tisdag 22 september 2009

Något att titta på...

 Tack för alla fina kommentarer på gårdagens inlägg. Det glädjer mig så mycket då ni skriver något. Det är som att få ett vykorrt flera gånger om dagen. Visar jag några bilder som jag gillar. Bilderna är klickbara. (Rosen blir såå fin när bilden förstoras.)


Här får ni se en vacker ros som blommade tidigare i somras.
Tycker om doften som rosen delar med sig av och dessutom är färgen ljuvlig.









En underbar dag i juni vid Usken, en sjö utanför Nora.
Vattenytan är så stilla till skillnad mot i dag då det blåser runt riktigt vilt.



På en gren i trädgården. Mumsiga!



Avsköljda och färdiga att ätas. Gott!



En vacker röd färg. För första gången har jag fått den att blomma om.
 Kan bero på att den är adopterad av mig från min dotter.

7 kommentarer:

  1. Hej! Va´glad jag blir! Nu lägger jag till dig också! Visst är det kul med alla kontakter som man känner men ändå inte känner, härligt utan krav!
    Har du receptet på brödet du bakade? Har du lagt ut det på sidan? Alltid kul med ngt nytt!
    Många fina bilder! Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  2. Fina bilder du visar! Det är alltid trevligt med en hälsning från läsarna! :o)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Rosenknoppen är så ljuvlig. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilka härliga bilder! Jag längtar redan till nästa sommar... Vill inte ha någon grå, trist och ruskig höst!
    Igår blåste det ju som bara den... Kändes som om jag skulle blåsa bort när jag var ute en sväng.
    Ja, rosor är helt underbara!
    Hoppas du får en bra dag! Kram Sari

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder du visar. Lugnet känns ända bort till mig som är betraktare.....
    Visst är det riktigt kul med kommentarer...så härligt du beskriver det...
    ...som att få vykort flera gånger om dagen....
    Vi delar nog en hel del intressen tror jag.....symaskin bl.a.
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  6. Oj, så vackra foton. Vad härligt att ha så fina växer och fruktträd i närheten.
    Ha en bra kväll!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  7. Verkligen jättefina bilder! Gillar bilderna men favoriten är den övre av Usken bilderna, så still så vackert =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~