fredag 26 mars 2010

Tack...

Ann-Lis på Lyckoslanten

för awarden.


Jag ska skicka den vidare till några

av alla de bloggare som gör mig glad.






Ja och så alla ni andra som jag inte får plats med här.

För visst är det så att det är svårt att välja.


Det glädjer mig att:


I morgon kommer ena sonens sambo hem

efter åtta veckors resande.

**Välkommen hem **


På onsdag i nästa vecka hämtas dottern

på Västerås flygplats.

Hon ska vara hemma en vecka

för att sen återkomma i augusti.

~~Välkommen hem~~


Wixi stannar i England till augusti.

Så här grönt och fint har de där nu.

♥♥♥♥♥

20 kommentarer:

  1. Grattis Annica ingen är värd mer än du..du kan på ett enastående sätt träffa mitt hjärta med dina ord & bilder..

    Och du så härligt att dom kommer hem..och du jag ser att lilla Iris redan bor hos dig med..härligt..

    Men himmelska Annica menar du att du vill skänka "Sweet friends" till mig...så glad jag blir..ödmjukt tar jag med mig den och mmmm jag blir varm i själen av sådant..va..men hallå...men vet du vad...jag känner att jag blir sååå makalöst glad nu...du.. nu svävar jag till jobbet så pass lätt..ha en go' fredag..sweet sweet Ditten

    SvaraRadera
  2. Grattis till Awarden!
    Så härligt att få hem sina nära och kära!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    Så mycket roligt du har att se fram emot :)
    Ha en skön fredag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. hej!

    GRATTIS till awarden...underbart söt!

    härligt att få hem dottern ett tag...

    Trevlig helgkram //Nilla

    SvaraRadera
  5. Hej !! vad kul att du hittat till min blogg ;)
    (Mina Quiltar)
    Ska lägga till din sida bland mina favoriter för här fanns det mycket fint att se ;)

    Ha det gott//Eva

    SvaraRadera
  6. Vi har så mycket att vara glada och tacksamma över, som den här fredagen till att börja med! Glad är jag också om du gillade awarden! ♥

    SvaraRadera
  7. Härligt!
    Både Awarden som du är så väl värd och kanske ännu mer att få familjen samlad.
    Man är ju lite av en "hönsmamma" som gärna rår om de sina!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  8. GRATTIS!! till awarden!
    Ha en riktigt skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så trevligt att samla familjen för ett litet tag iallafall. Så underbart grönt dottern har det, är det hennes häst man ser öronen på?
    Lycka till med den fortsatta renoveringen och planeringen för bebben!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  10. Ohh så roligt att barnen kommer hem.
    Man har ju dem bara till låns.
    Tack för din award jag blir alltid lika smickrad men jag kan inte dela vidare för det är så svårt att välja ut.
    Jag tar den till mitt hjärta.
    Hoppas du förstår mig.

    Stor kram till dig och din familj
    Jag åker ifrån mina för att var på tu man hand med mig själv. En vecka på La Gomera.
    Det behöver jag efter all uppståndelse.
    Jag förstår nog inte allt som händer just nu.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  11. Och du...jag är helt förälskad i vaniljtoner..så är det verkligen..jag tror minsann vi har samma smak du och jag..du..jag är sååå glad för Awarden tack igen..håller på att ta hand om den..:)

    SvaraRadera
  12. GRATTIS till din AWARD och varmt TACK för min!
    Jag blev barnsligt GLAD och hoppar runt lite av glädje.....tänk så viktigt det är med posivitet!
    Om vi alla kunde förstå det.Tänka gott och göra gott.
    Så härligt att ni får hem din sons sambo och att "ordningen" blir återställd.Och så får ni hem er dotter.Så härlig påsk det blir för er!Förra påsken var min dotter hemma med familj och det var ljuvligt.Nu var dom hemma i julas.Så jag får nog också vänta till augusti,då italienarna har semester.Men jag hoppas få min doktors klartecken för en resa ner nu i april.Har ju inte sett mitt lilla hjärta sen annandag jul(förrutom via webkameran,underbart med den).Nu kollar jag Lets Dance och tror att Claudia vinner!Men dom är alla så duktiga!Och så en titt på Skavlan,Ola Salo,så fint han talar om sitt liv och att bli pappa!Broderar lite och så en sväng till datorn;)!Snabbt går tiden och snart dax att avsluta kvällen.Men först nyheterna och sen resultatet.

    Ha en riktigt skön fortsättning på helgen och varmt TACK!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  13. Hejsan
    Ja det var verkligen fina glädjeämnen, jag förstår dig till fullo.
    Hoppas ni får det underbart.
    Grattis till awarden.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  14. Va´kul att barnen med tillhörande börjar droppa in!! På något vis måste de få göra en sväng ute i stora vida världen för att upptäcka att mamma och hemmet ändock är allra bäst, ha ha!! Det är väl vad VI hoppas och tror i alla fall...
    Ha´en bra helg så ses vi på måndag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  15. God Morgon vännen! Ett stort Grattis till din award! Vad roligt för dig att få hem dina nära o kära! Ha en bra dag! Lördagskramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  16. Grattis till awarden!!

    Trevligt med så kära efterlängtade besök :)
    Njut av dagarna tillsammans med de efterlängtade!!

    Varma kramar
    Linda

    SvaraRadera
  17. Vad härligt för dig att få hem dottern en
    stund ♥♥♥Då hoppas jag att ni får en härlig vecka tillsammans.
    Kram Fru Krus

    SvaraRadera
  18. Grattis till din award. Ja håller med dig om skidsemester. Den absolut bästa semestern. Tyvärr vräker snön ner här just nu.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  19. Någon inställning ställer till problem, kommentaren jag skrev kom bort, men innehållet var som följer: Du är värd denna award, thats it! Att du skickar den vidare till mig, vet inte vad jag ska säga, räcker det med tack snälla! Jag har varit så dålig på att förvalta awarder så jag skäms, men jag jobbar på det!
    Den bästa av lördagskvällar önskar jag dig lilla fru A från fru C

    SvaraRadera
  20. Ååå, grattis till utmärkelsen Annika, den var du minsann väl värd!!!!

    Ja du, jag skall erkänna att jag inte påskpyntar alls, inte ens ris med fjädrar :(((
    Nopp, har aldrig varit så mycket för påskfirandet så jag nöjer mig med massor med god sill och övrig mat som förgyller denna högtidsdag!

    Ha en fortsatt skön helg vännen....
    Marianne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~