söndag 11 april 2010

Så blev

den här helgen.


Minglade på

Vinmässan på slottet i fredags.

Gillar fortfarande vinet på bilden.



Några inköp från trevliga små butiker



och Min Skattkammare hanns med.


Ljuvliga dofter i glas.



Muggar finns i huset

men färgskalan gör mig svag.




Skylten ska sitta

på altanen

för att välkomna

de som vill

vara med hos oss.

Usch så tomt

livet skulle vara

 utan

familjen och vännerna!

Välkomna!


På eftermiddagen i dag,

ska en vän föräras med paket.

20 kommentarer:

  1. Så mycket fint du köpt. Nu har du varit till ställen som jag gärna skulle besöka om man bara inte bodde så långt borta :)
    Skylten var bra, visst vill man gärna ha familjen och vänner runt sig!
    Ha en mysig söndag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jättefin skylt du köpt. Jag älskar "plåtskyltar" (vet egentligen inte vad det är för material...), finns hur många fina som helst!
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  3. Låter som om du har haft en fin helg. Skylten är också fin och jag gläds om jag får sitta på din altan virtuellt! ;o) Tack för mingel-, inköps- och altanstunden! ♥

    SvaraRadera
  4. God söndag på dig! :o)
    Vilken tur att du far runt och stöttar upp oss!
    Och trevligt med ditt sällskap, även om jag mest blir splittrad när fler än en person kommer in......är det inte karlar som brukar vara såna!? ;o)
    Vilket väder vi på bjuds på....tralla laaa!
    Ha det gott idag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Fina saker du köpt.
    ha en bra söndag!
    ~Marita~

    SvaraRadera
  6. Trevlig helg du haft. Så mycket fina saker du köpt, jag gillar de där muggarna jättemycket. Var det hos Min Skattkammare du köpte dem?
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Ja, vad vore livet utan vänner?
    De kommer trivas så bra på din altan och kanske få ett gott glas vin oxå!// Marie

    SvaraRadera
  8. Låter som en trevlig helg och i dag har vi ju haft ett strålande väder också//Britt

    SvaraRadera
  9. Hej
    Så skoj med vinmässa och vilka härligheter som fått komma med hem. Är ju väldigt svag för skyltar så den gillade jag extra mycket. Ha en fin söndagkväll, håller på att göra en mustig älgköttgryta. Man skulle ha haft vin till men har bara vitt hemma och det går ju inte. Slatten från igår åkte ner i grytan:).
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  10. Oj..men hallå...så trevligt och så mycket ögongodis du bjuder mig på..jag smälter av sådant..jag kan tro att det var härligt på mässan..slott..oj..himmel så underbart..mmmm du det paketet..så vackert..jag älskar vackra paket..jag vill nästan inte öppna då...

    SvaraRadera
  11. Mysig att ta en liten shoppingrunda. Trevligasaker du fick tag i.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  12. Tack för att du tittade in hos mig. Här kommer jag och tittar tillbaka! Kul med vintips. Det ska testas. Jag kan oxå rekommendera ett som vi provade i helgen.Ett rött. LAMURA -08. Från Sicilien.Nero d´avola syrah.
    Jättegott!
    Ha det jättebra! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  13. Lät spännande med vinmässan! Plåtskyltar - ja visst är de fina! Vann några på Tradera som jag väntar hem, spännande!
    Önskar dig en bra vecka!
    Carin i norr

    SvaraRadera
  14. Ja du, ibland går man över ån efter vatten, haha! Har fortfarande ont i benen efter heldagen på trädgårdsmässans betonggolv! Nästa år tror jag jag åker till Smultrongården istället!! Köpte alla fall inga växter på mässan... fast mycket inspiration blev det förstås!

    Ha en solig skön vecka.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  15. Jaha, så har man då missat den igen, ost&vinmässan...det är som vanligt.Skönt att se att du haft en bra helg i allafall, det behövde du efter all renovering och flytt!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  16. Det låter som du haft en trevlig helg! Hoppas att det gick bra i trädgårn igår. Önskar dig en bra start på den nya veckan! Hoppas att solen lyser på dig! Vårkramar Therese

    SvaraRadera
  17. En så underbar helg ni haft! Låter urmysigt.
    Blåsippor är väl underbara, fast här hemma täcker nån decimeter snö den fortfarande.
    Ha en bra vecka, kram Sussi

    SvaraRadera
  18. Kul att besöka din blogg.
    Här hade jag aldrig tittat in tidigare, jättetrevliga bilder.
    Alltid roligt att ibland besöka lite nytt:)
    Jag återkommer!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig helg! och så fina muggar, de gillade jag.

    :)

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Vilken färg!Den vill verkligen bli sedd!
    Härligt med lite nytt till hemmet!Skylten gillar jag.Verkligen fin!
    Och ett gott vin är aldrig fel!
    Doftljus i en vacker burk som kan användas även när det doftat klart,härligt!

    Kram och tack!

    Ha en skön vecka!

    Kajsa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~