tisdag 3 november 2009

Vitt, zink och glas

 fick jag med hem från lördagsrundan.
                                                                                                          







                                                    



 Den vita fina krukan hittade jag hos Min Skattkammare.








I skogen hittade jag en gran.



Hjärtat fanns på Smultrongården.




Lyktan inköptes förra helgen på Clas Olssons.


Zinkhjärtan  kom med hem från Min Skattkammare.



Stålkorgen fanns på samma ställe.
En vit Julros ska planteras i den.



Lyktan fyndades på Kvarnboden.


23 kommentarer:

  1. Oj oj vad mycket fint. Älskar zinkhjärtana.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var inte litet du hade hämtat hem, men vackra saker alltihopa. Den vita krukan tycker jag om! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Wow vilken underbar Lördagsrunda du haft. Älskar precis allt du visar!!!! Kan tänka att du hade fruktansvärt roligt:). Sen är det ju så kul att komma hem och piffa och puffa med allt nytt. Ibland råkar man dock starta ett lite större porjekt när piffet liksom sprider sig från rum till rum :).
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara saker du fick med dig hem! Allt skulle passa här hemma hos mig också :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Så fina saker du köpt.
    jag har också börjat tycke mer och mer om zink saker.
    Ha en riktigt bra dag!
    ~Marita~

    SvaraRadera
  6. SÅÅÅÅ fina saker du köpt!! Lyckad shoppingrunda i lördags alltså!
    Det är ju svårt att tro att den fina lyktan är köpt på Clas Olssons... Har de SÅ fina saker där?!! Jag som inte ens brukar gå in där...

    Ja, samtal med chefen. Det ska jag ha på fredag... Får se vad vi kommer fram till ang. våren....

    Ha en finfin onsdag! Här stannar vi inne hela dagen idag. Det var inte alls skönt ute i blåsten när vi gick till bussen. De små är fortfarande rätt så snoriga dessutom...
    Kram Sari

    SvaraRadera
  7. Vilka fina saker du köpt....Jättesnygga krukor! Och stormlyktan var superfin! Kramis Therese

    SvaraRadera
  8. Hej Annika! Nu skriver jag äntligen en hälsning, har varit inne varenda dag sedan du berättade om bloggen. Du tar så fina bilder och jag blir så glad av att läsa det du skriver. Kram från en som gillar högläsning

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar shoppingrunda du varit på! Hääärligt, härligt! Ska klicka på länken till Smultrongården...och hoppas att jag tar mig till Örebro.....nu kommer min pappa till mig....eftersom det är fars dag...så behöver han bli lite dotter-ompysslad. Som ensam man blir det mest färdigmat....och köpebullar!
    kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  10. Hej Annika!
    Vad mycket snyggt du har köpt!

    Ha en trevlig kväll:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Vilka mysiga saker du shoppat. Jag var på Smultrongården själv för 2 veckro sedan och köpte mig en fin klänning:) Ser att jag behöver ta mig bort till Kvarngården någon gång också.
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  12. Vilka mysiga saker du har köpt.Gillade precis allt.Vilken stad ligger dessa butiker i? Ja det var mysigt och fint.Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  13. Så mycket fint du fyndat. Jätte mysig blogg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Hej svejs!
    och tack för sist! Det var kul när ditt gäng "stormade" in i lilla Kvarnboden. Och det var verkligen fina bilder du tagit på dina inköp från rundan! Må så gott och hälsa dina vänner.
    kram Elisabeth.

    SvaraRadera
  15. Så mycket fint du visar!! Och tack för titten hos mig. Den kakan som din dotter hade gjort verkar så god. Har funderat på den flera gånger. Känns som att man vill göra den till något speciellt tillfälle. Måste testa den någon gång :)

    SvaraRadera
  16. Vilken lördag! Så många vackra saker.

    Här har jag mest målat ett blocket-fynd... ska visa den så snart rätt tyg hittas!

    Lev väl.

    Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Vilken super lördag, många vackra saker du köpt. Ha en fin dag

    SvaraRadera
  18. Härliga inköp du har gjort. Ja, nu pysslas det i alla hem. Man tar fram ljus och lyktor och plockar in lite från skogen.

    Ha en fin dag
    Kramar @nette

    SvaraRadera
  19. Det var mycket fint som inhandlades på din lördagsrunda, du hinner med så mycket.

    Ser framför mig hur fint det blir på din altan och som alltid tar du såå fiiina bilder.

    Kramisar från en sjukling

    SvaraRadera
  20. Åh så mycket fint du shoppat! Krukan med ängeln på har jag också inhandlat hos Min skattkammare. Blev riktigt sugen att åka rundan nu...men det får någ vänta några veckor. Ha det gott Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Så mye fint du har fått med deg :) Det er koselig å handle inn fine ting til hjemmet.

    Hilsen Margrethe

    SvaraRadera
  22. Tänk vilken fin reklam du gör för oss!
    Guld värt.....så att säga! ;o)
    Du tar fina bilder också!
    Det var ett rackarns gråväder över Närke idag. Jag skulle behöva lite dagsljus, men det tar emot.....
    Och jag som varit cyklande brevbärare i 25 år, i ur och skur.......skäms!
    Ha nu en riktigt skön helg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  23. Det är så trevligt att titta på alla dessa fina bilder du lagt in...man njuter!!!Fortsätt at fotografera och lägg in på Bloggen du!!
    Önskar dig en trevlig o fin helg! Kram!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~