måndag 7 december 2009

Ljusare...

...blir det när man hämtar posten och får en sån fin hälsning.





Det var från Linda med bloggen Lönnbacka.

Tack ♥

Vilket fint paket som bidrog till att min dag

blev lite ljusare!

Tack Linda även för det gulliga kortet som du skrev


och bonushjärtat♥ som prydde paketet.




Jag hade turen att vinna det fina

julröda

Det passar bra nu i jul.

Jag hade det på mig

då jag var på ett uppdrag

 under eftermiddagen.


Ljusare blir det även av Adventsstjärnorna

i fönstren.




De lyser med lite olika sken.



Det står en brevid  fast

 man ser endast skuggan från den.


29 kommentarer:

  1. Visst blir man glad av ett litet paket. Ett liknande rött hjärta med svart läderrem har jag och det känns bra att bära. Fina adventsstjärnor! Önskar dig en fin dag! ♥

    SvaraRadera
  2. Å vilket gulligt halsband, paket är det bästa som finns. Jag är värre än Mini på att riva upp dem:). Tycker så mycket om de där pappersstjärnorna med olika mönster, de lyser så trevligt!
    Ha en bra dag!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Vilket fint halsband och så passande nu till jul ! Visst kan ett paket med posten förgylla ens dag :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    så fint paket du fått !!!..fint innehåll oxå.

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vilket fint halsband...Och underbara stjärnor har du! Verkligen jättefina! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Jag blev också glatt överraskad när jag hämtade posten idag! Tack, min vän, för det söta julhjärtat som du sytt, det pryder nu min kökssoffa, se det i bloggen inom en snar framtid!

    Kramar till dig.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Juletid....och om att ge och att få! Vilket vackert hjärta du fått och jag ser att du skickat ett gulligt hjärta till Eva-Mari också...en gåva i vardera riktningen. Det känns fint att ge och det känns fint att få!
    Ljuset behövs och eftersom det inte är så överdrivet gott om sådant utomhus så får vi tända våra egna ljus. Runt lucia börjar det faktsikt vända i ena änden, trots att vi inte kommit till midvintersolståndet ännu!
    Kramar
    /Lotta
    ps.En benvit sjal har jag kvar...vill du så skickar jag en innan jul, vill du vänta så gör vi det.ds

    SvaraRadera
  8. Inte dumt att få paket innan tomten varit på besök. Jättesött litet hjärta.
    Ska själv göra slå in födeösdagspaket till älsdsta dottern som fyller år i morgon.
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  9. Nu gäller det att skapa ljus omkring sig. Vad härligt att du har så många omkring dig som hjälper till.

    SvaraRadera
  10. Men vilken "rackarns" turgumma du är!! Vad roligt att vinna ett så fint smycke. Ja nu får men tända julstjärnor och måååånga ljus om kvällarna för att liva upp lite. Huhh så murrigt väder vi har....hoppas på julesnö snart.
    (Anders slaskade så då borde väl julen braska??)
    Ha en bra vecka, kramis Malin

    SvaraRadera
  11. Ja, det röda hjärtat var fint! Förstår att du gillade det!
    Ha en bra fortsättning på veckan önskar jag dig!
    Carin

    SvaraRadera
  12. Hej! Vad kul att du hittat till mig och jätteroligt att få hälsa på hos dig! Tycker att du också har jättefina foton! Hit kommer jag gärna tillbaka :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Hej igen!
    Pepparkaks-bondstugan som vi gjorde förra året hade vi färdigt en mall till, men kyrkan ritade vi av en julkyrka som vi annars brukar ställa fram till jul.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  14. God morgon Annika!

    Vad glad jag blev att jag ljusade upp din dag! *ler*
    Och vad kul att du redan hunnit använda halsbandet! Passar ju så fint nu denna juliga tiden.

    Fina adventsstjärnor också! Idag ska jag försöka hitta nån fin adventsstjärna för jag har ett fönster som står så mörkt!

    Allt som ljusar upp blir man glad av :)

    Ha en fin dag!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  15. Oj, vilket fint paket!! Och fint innehåll!
    Här har vi också stjärnor i olika variationer. Faktiskt så har vi fler stjärnor nu än vanliga traditionella ljusstakar. Jag tycker att stjärnorna är vackrare på något sätt.
    Vad kul det ska bli ikväll! En annan kollega hörde också av sig och åker med. Annars hade jag kanske tänkt att komma lite tidigare, så att jag hade kunnat kika in hos dig en stund. Det får bli en annan gång!
    Vi ses!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  16. Vackert hjärta det bär säkert tur med sig.
    Det är väl en fantastik bloggvärld vi har.
    Ha det gott och tack för din fina hälsningar
    Annika

    SvaraRadera
  17. Grattis till din underbart fina vinst,
    Det hjärtat blir nog ett favorit smycke skall du se. passar till många olika kreationer.

    Ha en riktigt fin dag
    Gunilla

    SvaraRadera
  18. kikar in o Tackar för titten....Hoppas allt är bra med dig! Lycka till i julstöket! JulKramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  19. Vilket vackert halsband, passar fint nu i juletider! Ha en skön helg och en fin lucia!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  20. Så gulligt halsband du fick.:-) kram

    SvaraRadera
  21. Nemen vilken fin present. Förstår att du blev glad:).

    Jätte vackra stjärnor, riktig julstämning. Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin adventshelg. Kramar Camilla

    SvaraRadera
  22. Vilka vackra stjärnor du har...
    Å fint halsband!!!
    Ha en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  23. härliga stjärnor!! Tycker de är såå vackra. tror jag ska ha mer av stjärnor nästa år!
    Sött halsband du vunnit..passar fint i jultider.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  24. Ljusglimtar är vad man behöver, så fint halsbandet är! :o)
    Igår var himlen alldeles stjärnklar, det var så vackert med dessa myriader av ljusglimtar!
    Jo, just ja, vad är det du så flitigt pluggar på? Det undrar jag lite nyfiket. ;o)
    Hoppas att du får en riktig myskväll med Lucia!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  25. Hej Annika!!
    Eu får ta och titta in till mig så kanske du blir jätteglad.
    En liten adress skulle jag behöva.

    Annika

    SvaraRadera
  26. Kikar in o tackar för titten! Hoppas att du haft en trevlig o stämninsfull Lussehelg! Många JulKramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  27. Hejsan!
    Har precis hittat hit och skickar ett hej!
    Vackert hjärt-halsband!

    SvaraRadera
  28. Vilka vackra bilder du tar!!! Kinesisk buskpion?! Det måste jag lägga på minnet! Ser ju fantastisk ut med frostskrud! Mycket fint att titta på här så jag ska ta och kolla runt lite mer! På återseende! / Tess

    SvaraRadera
  29. Hej Annika!!
    Hoppas du har det bra, trots den tuffa veckan som varit!
    Det var kul att träffas i samband med julbordet! Förhoppningsvis ses vi mer i januari.

    Kram Sari

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~