torsdag 10 september 2009

Små fynd och annat smått och gott

Nu ska datorkrånglet vara åtgärdat! Så många timmar och så mycket energi går åt för att få ordning på internetuppkopplingen. Tur att mannen är teknisk! Jag blir bara galen...



Vackra färger på trådrullarna som fyndades i helgen. Endast 5 kr/st! Syns det att jag har en favoritfärgskala?!

Hittade en fin bil hos en kompis i går.


Den är så himla söt. Undrar just om det har funnits en sån modell på våra gator? Jodå säger han som vet!
Vännen och jag åt lunch på Fröken Brogrens veranda på väster i Örebro. Träffade på en nära släkting där i den mysiga lilla shopen.
Vilka fina färger!
Fler fina saker från butiken.
En rikligt blommande clematis.
Den är helt ljuvlig där den slingrar sig runt ett äppelträd och vidare på en gardinstång så att den möter en Humle.

4 kommentarer:

  1. Det var en mysig bil ;) Shopen såg så trevlig ut, där skulle man gärna gå och titta. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du hittat till min tuva och vilken mysig blogg du har. Ser att vi har en hel del gemensamma intressen. Blev så lycklig när jag såg bilder från Smögen.
    hälsar
    Caroline

    SvaraRadera
  3. Men Annika, när jag ser trådrullarna, då tänker jag på när vi sydde ihop...å dina färger...man blir lite nostalgisk.
    Kram Rigmor

    SvaraRadera
  4. Ja det är svårt att byta färgskala, det sitter liksom...jag är ju inte känd som en som gillar alla färger.
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~