söndag 5 december 2010

En lördag i december

För några dagar sen fick jag
två fina utmärkelser,
 Awards från Tigers tassemarker.

Tack söta fina Tiger för dem.

Titta in och läs om hur den
fina missen tillbringar sina dagar.




Eftersom jag gillar så många bloggar
så kan jag just nu inte välja ut några
utan alla ni som läser här...
varsågoda.

I går åkte Regina,
och jag tillsammans med min dotter
till Kristinehamn och Petras (Romantiska hem) 
med flera bloggares julmarknad.


Hur mycket fint som helst hade de dukat upp.
Här är något som jag köpte med mig.

Mina kameror låg kvar
hemma på bordet men dottern tog
några med sin mobil
som jag visar då vi har
laddat över dem till datorn.

Kanelhjärtan....smälter i munnen.

Vi fick tid över för en stund i Home of sisters.
En butik som rymde mycket.

Även till Nina på Nice
svängde vi in en kortis innan
andra aktiviteter väntade.

18 kommentarer:

  1. Vilken mysdag å så mycket fint :).
    Här är det sjukstuga få se hur länge jag håller mig på fötter. Känner mig helt omgiven av baciller :).
    Ha en fin 2:a advent!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Meen så vackra saker..jag blir förälskad i både ditten o datten :) hi hi..där fick jag till det.

    Grattis till Awarden och tack för min lilla del i den du delar ut..

    SvaraRadera
  3. Lyckost dig så trevligt du må ha haft och så fina saker du fick med dig hem! Grattis till awarder också! Ha en skön kväll! Här har vi ledig dag i morgon! ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina båda Awards!!! :)
    ...Vad mysig julmarknaden varkar ha varit, sakerna du köpte ser jättefina ut!!!

    Ha en skön kväll!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarder!
    Så mycket fint du hittade på marknaden och så fint förpackade de är!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Så fina saker du köpt. ser så juligt och mysigt ut.
    ~marita~

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarderna det är du värd.
    Ja det var en del smått och gott som kom med hem va kul att åka så där på marknad.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  8. Så kul med julmarknader, så mycket fint du fick med hem!Ha en bra vecka! Kram Iréne

    SvaraRadera
  9. så mysiga bilder.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt!
    Själv var jag en stund på julmarknaden på Lisebeg och trängdes med halva Sverige som valt samma dag.......
    ha en bra vecka på jobet
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  11. Grattis till dina awarder!!! Du är så väl värd dem!

    Julmarknaden var toppen och sällskapet med=)Det följde med både det ena och det andra hem, det fanns så mycket fint.

    Ha en fin början på veckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  12. Grattis till dina awarder ! Så roligt att gå på julmarknad och fina saker hittade du att köpa.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  13. Så kul ni måste ha haft! Roligt att göra saker tillsammans med likasinnade. Och grattis till awarderna.

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. Ååå, var du på Petras underbara julmarknad, så avundsjuk jag blir!!!!
    Jag har nyligen varit inne och läst på Petras blogg om denna marknad och det ser så mysigt ut.., lyllos dig Annika!
    Och som inte det var nog så besökte ni en massa andra härliga butiker, är julklappshandlingen klar nu då?

    Underbara saker du fick med dig hem, kul och springa runt med dom och bestämma hedersplatser:)
    Ha nu en skön vecka Annika...
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  15. Oj, Oj vad du har handlat.....var allt på bilden dina inköp??
    Ha en bra början på veckan ;)
    kram//Carolina

    SvaraRadera
  16. Alltid roligt med julmarknader! Fina saker du visar.
    Kram, Mona

    SvaraRadera
  17. Jag syr adventskalendrar till 3 av barnbarnen... många små datumfickor att mäta in, pust... 72 stycken!! Men nu är de klara och får blir julkappar i år... men laddas inte förrän nästa år med små paket eftersom jag kom på idén så sent!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. Åh vilken mysig tur ni hade det var så kul att få träffa er!
    Ha en fin kväll!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~