torsdag 29 oktober 2009

Utmaning

Jag har fått en

utmaning

av Sari med bloggen

Björnar och praliner!

TACK!



Den går ut på att svara på ett antal frågor.

Varje svar måste börja med den

första bokstaven i ditt namn.

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!

Om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar på samma bokstav som ditt,

får du inte ge samma svar som hon/han har gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger

eller skriva ditt namn som svar (förutom på fråga 1).



1. Vad heter du? Annika

2. Ett ord på fyra bokstäver: Alla

3. Flicknamn: Alida

4. Pojknamn: Aron

5. Yrke: Ambulansförare

6. Färg: Azurblå

7. Klädesplagg: Allvädersstövlar

8. Mat: Aborrstuvning

9. Sak i badrummet: Anka

10. Plats/Ort: Arvika

11. En orsak att vara sen: Andnöd

12. Något man skriker: Akta!

13. Film: Alla vi barn i Bullerbyn

14: Något man dricker: A-fil

15. Band: Animals

16. Djur: And

17. Gatunamn: Almbyallén

18. Bil: Audi

19. Sång: As tears go by



Alla som har lust antar utmaningen.




3 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen!
    Den lyckades du bra med!
    Skönt att du får vara ledig några dagar nu.
    Jag har en liten hälsning till dig på min blogg!

    Ha det bra! Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Nu har du redan svarat på alla A-frågor och det gjorde du bra. Mitt förnamn börjar också på A. Såg i Saris blogg att du inte gillar orange och det vet jag eftersom du gillar lila! :o) Ska göra ett orangefärgat inlägg snart tror jag...

    SvaraRadera
  3. hihi skojig utmaning! Kram Petra

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~