tisdag 19 oktober 2010

Det låg ett brev i brevlådan...

...i dag på eftermiddagen
då jag kom hem efter jobbet.
Nuförtiden uppskattar man ett
handskrivet kuvert och blir extra nyfiken.

Jag får massor av tankar i huvudet
men ingen av dem stämmer
med det som finns inni detta kuvert.





Tänk att det finns så många fina människor!

En av dem har tänkt på mig

 

och uppskattat mitt sällskap.






Tänk att jag gjorde detsamma!





Oj, oj, oj så glad jag blev...och rörd.
Tack snälla söta  rara Regina.

En nyfunnen vän som har uppfattat så mycket!

En nyfunnen vän som jag uppskattar så mycket!


19 kommentarer:

  1. Hej
    Så fin gest, sånt lever man på länge.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Va härligt! Nya goa vänner blir man ju så lycklig av. Det värmer i hjärtat med så rara brev. Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Vilken going som skickar ett sånt vackert halsband till dig.
    Detta måste värma i höstkylan.
    Jag förstår henne för du är en verkligt härlig tjej.
    Kramizzz på dig och njut på detta fantastiska som händer dig....Det är du värld

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja, jag har blivit lite varmare nu :) Pysslat fullt!
    Vilken fin halsband du fick, grattis!
    Har en fin onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Åh så glad jag blir för din skull!! Det är så underbart med människor som tycker om att visa sin kärlek och omtanke!
    Underbart halsband i lila och rosa färger, så fint!!!!

    Hoppas att du får en fortsatt fin vecka!

    Var rädd om dig och ha det så bra!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vänner är det bästa som finns!
    Så vackert handskrivet och halsbandet är ju hur fint som helst!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Så fint att glädja nån annan och en ny vän att glädjas åt! Dina färger där dessutom! Ha det bra i veckan! ♥

    SvaraRadera
  8. Härligt med uppskattning och givmildhet. En sån rar gest! Ni är varma, goa kvinnor både du och Regina. Lätta att tycka om:)!!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. vänner är det bästa som finns och man uppsakttar dom mer som vuxen på något sätt, det ahr blivit såå viktigt. Halsbandet är underbart, så fint av henne, förstår att hon tycker om dig mycket. Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  10. Vilket vackert halsband!
    Och vilken vacker gest...
    ...otroligt uppskattat förstår jag!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  11. Vackra handlingar från en hjärtlig vän! Underbart när det sker så härliga möten. Bloggvärlden ger en hel spännande möten som sedan mynnar ut i RL-vänner. Vackert halsband och jättegulligt av din vän. Undrar varför det är lila *hmhm*
    Vilken promenad! Wadköping är ett av mina favoritställen i Örebro. Tyvärr hinner jag så sällan dit de få gånger jag besöker Örebro. Det brukar bli ett besök hos lilla far och en sväng till kyrkogården, till lilla mor, sedan bär det av hemåt igen.....Det vackrase fanns franför dina ögon hela tiden. Det blir bara bättre och bättre, precis som det var med de egna barnen. Man fattade inte att man kunde tycka mer och mer om dem....kommer du ihåg+
    Kramis i den härliga, fast just nu regniga hösten
    /Lotta

    SvaraRadera
  12. Vilken lycka att ha funnit en ny vän. Det kan man aldrig få för många av :-)
    Och vilket fint halsband du fick av henne.
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Hoppas du har haft en fin dag!
    Har provar att pyssla lite idag!
    Önskar dig enskön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  14. Så kul att få brev, och ett sådant vackert du fått! Ha en skön kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Hoppas din kväll har börjat bra! Här har det blivit lite smycken och nåt med rosor!
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  16. Visst blir man varm om hjärtat när man blir uppskattad:) Det kommer du att leva på länge nu.
    Ha en go kväll
    Kramar

    SvaraRadera
  17. Trevligt med överraskningar,Kram Nette

    SvaraRadera
  18. En så trevlig överaskning! Så kul att bli uppskattad för sin egen skull på ett så fint sätt!
    Ha det gott, kram Sussi

    SvaraRadera
  19. så fint smykce! en så snäll vän .
    ~marita~

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~