söndag 27 september 2009

Små fötter...


...bör man ha ifall man ska få ner fötterna i dessa klenoder.
Helt underbara!

Hittade alla dessa hos en studiekompis som jag besökte i Flen i helgen.


Vaddå....
.... avundsjuk?
Jag????
Titta på dessa i mjukt fårskinn...
fina


Små , små
fötter har sprungit omkring...!


En pojkes?


En pappas,
en pappa som
en gång var en liten gosse...

Alla fina skor på en gång.


Jag kunde inte se mig mätt på så söta,fina, gamla skor.
Kan det finnas i generna? Är ju från en skostad!



Höll på att glömma...
mina nya
stora
fina...
Läcker färg!

19 kommentarer:

  1. Åååh, så söta skor!!!!
    Alla med sin egen historia bakom!
    Ha det så bra! Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Men vilka underbara skor ! Man blir riktigt glad bara av att titta på dem.

    SvaraRadera
  3. Så fina skor! Jag har tappat bort mina i någon flytt.. hoppas jag hittar den igen i denna. Tusen tack för dina ord. De värmde verkligen! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättesöta skor! Man borde ha sparat... Dina skor ser rejäla ut (köpte nämligen en liknande modell i tråkigt svart) och ja, de har en läcker färg! :o)

    SvaraRadera
  5. Så söta!
    Dina "stora" var också jätte fina!
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Jag är så ledsen att jag inte sparat barnens första skor, man ser nu hur vackert det är! Dina nya var också tjusiga!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Så söta skor Dina stora var med jättefina.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  8. skrev kommenter igår som kom bort på vägen....
    om att jag också är svag för babyskor. Älskar att sticka babysockor. Har själv sko-genen i mig via uppväxten i skostaden 2 mil söder om Ö-o. Både min och makens morfäder var skomakare och i källaren har vi en mängd fina gamla redskap, apropå ditt förra inlägg:))

    SvaraRadera
  9. Hej Annika!
    Åh vad massa fina skor du visar! De på första bilden var ju bedårande söta:)

    Ha en bra dag!

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej!! Vad kul med lite nya besökare på bloggen..Tänk om skor kunde tala!?
    Det är väll snart dax med lite varmare saker på fötterna..Idag känns det att hösten är på ingång.. Ha det bra kram:Helen

    SvaraRadera
  11. Såå söta!
    Jag hittade också ett par på ngn loppis häromveckan och de är bara ljuvliga att ha framme.
    Tack för titten!

    Må gott,

    Isabella

    SvaraRadera
  12. tack för kommentaren på min blogg, skönt att hör att det är fler som har en oklippt gräsmatta. Vilken underbar skosamling du har!

    SvaraRadera
  13. Så söta skor...Man riktigt ser små barnfötter springa omkring! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  14. Åh, vad jag ångrar att jag inte sparat på gamla babyskor när jag ser dina bilder! Efter tre döttrar borde jag haft några... men nej... har inte en blekaste aning vad de tagit vägen!

    Dina nya skulle jag inte ha något emot att ha på mig, precis i min smak!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  15. Idag får du en blomma hos mig för din snälla kommentar igår!

    Må gott,

    Isabella

    SvaraRadera
  16. Det känns som skor bär på en historia.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Härligt med alla skor! Jag har en sådan stor fot så det är inge kul. Brukar säga att fötterna har blivit större och brösten mindre -när man blivit äldre....
    Om jag skriver en bok blir det inte deckare, nej lite kärlek blandat med erotik, det låter väl häftigt....hi, hi..
    Carin

    SvaraRadera
  18. Så söta små skor...dom dtora var det inget fel på heller. Jättesnygga!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  19. Hej Annika!
    Så kul att du vill vara med på min utlottning!
    Kom på att jag inte skrev något om dina vackra "stora skor" Vilken färg! Underbar...och de ser riktigt bekväma och goa ut. Kumla är den "korrekta" skostaden har jag hört...men Oscaria skor i Örebro...ack ja vilka minnen säger en Lotta som är född i residenstsaden i Närke, men blev värmlänning för över 30 år sedan.
    kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~