också!
    Kram, Mona

    SvaraRadera
  20. Hallå din sockerpingla....
    Det spelar ingen roll vilket årtionde man lever i bara man har hjärtat och humöret på rätta stället och det har du.
    Jag älskar burkarna fast det har jag skrivit förut. Sååå gulligt att få kakor. Kul eftersom jag kallade dig sockerpingla varför inte sockerkringla hahaha!!!! Ha en riktig härlig Alla Hjärtans Dag. Hoppas att du får massor av varma goa kramar...Här kommer det en bamsestor sån via etern ifrån mig....

    SvaraRadera
  21. Åldern måste vi se som något positivt...och det gör vi för det mesta. Jag skickar massor av kramar till dig idag och hjärtan ♥♥♥♥♥♥
    Ha en riktigt bra vecka!

    //Carolina

    SvaraRadera
  22. Grattis i efterskott vännen!
    Hoppas att du får en Trevlig Alla Hjärtans dag!

    Stoor Kraam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  23. Grattis! Så du har också blitt tjugo nu, typ... för det är väl kanske så man känner sig inombords... Ålder är väl inte så mycket att bry sig om, man är som man känner sig...
    hulda

    SvaraRadera
  24. Grattis i efterskott!
    Man brukar ju säga att fyll inte livet med år utan åren med liv och det är ju du bra på!
    Ha en bra vecka!
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  25. Man blir ju mera erfaren med åldern så nu kan du känna dig full lärd:o)
    Grattis i efterskott.

    Önskar dig en riktigt fin Alla Hjärtans kväll
    Gunilla

    SvaraRadera
  26. Vilket fint kort någon gjort till dig, och en burk full med drömmar. Det var inte dumt, så gott till fika. Passar bra idag på alla hjärtans dag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  27. Vilken ordkonstnär du är!!! :)
    Säger grattis grattis grattis i efterskott!!!

    Hoppas att du har haft en skön och fin alla-hjärtans-dag!!!
    ♥KRAM♥ på dig!!!

    SvaraRadera
  28. Hoppas din -Alla hjärtans dag blev lika fin som din födelsedag. Härligt att bli så firad som du blivit.

    SvaraRadera
  29. Stort Grattis Hjärtat!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  30. Nämen....har du fyllt jämt utan att man märkt nåt!
    GRATTIS!!!! Hipp hipp hurra!
    Du är så söt och ungdomlig att ingen märker att du fyller år!
    Här kommer en hjärtekram också!
    Kraaam Kicki

    SvaraRadera
  31. Alltid roligt att fira sin födelsedag, det brukar ätas tårta då, det gillar jag :)

    SvaraRadera
  32. Grattis grattis! Usch ja, tycker att jag nyss har lämnat ett tiotal men nu närmar sig nästa med stormsteg...hi hi bara att gilla läget eller hur?
    Grattis kramar//Marie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~