måndag 18 oktober 2010

Hmmm…

PICT3681
Nu testar jag
och det verkar som om det fungerar!
Tack Ann--Lis på Lyckoslanten
för det var du som gav mig en vink om
vad som kunde vara fel
...ja det är bara att erkänna att det
är skräp bakom spakarna...


I lördags gjorde vi en utflykt med
världens bästa svärmor och svärfar.
De är båda över 85 år och superpigga.
De bor tre trappor upp...utan hiss
...de är ute flera timmar varje dag
...sköter om sin sommarstuga
...hjälper barnbarnen med att gräva mm.


Vi tog husbilen och åkte lite.
En god paj hade vi gjort så
 att vi blev mätta i magarna.
Vädret var vackert och utsikten höstfager.
Vi hade en kanontrevlig dag.


 

11 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Kul att du fick till det!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Så mysigt, och kul med pigga svärföräldrar, det är roligt med olika generationer!

    SvaraRadera
  3. ;o) Bra om man kan agera som fjärrhjälp! Låter härligt med så pigga svärföräldrar med så sunt och meningsfullt leverne. Fint att ta med dem på en tur! Fina bilder! ♥

    SvaraRadera
  4. Vilka otroligt pigga svärföräldrar, vilken lycka att fortfarande kunna njuta av livet.

    Tack för titten.
    Ha det gott. //Lissen

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder och en så härlig tur med pigga svärföräldrar! Så bra med hjälp i blogglandia!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  6. Det är så kul och gå in och titta på dina fina bilder i din blogg. Speciellt i detta trista höstregn idag tisdag.

    Birgitta/Garphyttan

    SvaraRadera
  7. Roligt att höra alla som har det trevligt med sina svärföräldrar. Själv har jag heller alldrig haft några problem på den fronten.

    SvaraRadera
  8. Skönt att du fick hjälp att lösa detta med bilderna och vilken underbar utflykt!
    Ha en finfin eftermiddag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  9. Vackert, mumsigt och fint.:-)
    Du kan få låna Maja över lovet.:-D Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Hej!! Tack för glädjande kommentar :) Vad mycket härliga bilder du bjuder på, jag märker att vi är grannar :). Har ju bott i Örebro i många år innan vi flyttade till hus i Hallsberg. Håller med om att det är läskigt med alla överfall...det gör mig förbannad :((!! Ha det gott!!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att du har så fina och pigga svärföräldrar. Mina är också fina och förhållandevis pigga 91 och 92 år gamla.
    Härligt med flera generationer.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~