fredag 13 november 2009

Helskönt

Hoppas på en skön helg med lite av varje.

Hittade en klänning som det stod ANNIKA på.*fniss*

Kanske kan det bli något tillfälle

under helgen att ha den på sig?




Kransen i pil var nyss uppackad då jag tittade in på Krusagården i går.

Maria tipsade om att vira ett band runt,

 så det ska jag nog göra.


Det behöver inte vara jultema

 utan vinterpyntat

 som någon skrev.




Aromabad för hela kroppen

 eller för fossingarna ska det bli.

Fanns i samma butik.



Kan ta med en kopp te,

på yoghurt och citron,

i badet,

 för ytterligare njutning.



Ha en skön helg!
Det ska jag ha...börjar med KAKBUFFÈ.

29 kommentarer:

  1. Det låter som om du kommer att ha en helskön fredag!!! Myyyyysigt!!
    Fin klänning!! Ser jätteskön ut!
    Vet du! För några dagar sedan köpte jag en LILA top med något tryck på! Jag har nästan inga lila kläder alls, men denna top gillar jag jättemycket. Och den är verkligen LILA, väldigt intensiv lila färg!
    Trevlig helg med fotbad, kakor, ny klänning...!!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du kommer att få en trevlig helg med fotbad o ny klänning!
    Hjärtat var också fint, blir säkert bra med ett bant runt också !

    SvaraRadera
  3. Hej söta du. Det hjärtat skulle ja också vilja köpa, det var ju jätte fint. Önskar dej en jätte skön helg, med din familj nu.

    Stor Kram.

    SvaraRadera
  4. Hör du. undrar om den där klänningen finns i orange? *fniss* Den är så fin! Jag gillar den där urringningen.

    Önskar nu att du får en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Den kommer klä dig galant!!!!
    Å vilket vackert hjärta...
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får tillfälle att ha klänningen på dig i helgen :) Härlig lavendellila färg!

    Låter som du kommer unna dig en härlig spa helg, tänkte jag oxå göra :)

    Vi skulle haft kalas för min 4 åring härhemma på söndag. Men han har blivit så sjuk, så istället för stress i helgen blir det bara mys.
    SkaTänkte pröva mitt badsalt, om jag nu inte hinner blir sjuk förstås...

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg klännin.Riktigt läcker....vad fin krans jättefin.Åhhhhh vad underbart fot bad och gott te.ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  8. Det låter kul!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Det verkar som det blir en toppenhelg! Krusagården måste jag nog besöka snart.....Önskar dig en skön helg! Kramis Therese

    SvaraRadera
  10. Mysig klänning som du får njuta av att ta på.
    Kransen var väldigt fin i min smak.
    Njuta av helgen med ett bad och gott te:-)
    Kram susanne

    SvaraRadera
  11. Vilken söt klänning. Har aldrig varit till Krusagården men blev väldans nyfiken nu.
    ha en skön helg
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  12. Vilken söt klänning... undrar om inte jag kan läsa Eva-Mari på den också?

    Hoppas du får en underbar helg.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  13. Verkligen en "Annika-klänning"...!! Hoppas att få lite tid framöver för att strosa runt i lite affärer på stan, å göra lika fina fynd som du!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Så vacker färg på klänningen! Jätte fin är den!
    Kransen kommer bli toppen både som den är eller med ett band. Hoppas du får en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig helg du kommer att ha! Fin klänning!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  16. Det hjärtat gillade jag skarpt! Måste nog få tag i ett sånt själv. Vet du vilken leverantör det var?

    Ha en fin dag vidare...

    SvaraRadera
  17. Hej, du hade lite frågot om värmekudden- man kan använda vetekorn också. Jag har använt vanligt ris i denna, har tidigare användt grötris. Har också sett att man kan använda körsbärskärnor och kastanjer, torkade!
    Ha en bra söndagseftermiddag!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  18. Ååh vilken söt klänning. Det senaste året har jag nästan bara användt klänningar eller tunikor med tights till, det är ju så skönt + att det finns jättemycket fint att välja på!

    Gillar pilhjärtat, har bara sett vanliga runda kransar, men hjärtan i alla former kan man ju aldrig få för många av!!

    Jättesöta Tilda-tomtar du gjort =)

    Ha det gott! /Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  19. Hej Annika!
    Vilken söt klänning och en sån fin pilkrans!

    Tindra tyckte det var jättekul att ha en kompis som sov över, mindre kul var det att de vaknade klockan tjugo över 6 imorse, hihi!

    Ha en bra kommande vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  20. Hoppas att du fick ett härligt fotbad det är ju så avkopplande och fötterna svävar som på moln efteråt. Ha det så gott Lillemor

    SvaraRadera
  21. Vilken mysig blogg du har!! Fick du använt din klänning i helgen?? =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Var har Du hittat klänningen verkar passa dig perfekt i färgen speciellt.

    Jag blev så ledsen trodde Du hade slutat med bloggsidan jag gick in med ett & istället för och så jag hittade inte din sida.

    Birgitta Garphyttan

    SvaraRadera
  23. Jeg skjønner godt at den toppen var fristende. Og når det sto Annika på den, er det klart den måtte bli din ;p

    Det er deilig med et bad. Det savner jeg. Vi har ikke badekar lenger. Men en vakker dag skal vi nok få det.

    Ønsker deg en fin start på uken. Hilsen Margrethe

    SvaraRadera
  24. Hej Annika!
    Vad roligt att du hittade till mig, för nu hittade jag ju till din trevliga blogg.
    Hoppas att du hade en skön helg med bad och att du fick användning för den snygga tunikan.
    På återseende
    Kramelikram Lotta

    SvaraRadera
  25. Jättesöt klänning, jag gillar färgen!
    Vad mysigt med lite "luktagott" i badet.
    Jag ska nog besöka den där fina Krusagården när jag har semester......tralla laaaa....vad skönt! :o))
    Ha det så bra!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  26. Den hade passat migockså så det stod absolut Annika på den klänningen.
    Annika

    SvaraRadera
  27. Viist är det jättekul när/om (!!!!) man hittar kläder som det står ens namn på.....själv har jag haft jättesvårt för det ett tag....det är bara fel färg och form för mig just nu......så jag har ägnat en del av helgen åt att sticka mig ett vitt tyg, som jag sedan klippte ut en väst ur och sydde ihop......Har fått beröm för den idag....även om jag själv inte var så jättenöjd.....men, men....
    Att njuta av aromabad/terapi är väldans härligt. Pepparmint är uppiggande!
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  28. Bra att du sprider begreppet med vinterpyntning! Snart kan vi bilda en hel folkrörelse :-)Den där hjärtkransen var ju så fin, även utan band.
    Roligt att du uppskattar mitt ställningstagande kring reklam, en hel liten debatt tog visst fart på min blogg :-)

    SvaraRadera
  29. Låter som en bra helg.

    Kram britt

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~