tisdag 2 november 2010

Tur igen...


...så vann jag igen!
I dag stod ett fint paket
på trappan då jag
kom hem i regnet.
Visst är det kul att komma hem då!



Paketet var från
Sara med Livet på berget.
Hon överraskade med att ha
en hemlig utlottning.
Kul att jag vann!

  Tack Sara


I det röda paketet fanns denna söta lyktan.

 
Ett mysigt sken som höll mig sällskap
 då jag jobbade resten av eftermiddagen.


I kväll har jag varit barnvakt
 åt lilla godingen.
Vilken glädjespridare hon är!


Friskis & Svettis har öppnat
ytterligare en lokal i stan 
och den ligger mellan vårt hem och Malvas.
Bra att samordna träning och barnvakteri.

Den här veckan är allt gratis att prova på.
Passar på att testa lite olika. 
Vi går mest på medeljympa
men är nyfiken på cirkelgym.
Snart startar Indoor walking.
Blir perfekt nu i höstmörkret
då det känns otryggt
med kvällspromenader.

annika

21 kommentarer:

  1. Åh vilket fin fint paket. Hoppas allt är bra med dig i höstmörkret. Ja vad roligt att de öppnat friskis och svettis här i närheten, vill börja träna igen när jag får tid, hur fungerar indoor walking?

    SvaraRadera
  2. Vilken turgumma du är! Grattis till de fina vinsterna! Förstår att det värmde i höstrusket!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Vad kul att vinna, och så fint inslaget! Det pappret har jag sett på IcaMaxi. Tror jag måste dit och köpa...

    SvaraRadera
  4. Men grattis! Trevligt att få paket, speciellt en regnig dag! Man skulle nog bli på gott humör med en sådan goding som sällskap! Indoor walking har jag sysslat med några månader nu. På löpband! ;o)
    Ha en bra dag mitt-i-veckan! ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken söt liten.

    ha en bra dag på skolforum.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten den var jättefin!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. Grattis! Visst sätter det guldkant på dagen när man får paket, och dessutom att få en sån charmant fröken på besök :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Jisse....ska du inte ta och köpa en lott oxå, du verkar vara inne i ett vinnarstimm ;)Jag orkar aldrig riktigt delta i tävlingarna.
    Kan tänka att du och Malva hade en mysig stund tillsammans//Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis! Jättefin ljuslykta!!

    Och en jättefin blogg. Mycket fina bilder och inspiration!

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att få vinna en sådan fin ljuslykta! GRATTIS! :)

    Låter perfekt att kombinera ett träningspass med nöje! Hon ser så söt ut lilla Malva!!! :)

    Jag skulle också behöva komma igång med träningen, man kanske skulle prova något pass den här veckan!

    Ha det fint!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  11. här är det bara bra..fullt upp.
    vad fin present du vann.
    gulliga malva.säkert glad med farmor som barnvakt
    ~marita~

    SvaraRadera
  12. Grattis till den fina ljuslyktan!
    Åh, så söt hon är, lilla Malva!
    Vilka underbara stolar du visade
    i tidigare inlägg...
    ...verkligen välkomnande!!!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  13. Vilken tur gumma du är :) //Britt

    SvaraRadera
  14. Grattis. Överraskningar är ju jätteskoj.Inte dumt att plötsligt få en sådan fin lykta. Dessutom det där att ibland få rå om de små, det känns nog mera som en ära än ett måste när de är så ljuvliga o gosiga. Hon ser alldeles ljuvlig ut lilla Malva.
    Inget videre väder här i dag, hoppas ni har det bättre.

    SvaraRadera
  15. Vad är det du vinner på lotter eller frågetävlingar eller vad är det?

    Så gosig hon är halva lilla Malva.

    Birgitta

    SvaraRadera
  16. Grattis till paketet trevligt med överraskningar,kram Nette

    SvaraRadera
  17. Vad kul med överraskningar, och vilken härlig lyckta det innehöll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  18. Grattis! Vilken tur du har. Och vad kan göra en gladare, än ett fint paket på trappan när man kommer hem...
    Vet du vad jag tycker att du ska göra? Jo...Åk till Köpenhamn och gå på julmarknaden på Tivoli. Det bara MÅSTE du göra nån gång. Man ska gå på kvällen, så att man kan njuta av all vacker belysning och allt annat fint. Detta får du bara inte missa. Dessutom är ju staden i sig så härlig.
    Hoppas du har en bra kväll! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinsten och en jättesöt lykta.
    Lilla Malva är bedårande visst är det härligt med de små liven.
    Såg dig på lärardagarna dag 1 Hjalmar Bergman teatern em.
    Indoor walking jag har funderat på det låter spännande och utmanande för min fot och se om den håller.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  20. Vilken fin sak du vann.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  21. Vilket underbart leende farmor får från lilla tösabiten!!!

    Grattis till den vackra ljuslyktan! Vilket fint inslaget paket. Det var en roligt utlottning som Livet på berget ordnade utan att någon visste om det;-)

    Önsakr dig en fin torsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~