torsdag 29 oktober 2009

Award





Har jag fått av Sari , Björnar och praliner

Tack Sari,( fastän det är orange!)

och kul att du ville börja med bloggandet.
 Du var inte svårinspirerad.


Jag vill skicka den vidare till

en vän
sen många år tillbaka

och
några
 nya vänner
http://paradisetbergamon.blogg.se/ för att du tänker som du gör nu i svåra lägen, jag älskar din humor
...
http://lillanstuva.blogspot.com/  för att du kämpar på och kommer igen
...
http://dagdrommarblog.blogspot.com/ för att du behöver muntras upp just nu
...
http://vartlillarodahus.blogspot.com/ för att du är så generös och omtänksam
...
http://livetsvav.blogspot.com/ för att du skriver så kloka ord
...
http://hemmapalandet.blogspot.com/ för din syn på livet trots svårigheter
...
Jag skulle kunna göra listan längre så alla
 kan ta åt sig.

Kommentarerna som ni ger,

 glädjer

 mig enormt.





14 kommentarer:

  1. Tack snälla, rara!
    A BIG hug to you!

    Stina

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden! Ja orange är inte direkt min favorit heller:). Har inte en endaste sak som är orange hemma, jo jag har mandariner i fruktfatet:).
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det så att vi inspirerar och gläds
    med varandra. Underbart att ha så många härliga vännr som man inte ens har träffat.

    Kram britt

    SvaraRadera
  4. TACK! Vad glad jag blir!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  5. Grattis till Awarden....Den är du värd.Ja orange är inte min färg .ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  6. Tack, min vän. Så härligt i höstrusket!

    Stor kram.

    Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Grattis till fin höst-Award. Den passar bra denna helgen. Vår enda tradition på Allhelgona är och steka en stor kalkon, smaskens..
    Önskar dig en mysig helg
    Goa kramen
    AnnaMaria
    Ps, och så fint med en julros

    SvaraRadera
  8. Grattis till utmärkelsen!
    Ser att du gillar att sy olika saker, det gör jag också!
    Har faktiskt ett mönster till en Tilda docka som jag kollade på för några dagar sedan, men vet inte om jag har tålamod att sy en sån, särskilt inte när några delar ska sys för hand... Det ska ju gå fort! ;)

    Väldigt fin blogg du har, vackra bilder!
    Ha en fin fredag!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Har precis börjat blogga, vet knappt hur man gör, läser desto fler!! Din följer jag regelbundet./Camilla

    SvaraRadera
  10. Hej Annika!
    Grattis till awarden:)

    Ha en trevlig Allahelgonahelg,

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  11. Grattis till din award. Ja, visst är det kul med sådana och hoppas nu att din haloween var bra!
    Kramis Carin

    SvaraRadera
  12. Hallå där!!
    Nu kikar jag äntligen in....har inte bloggat på läänge nu....lusten o tiden finns inte...
    Min andra blogg...Rosenskimmer vilar just nu..
    Vilken fin blogg du har!

    Hoppas du haft en mysig helg...;)
    Katarina

    SvaraRadera
  13. GRATTIS till den awarden!
    Och tusen tack för besöket! Vilken rolig överraskning att du/ni kom farandes!
    Det är så märkligt att man tycker att man känner varandra lite när man redan hälsat på varandra på bloggen! Väldigt positivt! :o)
    Och så trevliga var ni allihopa!
    När sommaren kommer får ni gärna göra en picknick i trädgården. Kul!
    Ha en bra ny vecka!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Blir lite avundsjuk när jag läser om eran helg!! Det behövde du!!
    Men du, nu är det väl snart dags för en fika??
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~