måndag 28 december 2009

Jag njuter av...




...att ge och få julklappar.







Vacker etikett på ett av paketen.



Njuter också av att fästa blicken på något fint.




Njuter av vackra blommor.




Njuter av skidåkning

 som även är bra för all mat och alla gotter

 som jag har njutit av.





Trots att vi bor väldigt centralt i stan

så behöver vi gå endast en kort bit

med skidorna i handen,

för att sen kunna åka i ett

fantastiskt 5 km spår

på Gustavsviks golfbana.


Ska njuta av snön och ledigheten

ytterligare några dagar.


24 kommentarer:

  1. Härligt att åka skidor!
    Ska se när jag kommer hem om grannarna har gjort något spår, de brukar vara bra på det.
    HA en fortsatt skön ledighet.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på dig.
    Vi är lite dåliga på det där med julklappar.
    Barnen har ju flyttat hemmifrån så det är inte samma sak.
    Härliga dagar är det för er som har snö kvar.
    Här är allt borta och allt är grått och trist.
    Men jag har det jätte mysigt ändå.
    Ha det gott
    Annika
    Har äntligen fått till en länk till dig

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att åka skidor! Det var längesedan. I det spåret skulle nog även jag kanske våga mig på att prova att åka. Klarar nämligen bara av att åka på "platten" med ryggen.
    Det är mysigt att fixa med paket....
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att åka skidor.Fina saker du visar.Ha en mysig måndag kramar Rita.

    SvaraRadera
  5. Så härligt uppfriskande med skidåkning! Vackert skåp du visar.
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Vackra saker o tillfällen är alltid njutbara, även vänner!!
    Ha´en fortsatt bra ledighet!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Njuta är rätta ordet nu en dryg vecka till. Jag tycker skåpet skulle passa hos mig när jag flyttar en skänk. Ha det bra i spåret! Jag har inte fått fram skidorna ännu, men snart! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder! Det ser så härligt ut med skidåkningen. Här är det bara slalomskidorna som varit i användning ännu. Njut av dina lediga dagar.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Ja, visst är det härligt att både få och ge julklappar och presenter! Man blir som ett barn igen när man sitter där på julafton och öppnar sina julklappar!!
    Tomten hittade hit, men lilla H tyckte att det var så otäckt, så.... När tomten gått, blev allt bra igen!
    Njut av ledigheten! Det gör jag!! Jag njuter av varje dag, timme, minut, sekund...
    Kram Sari

    SvaraRadera
  10. Så det har blivit skidåkning, härligt! Jag ska ge mig ut då jag känner mig bättre. Nu är det bara barnen som har åkt. Kram Stina

    SvaraRadera
  11. Åh vad jag blir avis på er som har snö kvar. Skidåkning på längden är sååå härligt!

    SvaraRadera
  12. God fortsättning, skönt att ha mycket att njuta av- fortsätt med det! Välkommen in till min blogg för att delta i utlottningen som startat ikväll!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  13. Härligt med skidåkning. Borde nog ta fram skidorna!
    Hoppas att du fick några fina julklappar!
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  14. En skidtur är aldrig fel, håller med dig om att det är riktigt roligt att få ge bort paket speciellt om man hittat något alldeles speciellt som man vet passar mottageren perfekt, då är det riktigt roligt.
    Camilla

    SvaraRadera
  15. Va fint ditt nya skåp verkar vara jag måste komma förbi och titta på det.

    Birgitta Garphyttan

    SvaraRadera
  16. Hej Annika!
    Vad härligt att njuta av allt fint hemma hos er. Att åka skidor skulle vara skönt att göra, än har jag bara tagit promenader...
    Kram på dig och njut vidare!
    Susanne

    SvaraRadera
  17. Jaså, är det skidåkning man ska ägna sig åt efter all choklad och godis? Hmmm... var är mina skidor nånstans... hmmm, har jag nåra skidor??

    Skämt åsido, jag vet att skidåkning är en superbra motionsform!! Här i skogen får vi spåra själva. Men det är ju också en bra och rejäl form av motion. Mjaa, ska ta och tänka lite mer på den saken...

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. Åh vad härligt att komma ut i skidspåret sådär! :)
    Själv valde jag mellan skidor och långfärdsskridskor för några år sedan och valet föll på långfärdsskridkorna för vårt lantställe ligger vid en sjö så då har vi närmre dit!

    Visst är det kul att få men framförallt ge bort julklappar! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig jul det har varit, snön gör ju mycket för stämningen med. Tack för go kommentar hos mig. Men ang tiden så har jag ingen aning- en hel massa timmar är det iallafall. :-) Må så gott. Kram

    SvaraRadera
  20. Välkomna till Klockhammar, nyårsaftons fm om ni och vädret kan. Det finns fina spår från Stakadammen och vidare till Nora eller Ånnaboda.

    Kram till er båda från Conny och Stina

    SvaraRadera
  21. God fortsättning, vännen!

    Härligt att du njuter av livet, passa på nu att åka mycket skidor!

    Kram britt

    SvaraRadera
  22. Det finns mcyket att njuta av och det är viktigt att se det lilla. Ha det skönt och gott nytt år Kram Malin!

    SvaraRadera
  23. Visst finns det mycket fint man kan njuta av....Önskar dig ett riktigt Gott nytt År! Många NyårsKramar Therese

    SvaraRadera
  24. Hej vännen!
    Ja det lät nyttigt efter allt man stoppar i sig :)
    Kram o gott nytt år! / Agnetha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~