söndag 25 april 2010

Oj så fort tiden går då man har massor att göra.

 Tack så jättemycket för alla gratulationer

till lilla barnbarnet.

En helt bedårande liten goding.


♥♥♥



Har fått en award!

Tack snälla goa Sara på Livet på berget


Det är alltid hedrande att bli uppskattad av andra.

Jag vill ge den till alla er som besöker min blogg.

 Ta den och sätt på er bloggar

som en uppskattning från mig.

~~~

Ha en skön söndagskväll och

en bra start på sista aprilveckan.

Snart är det sköna maj

och mellansonen återvänder

efter sina äventyr västerut.


23 kommentarer:

  1. Så bedårande söta fingrar :o)
    Grattis till awarden och tack för att du ger den vidare.
    Önskar dig en riktigt fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga små fingrar..jag bara älskar sådana bilder Annica...mmmm jag förstår att ni njuter av miraklet..aha sonen kommer hem...så härligt..mmmm nu kommer Majmånad..bara namnet är som musik..

    SvaraRadera
  3. Vilka söta små fingrar.Gosigt med bäbisar.Grattis till awarden.Den är du värd.Önskar dej en skön kväll och en bra start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. En sån söt liten tjejen, så roligt.Nu får du vara farmor.
    Tack för awarden, alltid trevligt.
    Tack jag ska försöka ha en trevlig sista aprilvecka.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Så sött! Härligt med livets glädjeämnen. Något att se fram emot! Njut av veckan som kommer! ♥

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar liten hand! Vilket under det är egentligen att allt är på plats och att allt ser ut som det ska. Ett riktigt underverk! Njut av ditt lilla barnbarn!!! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Hej Annika!
    Såna söta små fingrar på ditt lilla barnbarn:)

    Grattis till awarden:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. En sån fin liten hand, så mysigt. Finns inget bättre än små barn och djur.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  9. Åhh vilken underbar bild på bebben!! Små händer och små fötter är bara helt fantastiskt.
    Ha´en bra vecka!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Ohhhh, så liten...så söt!
    Grattis till lilla underverket, en ny medlem i familjen och släkten till allas glädje! :o)
    Tack för awarden....du är snäll du!
    Jag försöker njuta så mycket jag kan nu av våren....det är ju så långt till nästa....;o)
    Ha en toppendag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Grattis till utmärkelsen! Håller med om att din blogg är fin och vacker. Vårig faktiskt! Passar bra nu! Och så söt bukett med blandade blå små blommor, måste nog försöka mig på den liknande.
    Förstår att livet känns bra nu med en liten flicka! Hoppas Malva och modern mår bra!
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  12. Grattis till din award, Annika! Den är du mer än väl värd. Jag förstår att du bara njuter över att vara farmor.....Må så gott! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  13. Vilken kreativ blogg, här växer det så det knakar! En vår i flera bemärkelser. Gratulerar till det lilla barnbarnet!

    SvaraRadera
  14. Vilken söt bild av lille handen.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  15. Grattis till lilla Malva! Så underbart roligt att få barnbarn.
    Så mycket fint du sytt till lilla prinsessan, och vad vaggan blev fin. Tänk vad hon ska sussa gott i den.
    Härligt med alla vår inspirerade bilder =)
    Grattis till awarden med, den är du så värd med din mysiga blogg.
    Ha en underbar farmor vecka, kram Sussi

    SvaraRadera
  16. Små fina fingrar på en liten gullig hand!
    Njut av det lilla livet!
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  17. Hej Annika,
    Tack snälla.My Home ligger i Sundbyberg men du kanbeställa direkt av mig om det är något du önskar.
    Ha en jättefin dag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Ååååååå så underbart! Ett nytt litet liv, så mycket att älska! Det är stort och det blir bara större och mäktigare allt eftersom tiden går. Vi sätter snart ett litet ljus i tårtan och gläds över den lilla personen som just nu upptäcker vad starka ljud (läs skrik) får för effekt på omgivningen......och som börjar härma katten och hunden och som själv bestämmer vart hon ska ta vägen!
    En underbar tid för dig goa Charmor!
    kram, krma
    /Lotta

    SvaraRadera
  19. Grattis farmor! Härlig bild på barnbarnet och blomster, kram Eva.

    SvaraRadera
  20. En sån fin bild på lilla prinsessan!!
    Ja, man kan sitta och titta hur länge som helst på de små...
    Ha det bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  21. Grattis till ditt barnbarn!!
    Så mysigt att bli farmor, jag längtar också till den dagen...när det nu blir:)
    Vilka fina saker du har tillverkat i dina tidigare inlägg.
    Jag blev verkligen sugen på att sy, när jag såg de fina babykläderna.
    Jag har fortfarande en hel tyger kvar i mina lådor sedan tiden då jag sydde barnkläder....ca 20 år sedan.
    Det var främst till min dotter som jag sydde..jag älskade det.
    I år fyller hon 21...så det är ett tag sedan hon hade mina hemsydda alster på sig:)
    Ha en toppen dag!
    Kramar/Carina

    SvaraRadera
  22. Kikar in o Hoppas att du haft en bra dag! Stor Kram till dig Annika! Therese

    SvaraRadera
  23. Grattis!!!
    Både till att du blivit farmor och
    till awarden.
    Vad underbart att få lära känna
    ett helt nytt liv...
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~