måndag 30 november 2009

Award

Tack gulliga Gunilla på Norrskenets trädgård!
Jag blev så glad men trodde först att hon gav den till fel blogg.
Alltid hedrande att bli premierad.





Jag vidarebefodrar denna Award till dessa fantastiska bloggare.
http://vitpastell.blogspot.com/ för du har så fina bilder
http://vitaboet.blogspot.com/ för du är så positiv
http://vitfarg.blogspot.com/ för du har en fin blogg



Regler För att acceptera denna award, posta den på din blogg med namnet på den som givit den till dig och länka till dennes blogg.


Ge Awarden till 15 bloggare som du nyligen upptäckt och tycker är bra.

Kom ihåg att kontakta dessa och tala om att de har blivit utvalda till denna Award.
 
Som ni ser ska man sända till många nya men jag har inte tid nu...Sorry!
 
 
Så vann jag också ...
 
 

...hos Linda i Tornhuset.
Tack!

12 kommentarer:

  1. Go kväll..
    jag gillar gamla bilder och söker reda på dem via google :) Lägg bildsökning vintage pictures eller vintage cards och det kommer upp massor .
    ~Marita~

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha för din fina kommentar.
    Grattis till Awarden och vinsten. Så roligt att bli lite kärleksbombad:).
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera
  3. Tack för awarden, kul att du gillar mina bilder.
    Jag tycker det är enormt roligt att fotografera och motiv finns det gott om, i trädgården och överallt annars också.

    SvaraRadera
  4. hej! tack för awarden,så roligt att du gillar min lilla blogg =) vilken fin vinst,grattis!
    så mycket fint du hade på bloggen,det ser lite svårt ut att sy det där,jätte fint!

    ha en bra dag,kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till både fint pris och utmärkelse!

    :D
    Emma

    SvaraRadera
  6. Lite bloggbesök kan jag inte hålla mig ifrån, även om det inte blir någon omfattande bloggvända.....bara till några....utvalda med omsorg!
    Vad snyggt det nya vita skåpet blev! Jättekul men lite nytt så här i juletid. Dina quiltar är ursnygga! Ska försöka hinna dra igång med kalendern, som jag behöver dina lappar till...men jag saknar lite grejer fortfarande....
    Första dec. Känns lite mer hoppfullt tycker jag, som inte alls ligger och sover i mitt ide, nej jag jobbar för högtryck...med massor, massor...
    Kramelikram
    /Lotta

    SvaraRadera
  7. Grattis! Det var väl kul.
    Vad mycket du fått, en vinst också. Hoppas du får en bra vecka.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till den fina vinsten!!!
    Och till awarden!! Kul!
    Ja, då var det äntligen december. Nåja, äntligen och äntligen.... Vet inte om jag känner så... För varje dag som går, närmar sig det oundvikliga alltmer...
    Ha det så bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  9. Vilken tur dag för dig.. grattis.
    Tack för din omtanke till oss.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  10. Hej igen!
    Ja, vi kan ta sällskap nästa vecka! Kul!
    Om jag kommer förbi ca 18.45? För det var väl kl. 19? Eller ska jag komma tidigare?

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Tack för dina gulliga hälsningar...dom värmer gott.
    så underbart mysigt ni gör i era hem & stugor.

    Min jul får bli lite hipp som happ i år..hihihihi..men det gör inget för jag bara NJUUUUUTER !!!!

    Kramizzzar i massor!

    Nilla

    SvaraRadera
  12. Vi har med behållning läst din blogg igen. Vackra bilder och text här och var som poesi. Trevligt var det att sjunga in julen tillsammans. Vi ska snart lyssna på skivan.
    Ann-Britt o Urban

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~