måndag 14 december 2009

Gåvornas tid...

...är det i decembermörkret.

Oj så fina människor det finns som jag har stött på,

i olika sammanhang.

Vi börjar med sonhustruns mor

som gjort en sån fin dörrkrans

åt oss.



I förra veckan träffade jag Sari med Björnar och Praliner.

Hon lägger något i min hand...

något som hon har tillverkat.

Tack gulliga du!






Så var tjejgänget hos goda vännerna

på adventsmys och fick med oss "Godispåsar"

då vi gick hem.

Tack!







Så har jag vunnit också!




Jag vann boken hos Annika


Jag har precis upptäckt  att jag gillar


Henrik Valentins sätt att skriva...


...och så vinner jag boken!!!!



Jag borde nog köpa en lott........





Här satt kompisen och jag och tog en Lussefika

  i går på Luciadagen

då vi plockade mossa mm

vid stugan.





Vår utsikt från bänken...




...var magnifik!




Ljusspridare




17 kommentarer:

  1. Åh vilket glädjefullt och mysigt inlägg, visst e det väl kul när man känner att man omger sig med undernara människor. Önskar dej en fin dag vidare. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Grattis till vinsten! Ja, en lott kanske du skulle köpa! Vem vet...!
    Ja, vilken fin utsikt ni hade från bänken. Mysigt med lussefika på en sådan fin plats!
    Vilka söta luciafigurer du har vid adventsljusen!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilken fin dörrkrans du har fått.
    Grattis till din vinst med.
    Så underbart vacker plats att ta en fika på.
    Glad att jag hittade din fina blogg här. Lägger till mig som följare.
    Återkommer gärna hit.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med alla gåvor och vinster du fått!
    Det lussefikat skulle jag gärna varit med på! Vad mysigt och med så fin utsikt!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Men oj vad mycket fint du fått och vunnit!
    Tur har du minsann! :)

    Dörrkransen var jättefin, spetsrosetten var pricken över iet!¨

    Så vacker utsikt från bänken, där hade jag kunnat sitta läänge.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt med fina vänner och grattis till allt som du fått!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint inlägg! Du har haft turen med dig, men du har säkert gett för att få tillbaka! Vilken mysig plats för luciafika! Ha det bra nu i veckan! ♥

    SvaraRadera
  8. Vad fina saker du har fått...vilket flyt, passa på och köpen lott:)

    Jättefina bilder oxå.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Jag ska ta fasta på de fina orden du skrev "Gåvornas Tid". Du har fått mycket fint, och det man blir mest glad äver är ju att någon har tagit sig tid att tänka ut och skaffa något med tanke på en särskild person.
    Var iväg och handlade vackra papper och ska nu göra egna julkort och försöka komma ihåg alla som jag varit dålig på att höra av mig till.
    Allt tack vare dina ord :)
    Ha en Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År.
    Kram Eva-Lena.

    SvaraRadera
  10. Så jätte fina gåvor, visst finns det mycket godhjärtade och generösa människor runt omkring oss. Man blir så glad! Jätte söta bilder du visar.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  11. Grattis till din vinst! Visst är det härligt med gåvor både att få och att ge!
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder!
    Och du vilken tur du verkar ha. Ut och köp fler lotter!
    Den boken blev jag verkligen nyfiken på.
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt inlägg. Så mycket glädje, värme och så fina bilder. Helt nydelig som de säger i Norge.

    Kram!
    Emma

    SvaraRadera
  14. Hej Annika,
    Tack för att du deltar i min utlottning. Ja absolut om någon vill ha är det bara att beställa. Har de flesta färgerna på pärlorna Maila mig på nyanseravvitt@gmail.com
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Vilka fina människor du har i din närhet, lyckost!

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  16. Vackra bilder!
    Visst är det roligt med små överraskningar, lika kul att ge som få...:-)

    Kram britt

    SvaraRadera
  17. Du har haft det riktigt bra ser jag!!
    Henrik blir nog glad att det var du som fick den. Jag skall mejla länken till honom så att han ser vart boken hamnade.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~