söndag 14 februari 2010

Sju saker...

...som en del vet om mig.


Tack Kajsa med bloggen Carpe Diem



Så då var det dags att skriva sju saker om mig

älskar lila, blått i mycket

cyklar nästan jämt

gillar inte att köra bil

♥ är storasyster och lillasyster

skriver gärna för hand

tycker om att stryka

gillar tekniska prylar


De flesta har nog fått denna award men
 jag skickar den ändå vidare till några
som får berätta lite mer om sig själva.

Sari Björnar och praliner

Lovisa  Min egen lilla vrå

Caroline Lillans tuva

Kicki Min Skattkammare

Marita Dagdrömmar

Eva-Mari Vårt lilla röda hus

Lena Lenas fotoplank 

Marianne Sköna Gröna ting 



Inköpt på Krusagården i veckan.



Systrarna NeMaDesign har tillverkat.





Fanns också på Krusagården.




Fick i födelsedagsgåva av Maria på Krusagården.



Så fina glas som också finns på K-gården

Jag fick även såna i present.




18 kommentarer:

  1. Happy Valentine!
    Hoppas du haft en underbar dag..

    Kram Krusagården

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så roligt att få veta mer om dig:). Vilka fina inköp du gjort. Gillader verkligen både formen och mönstret på glasen. Fint!
    Ha en fin alla hjärtans dag!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Nämen..., man tackar och bugar Annika!
    Så spännande, jag har aldrig fått denna utmärkelsen tidigare men jag undrar om ni verkligen är redo för att jag avslöjar en del om mig själv:?:))))
    Haha.., jag gör ett trevligt inlägg om detta i veckan annika och tack ännu en gång för denna fina Award!!!

    Massor med kramar till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Men du... Tusen Tack!
    Får fundera ut 7 sanningar om mig!
    Ja, vilken härlig söndag! Åter igen!!
    Jag tog en lång, skön stavpromenad i dag. Det hettar lite om kinderna nu på kvällen....
    Vilka fina inköp du har gjort!
    Gott med geléhjärtan! Här har vi mumsat chokladhjärtan.
    Ha det bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  5. Men halloj!

    det verkar vara en riktigt bra butik det där :)..fin , fina saker du har köpt!

    Ha det bäst!
    Kram Sanne..

    SvaraRadera
  6. Hej!!!
    Alltid kul att läsa om personen i fråga!!!!
    Ha en bra start på nya veckan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Vad kul att läsa mer om dig och vad mycket fint du visar.
    Gelehjärtan har vi ätiti här också
    Hoppas du haft en mysig alla hjärtans dag!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Vd skoj att läsa lite om dej.Fina saker du har köpt.Hoppas att du haft en mysig Alla ♥ Dag.ha det gott och en bra start på den nya Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Kul att ta del av din personliga info, alltid kul av någon konstig anledning.
    Melontvålen luktar säkert härligt! Lite ovanligt kanske, ja inte vet jag....
    Tvålar är ju alltid trevligt att få eller köpa.
    Hoppas din helg varit bra och nu startar vi upp en ny vecka!
    Carin i norr

    SvaraRadera
  10. Vilka fina saker du visar! Nu undrar jag bara...Var ligger Krusagården? Den skulle man ju gärna vilja besöka!
    Ha en bra dag! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  11. Jamen då vet jag ju lite mer om dej! Du den där Krusagården det verkar vara en butik precis i min smak!

    SvaraRadera
  12. Grattis till Awarden,
    det är alltid lika kul att läsa lite mer om människorna bakom alla bloggar.
    Såg att du var en teknisk, cyklande, syster som gärna stryker blå färg, eller var det inte så?
    Ha en bra dag.
    //Camilla

    SvaraRadera
  13. Grattis till awarden och så roligt att få veta lite mer om dig.
    Vilka fin saker du hittade på Krusagården.
    Ha en riktigt fin dag. Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Kul att läsa lite mer om dig! Vilka fina saker du har köpt från Krusagården! Den ligger nästan granne med min mamma, men jag har aldrig varit dit. Det får bli vid nästa Örebro besök. Kram Stina

    SvaraRadera
  15. Vad roligt att få läsa lite mer om dig....Nu måste jag bara åka till Krusagården nån dag, dina glas var såå fina! Önskar dig en fortsatt bra dag! Måndagskramar Therese

    SvaraRadera
  16. Hoppas din dag i kärlekens tecken var fin! Jag trodde jag hade koll på hjärtprylar och godis, men den där påsen med vita hjärtan är ny bekantskap. Fina glas! Dem skulle jag inte säga nej till! Hoppas du får en fin vecka! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  17. Hej Oj så sugen på godis jag blir när jag ser dina hjärtan.
    Vilken cool bild med en cykeln i snön, på vägen.
    Jag gillar dina snöbilder.
    Kul att läsa om dig,i din utmaning.
    Ha en fin kväll.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  18. Trevligt att få reda på lite mera om dig! Nu ska jag själv bara tänka ut några sanningar om mig! Krusagården har verkligen många fina saker, jag var där för första gången förra lördagen och vilken mysig affär.
    Vi hörs!
    Lovisa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~