tisdag 19 januari 2010

Änglar



Januariängel

Jag är januari månads ängel
och för med mig
tillgivenhet
och gör
dagarna längre.



Jag köpte några månadsänglar för ett par år sen.

Gnommy diares by
Annekaboule

står det på den.

Tycker att den är fin.



En annan ängel...



...ytterligare en,

som är en ljusstake.



Halsbandsängeln

har fått en ny kedja och en kompis.




Råkade få ögonen på änglarna i dag.

Kom att tänka på alla som lämnar

en kommentar här.

Den gör mig så varm i hjärtat.

♥ ♥ ♥ Tack ♥ ♥ ♥

26 kommentarer:

  1. Vilken trevlig blogg med många fina foton!
    ~Marie
    www.gladers.net

    SvaraRadera
  2. Vilka fina änglar du visar...jag har några här hemma jag också och jag gillar dem allihopa.
    Halsbandet är jättefint!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint du skriver vännen. ♥Fina änglar du visar.Jag bara ÄLSKAR änglar.Ha det gott sovsött och ha en härlig onsdag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Tog en titt omkring i vardagsrummet här en dag och jag har en hel del änglar också som prydnader. De e bara nåt så fint med dem.
    Go natt här från jobbet ;)
    ~Marita~

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jo du har så rätt, det är så fint med änglar, ett tag samlade jag på dem, men nu har jag så rörigt, så de är nedpackade någonstans.
    Jättesöta änglar allihopa.
    Ha det så bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  6. Jättefina änglar. Här kryllar det av dem. Vid min dator har jag en tavla där det står: "Det finns en ängel även där det är rörigt." Ha en fin dag! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  7. Ja,visst är det mysigt med änglar. Jag har en liten kör av blandade änglar i mit köksfönster. Dom kom dit strax före jul och dom står fortfarande kvar. Om man lyssnar noga, kan man höra dom sjunga.
    Va söt den lilla trådängeln är!
    Ha en mysig dag! Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  8. Kikar alltid efter änglar. We are never so lost that angels cant find us! Det tycker jag känns skönt ;)

    SvaraRadera
  9. Så fina och en januariängel hade jag nog behövt känns det som.
    Ha det gott
    annika

    SvaraRadera
  10. Det är något speciellt med änglar, helt klart. Jag gillar dem med. Som svar på din fråga:
    Har länkar på min blogg till olika butiker. Jag uppdaterar den nu så kan du titta där.
    :-)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Änglar kan betyda så mycket, vid olika tillfällen och med olika innebörd. Just nu ger det mej lite "extra" med en blid ängel, och jag tror alla någon gång i livet har behov av att känna just det och få styrka, från just kanske en liten spröd ängel, som man dessutom kanske fått av någon speciell vän.

    SvaraRadera
  12. Vilken ljuvlig ängel, jag bara älskar änglar.
    Sen vill jag bara säga det åxå, vikken fin Blogg du har. Det va riktigt rogivande att kika i den. Vackra bilder o fin text.

    Tittar å det bestämdaste in igen :)
    Ha de gott

    SvaraRadera
  13. Underbara änglar!
    De finns så många olika änglar i vardagen också, tur att man har så många fina runt om sig. Både levande, döda och ting.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  14. Många fina änglar! Har själv inga änglar hemma men tycker att de är otroligt fina. Trådängeln tycker jag är alldeles särskilt fin.

    SvaraRadera
  15. Ja, du, änglar tröttnar jag aldrig på. Tycker de är så fina. Kram, Camilla

    SvaraRadera
  16. Härligt med änglar! Här finns det också massor av dem. Januari månadsängel var jättefin.
    ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  17. Vackra änglar! Allihop! Månadsängeln och den i tråd. ...ja verkligen allihop!
    Kram till dig!
    /Lotta

    SvaraRadera
  18. Åhhh, då måste jag genast lämna en kommentar om man blir jämförd med änglar! ;o)
    Fina är de!
    Tänk att vi snart betat av januari....skööönt!
    Kram på dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  19. Vilka fina änglar du har! Här är det dåligt med änglar, det är väl i så fall mina tre busfrön som är änglar just nu då de sover:) Ha det bra! Kram Stina

    SvaraRadera
  20. SÅ söta änglar! Januari ängeln sötast tycker jag.
    Tack så jätte mycket för dina, alltid gulliga kommentarer hos mig!
    Kram Lena
    Ha en jätte skön kväll.

    SvaraRadera
  21. Hej.
    Tittar in för önska lite glädje & inspiration under denna långa Januari månad :)
    Jag har också några änglar som är utplacerade i huset. De skyddar oss här hemma tänker jag.

    Många kramar från jenny

    SvaraRadera
  22. Vilken fin januariängel. Blir roligt att se de andra månadsänglarna. Trådängeln var väldigt vacker. Ha en bra fortsatt vecka kram från Lillemor.

    SvaraRadera
  23. Så fina änglar du har! Du är nog själv en liten ängel tror jag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  24. Det är alltid lika roligt att gå in och titta i din blogg. Du har så mycket fina inglägg och bilder.

    Birgitta

    SvaraRadera
  25. Vilken fin blogg du har! Jag tycker så mycket om änglar och har själv en liknade liten ängel som jag för det mesta har på mig.

    SvaraRadera
  26. Engler må være noe av det vakreste vi kan pynte med! Så fin blogg du har :)
    Klem fra Mirjam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~