tisdag 22 juni 2010

Varsågoda...

i dag bjuder jag på en bukett.



Härliga sommar!





25 kommentarer:

  1. tack..jättefint.
    ~marita~

    SvaraRadera
  2. Ja men TACK så mycket!!
    Sen hoppas jag ni kommer innan parkeringsplatsen är klar, för det lär ta tid...Men det är en bra början!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tack för titten och kommentaren! Ser att du varit i London, härligt! Hoppas att du själv har en härlig ledighet nu när du landat och är hemma i Sverige igen! Kram Lovisa

    SvaraRadera
  4. Vi "sparar" till Midsommarafton .. då gör sambon sååå vackra buketter ... som din!
    :)

    SvaraRadera
  5. Men tack så mycket..helt underbar..det är en glädje att plocka nu..

    SvaraRadera
  6. Tack för att du kikade in hos mig.Hur hittade du hit?
    Vilken underbar sommarbukett.
    Sommarhälsningar
    Liv

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket den är jättefin!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. TACK!
    Vilken ljuvlig svagt rosa pion!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  9. Tack! jag älskar blommor och kan inte få för många1 Jag antar att du njuter av sommaren nu när den är som bäst! ♥

    SvaraRadera
  10. Jaaa....vilken härlig bukett. Borde vi inte införa en bukett om dagen ;) det skulle inte vara svårt att uppfylla. På väg till västkusten? Här är det kallt just nu absolut inget badväder (om man inte är isbjörn förstås)
    kram//

    SvaraRadera
  11. Tack! En riktig sommarbukett!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. tack, så fin!
    Min buketter blir väldigt oorganiserade just nu, fotar porträtt av blommor och har en vas där de får stå modell och sedan kommer de över i "blandvasen", det blir inte bästa blandningen för jag tar ju bar dem som står på tur..
    Så fint att se en välkomponerad bukett!
    ha det gott/Sophia

    SvaraRadera
  13. Hej.

    Åh vilken vacker bukett! Är det blommor från din trädgård?

    Kram Mia

    SvaraRadera
  14. Tack!
    Vilken vacker bukett!
    Idag slår nog mina pioner ut:o)
    Ha en underbar dag i solen!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Hallå där! :o)
    Vad härligt med Londonvistelse!
    Så söt dotter du har, jag ser nog vem hon liknar!
    Det där med rang får du berätta om sen...hmm..usch.
    Kalaset varar hela sommaren...vet du. Kom när det passar, det ser jag fram emot.
    Nu önskar jag dig en riktigt härlig midsommar!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  16. Du är bara för go..
    Tack tack tack!!!!!!
    jag skall vårda den ömt denna ljuvliga bukett Kramizzz på dig //Lotta
    Nu skall jag klippa en häck...Inga missförstånd tack..hahahaha!!!!

    SvaraRadera
  17. Vilken ljuvlig bukett, med finaste pionen!
    Väntar fortfarande på att mina pioner ska slå ut.... :)
    Hoppas du får en fin dag!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hej svejs!

    Nej vad roligt då bor vi i stort sett grannar, vad lustigt :0)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  19. fina sommarblommor.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  20. Visst är det härligt med blommar, är själv utbildad florist men jobbar inte med det nu,men när jag går förbi en blomsterbutik då saknar jag att jobba med blommor.Men är jätteglad med det jag jobbar med nu. Ha en trevlig midsommar.
    Madeleine

    SvaraRadera
  21. Åh, Vilken fin blomsterbukett, tänk vilken glädje blommor kan sprida....Önskar dig en fin o trevlig Midsommarhelg! Sommarkramar Therese

    SvaraRadera
  22. Tack för den vackra buketten!

    En skön och glad midsommar önskar jag dig.

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  23. Vilken vacker bukett! Är det från din trädgård?

    Ha en riktigt härlig midsommar!

    Kram Britt

    SvaraRadera
  24. Tack för den fina buketten!!
    Vad spännande att ha varit till London! Jag har varit där en gång och det är en massa år sedan... Sista året på gymnasiet åkte vi dit på klassresa. Det var storm när vi åkte båt, minns jag.... Inte alls kul...
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Hoppas vi ses snart!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  25. Ja dessa underbara blommor man får gå ut och plocka och komponera ihop själv, så jätte fint du gjort!
    Trevlig Midsommar Sussi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~