måndag 16 augusti 2010

Helgen som gick


Vilken helg vi hade!


Vi bodde nästan lika flott
fast vi hade lite mer personligt och ombonat.



Ljuvligt sommarväder i hamnen i Sundbyholm.


Inte gjorde vi så mycket mer än...
pratade...åt god mat...drack goda drycker
tittade på stjärnfall och badade massor.

Det är underbart härligt med gamla vänner.
♥♥♥♥

I dag har vi lyssnat på fantastiskt
duktiga föreläsare från 8.00 till 16.30
Gissa att det surrar i skallen av alla intryck.
Kommunen samlade sina grundskollärare
och gymnasielärare, ca 2000, till en studiedag.
Tycker att jag har gått runt med ett
Hej på läpparna hela dagen.

annika

28 kommentarer:

  1. Vilken underbar vistelse du har och jag ser att du njuter av allt som du kan ta till dig!
    Ta vara på nuet!

    SvaraRadera
  2. Sån underbar helg! Det ger energi!!!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Skönt att du haft en sådan härlig helg och riktig laddat batterierna. Ses på torsdag.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  4. Fanstastiskt!
    :O) Michaela

    SvaraRadera
  5. Åh älskar Sundbyholm!!!! Jag har en väninna som har en liten gullig stuga där... så underbart att få vara där!

    Så mysigt ni verkar ha haft det, med vacker natur, fina vänner och god mat! Låter som en riktig toppenhelg!!! :)))

    Önskar dig en fin tisdag!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Förstår av din text och dina bilder att du haft en skön och givande helg. En bra kick inför hösten.
    Hälsningar/SA

    SvaraRadera
  7. Det verkar som om du har haft en perfekt helg! Ja det blev många "hej" igår när man träffade alla kollegor i staden.
    Det blir intressant med läs- och skrivinlärningen. Det är sex år sedan jag hade en etta sist! ;o)
    Ha det fint du! ♥

    SvaraRadera
  8. Sundbyholm, alltid lika vackert!! I mitt "tidigare" liv vart det ofta lite övernattning där i gästhamnen, och sen också Rapshody in Rock förstås!
    Kan meddela att målningen gick betydligt bättre nu...
    Ha´en bra vecka nu!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. ...som sagt, hej,hej, hemskt mycket hej!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  10. Men du vilken kick off..för det är väl det kan jag tro..det är ju bästa sättet att starta på..härligt..och så vansinnigt vackert sedan..

    Du var det inte där Bonde söker fru var förra året vid starten?

    SvaraRadera
  11. Härlig helg du hade,Kram Nette

    SvaraRadera
  12. Så mysigt det ser ut.

    Jag har flera fel på hjärtat, så det blir så att det inte funkar riktigt. Men nu är det mera illa än det brukar, så man får ta det extra lugnt.:-) Kram till dig snälla gumman.:-)

    SvaraRadera
  13. Ja, den helgen verkade härlig!
    Må så gott önskar jag dig!
    Carin

    SvaraRadera
  14. Va mysigt! Jag kan tro att du har fulladdade batterier nu. Det ser himla vackert ut där. Jag säger som Anna. Visst var det väl där...bönderna du vet!
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  15. Jösses så många ni var....förstår att det snurrar runt i skallen av allt prat.

    Då är du alltså igång med ditt igen.....ja nu är ju vädret riktigt 'skolväder' iaf här på västkusten (regn och blåst).
    kram//

    SvaraRadera
  16. Vilken toppenhelg du har haft! Bara avkoppling!!
    Skönt!
    Ja... då var vi igång med jobbet igen... Saknar redan sommaren, känns det som..
    Ha det så bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  17. Jag ser att ni hade en underbar helg!
    Vilken härlig poolbild, en sån skulle man
    ha haft denna sommaren!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  18. Hallå där Annika!

    Nu tror jag min blogglust börjar återvända...;)
    Himmel så mycket fina bilder du visar...jag blir allt bra sugen att åka till västkusten...det är nåt visst. Vi var jämt i Strömstad när jag var liten.
    Vad mysigt att åka o hälsa på en vän så där...hmm...jag har ett par stycken jag skulle behöva åka till...
    kram Katarina

    SvaraRadera
  19. Skönt med omväxling,ska själv iväg och flaxa hela nästa vecka;)

    SvaraRadera
  20. Vad härligt att träffa gamla vänner! Det är mycket värt att ha gamla kompisar kvar som känner en sedan gammalt. Roligt att du gjorde praktik i min gamla skola. Jag bodde i Hjärsta bara något kvarter från skolan. Tyvärr är den riven sedan många år tillbaka. Jag gick där på lågstadiet 1973-75. Kram Stina

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig helg du har haft och nästan i mina trakter har du varit. Sundbyholm är underbart på sommaren, fin omgivning och härlig badplats.

    Ha det så gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  22. Så trevlig helg ni fick, roligt!
    Det var ingen liten grupp på er studiedag, förstår att det blev hemskt mycket hej...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  23. Vilka bilder och vilket underbart väder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  24. Men här har ju också varit, med gubben. På en sån där deckarhelg! Det var skoj. Det är himla vackert där.
    Hulda

    SvaraRadera
  25. Ingen dålig kickoff. Och med så många.
    Det var många år sedan vi hade någon.
    Kommunen där jag jobbar, är ju inte kända för att vara generösa precis...
    Agneta

    SvaraRadera
  26. Vad härligt med tjejhelg. Du är välkommen till kuren :O)
    kram

    SvaraRadera
  27. Du verkar ha haft det underbart vännen!
    Önskar dig en Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~