lördag 25 september 2010



Björnbär från trädgården.


Under senaste tiden har jag fått
inte mindre än tre awards.

Myket hedrande...

Jag bugar ...bockar...niger

Tack Sirpa med Änglar och pärlor


Man ska skriva sju intressanta saker om sig själv.


Tack Marita med Dagdrömmar


och Lillemor med I stan och på landet




Man ska berätta om tre saker som ligger
 en nära om hjärtat och så visa
 en favoritbild från sitt eget arkiv.



Jag skriver tre intressanta
och nära hjärtat saker.

Jag umgås gärna med min familj och vänner.
Jag gillar att läsa facklitteratur.
Jag har blivit lite bättre på att
prioritera i mitt liv.

En av mina favoritbilder...



...tog jag i Burg i Tyskland.


Jag skickar awarden vidare till alla
mina fina vänner här på bloggen.
Varsågoda...


20 kommentarer:

  1. Grattis till awarderna. Ser verkligen gott ut med björnbär.

    Ha en trevlig helg.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  2. Grattis till de två andra awarderna!
    Härliga bär!
    Hoppas du har haft en fin dag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Hey, Annika,
    your blog reminds me to our wonderful vacations in summer in sweden.
    I do not understand all you write, but a "liten".
    I love your pink cup, I took some in green with me to germany.
    Have a nice sunday, we have a lot of rain here.
    Your's Kathrin

    SvaraRadera
  4. Grattis till dem Annika!
    Mmm vad gott det ser med björnbär jag hinner lik´som inte få min i någon skål utan de hamnar direkt i munnen.
    Fin skål.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Grattis!

    Härliga björnbärsbilder!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig färg på skålen! :)
    Grattis till dina tre awards!!!

    Ha en skön lördag!
    KRAM Maria

    SvaraRadera
  7. Grattis på dej....tänk 3 på en gång....jag har ju alltid tyckt att du är bäst ;) med eller utan awards.....Kram//

    SvaraRadera
  8. Björnbär är gott men tyvärr går dom inte så långt norrut som här.Det var triss i awarder det.Här är det sååå regnigt att regnmåttet flödar över snart så det är passande att kika på bloggar nu,kram Nette

    SvaraRadera
  9. Mmm... så det vattnas i munnen när jag ser de där björnbären och visst grattis till den awarden, som du är värd dubbelt upp! Jättefin bild dessutom. Magisk!
    Ha en underbar fortsättning på helgen! ♥

    SvaraRadera
  10. Ja men Tack..jag suger åt mig :) och gratulerar dig till dessa utmärkleser som du verkligen förtjänar...mmmm björnbär är mitt favoritbär..så makalöst vackra liksom..och du den där gröna tunneln..oj oj oj..nice..

    SvaraRadera
  11. Grattis får man väl säga!! Sen blir jag lite avundsjuk på dej som har björnbär, när vi får till det med garaget tänkte sätta en buske på sidan och låta den "härja" fritt, så med andra ord kommer det att dröja ett tag innan vi har några björnbär här...
    Ha en bra lördags trots regn!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Grattis till dina alla awarder, det är alltid kul att titta in till dig och få ta del av din underhållande text o fina bilder!

    Ha en skööön söndag!
    Kram T

    SvaraRadera
  13. Grattis till awarderna! Björnbär är så gott och vackert i den rosa skålen. ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  14. Vilken vacker och smakfull skål, passar verkligen ihop med björnbären.
    Vid vår sommarstuga på Ostkusten, utefter en bergvägg växte det björnbär,men de hann inte mogna förrän vi rest hem igen.På senare år när mina föräldrar bodde där permanent, hade någon river ner alltihopa därifrån.De nya ägarna till huset ovanför, synd.Finns frysta att köpa, men inte lika gott.
    Kram Mi

    SvaraRadera
  15. Tack för kommentar på min blogg bettysbeundran.blogspot.com Du har rätt i att det är som att få ett vykort och vänkretsen blir större och större Tack från Betty

    SvaraRadera
  16. Grattis vännen, vad roligt.
    Bilden är sååå fin.....
    Vi ses på lördag, vad kul det ska bli...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  17. Mmm, vad gott med björnbär! Och vilken läcker skål sen, den blir man riktigt glad av.
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  18. Ser gott ut med björnbären.
    Grattis till dina awards! Du är verkligen värd dem.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  19. Hejsan!
    Jag såg precis din kommentar om din borttappade kommentar...! Vi sitter troligtvis just nu vid varsin dator och knappar och skriver... Lustigt hur det är egentligen!
    Grattis till dina awarder!
    Och mmmmmmm, så gott med björnbär! Sådana måste ju vi ha i vår trädgård!!
    Vi ses imorgon!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  20. Alla goda ting är tre - Grattis till alla dina awarder! Dem är du väl värd med din fina blogg!

    Det ser läckert och gott ut med björnbär!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~