torsdag 9 september 2010

En dag i den här veckan


För några dagar sedan fick jag en snygg award av
Michaela från Tyskland med bloggen
Vielen Dank Michaela.
Jag ska skriva 10 saker som jag gillar

 familjen
vännerna
 skogen
sy
cykla
baka
trädgården
F & S
nya lärdomar
avkopplande aktiviteter






På morgonen tog vi tåget till Västerås
och träffade ett gäng med lärare
som har liknande uppgifter som vi har.
Alltid lika inspirerande att få ta del av andras
 erfarenheter och dela med sig av sina egna.


I brevlådan låg ett vackert paket.
Tack snälla goa Ann-Lis med bloggen Lyckoslanten.
Jag hade ju turen att vinna ett paket med...

...lite vackra braatthagrejer.

Kvällen avslutades med körövning.
Jodå Herr D & D är också med.

18 kommentarer:

  1. Grattis till awarden och vilken trevlig dag det låter som om du haft!
    trevlig helg/Sophia

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen..den var du värd.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina awarden och Varsågod! Roligt att få ge dig min trogna bloggvän! Så härligt att sjunga i kör. Herr Lyckoslanten gjorde det ikväll medan jag höll låda på föräldramöte! Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden och till din fina vinst.
    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hej Annika.

    Grattis till dig! Vad roligt, och det var en fin vinst.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej annika,
    congratulations! What a week for you!
    Kram
    Michaela

    SvaraRadera
  7. Mmmmm guldstunder..grattis Annika..du är värd alla utmärkelser..och ett litet paket piggar upp..så fiiiint..

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Grattis till Awarden och vinsten!
    Vad trevligt att få träffa de andra! Sitter här i tystnaden. Alla tre tjejer har lagt sig.
    Har en mysig fredag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  9. Oj då....det händer mycket runt dig just nu. Award och vinst.....Grattis, grattis..
    Ha en härlig hösthelg!
    Kram//

    SvaraRadera
  10. Hej Annika!
    Hoppas du har haft en bra dag!
    Titta gärna in till mig...du har en Award att hämta!
    Har det mysigt resten av fredan!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  11. Grattis till awarden! Trevligt med paket också :)
    Ha en skön fredag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Det gläder mitt hjärta att du anslutit dig till körsångarlivet!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  13. Halloj!!!!! Grattis till awarden och den mysiga vinsten...
    Ja det är du verkligen värd för din blogg är såååå MYSIG....
    Ha en fin helg
    Kramizzzz // Lotta

    SvaraRadera
  14. Grattis till awarden och din vinst! Du är den väl värd.
    Ha en go helg!/SA

    SvaraRadera
  15. Så roligt att du fått en award, grattis!!! :)
    ...ja och till vinsten såklart! Dubbel glädje! :))

    Ha en skön och fin helg och var rädd om dig!
    DUBBELKRAM från mig!

    SvaraRadera
  16. Hej Anneli!
    Hoppas du hade det bra där nere!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  17. Vilken fin vinst och kul med awarden//Britt

    SvaraRadera
  18. Grattis till din award, den är du värd! Och en riktigt fin vinst har du också fått. Du har skrivit att du gillar nya lärdomar...mitt motto är att lära mig något nytt varje dag och så är det nog, ibland kan det faktiskt bli fler.

    Ha det så fint!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~